Mersun maasturit
Mersun maasturit
Millaisia nämä ovat autoina? G sarjan maasturi edustaa minulle jotain sellaista, jonka voisin joskus haluta.
Käytettynä niitä ei mistään näytä saavan ja tuontiautoinakin ovat vähemmistönä.
En muuten maasturin perään haikailisi, mutta töissä pääsee ajelemaan Hj61:sellä säännöllisesti ja siinä on sitä jotain... _miehekästä_? Toisaalta tuo kakssatanen on vähän nuhanen hevoskopin eessä.
Eilen kävin katselemassa www.finbenz.fi sivustoa ja siellä oli jotain tuontiautoja, vailla hintaa.
Kertokaas joku, jolla on kokemuksia, että onko tuo G sarjalainen hyvä ja JOS alkaa tuollaista ostamaan, mihin kannattaa kiinnittää huomiota?
Kiitos.
Käytettynä niitä ei mistään näytä saavan ja tuontiautoinakin ovat vähemmistönä.
En muuten maasturin perään haikailisi, mutta töissä pääsee ajelemaan Hj61:sellä säännöllisesti ja siinä on sitä jotain... _miehekästä_? Toisaalta tuo kakssatanen on vähän nuhanen hevoskopin eessä.
Eilen kävin katselemassa www.finbenz.fi sivustoa ja siellä oli jotain tuontiautoja, vailla hintaa.
Kertokaas joku, jolla on kokemuksia, että onko tuo G sarjalainen hyvä ja JOS alkaa tuollaista ostamaan, mihin kannattaa kiinnittää huomiota?
Kiitos.
Mersu myyty...
Re: Mersun maasturit
Sama homma täällä, paitsi että en puhu konditionaalissa, vaan G on vielä jonain päivänä saatava. Piste.pappi kirjoitti:Millaisia nämä ovat autoina? G sarjan maasturi edustaa minulle jotain sellaista, jonka voisin joskus haluta.
.
Tuo Finbenz taitaa olla aika loppuunkaluttu aihe täällä, ehkä kannattaa pysyä kaukana.
Sitä vastoin mobile.de:sta voit katsella käytettyjen geemallien hintoja
sikäläisissä G-pisteissä. (



Pyynnit ovat järjestäen tosi korkeita, 80-luvun G:n hinnalla voi saada pari ehjää hyvävarusteista W124:aa...
Toispualelt sit. Testien ja käyttäjäkokemusten perusteella kyseessä on kyllä törkeän hyvä auto ominaisuuksiltaan. Maasto-ominaisuuksissa on aivan selkeä kaula esim. juuri Toyotaan verrattuna, samoin maantieajossa.
Itse olen ajanut vain -83 300GD:ta, joka oli kyllä kohtuullisen laiska mutta tukeva peli ajella.
Ihan käytännössä kannattaa huomata, että auto on todella tukevaa tekoa ja tätä kautta raskas (sopii yrittää nostaa G:n konepeltiä kevyellä sormiotteella!) eli dieselvero on aika miehekäs ja vastaavasti bensavehkeessä taas kulutus.
Pitää muistaa, että G:t voidaan jakaa W461- ja 463-sarjoihin, joista ensinmainittu on selkeästi työkalumaisempi ja jälkimmäinen taas kaikkine NaviCommandeineen ja puhvelinnahkapenkkeineen toisenlainen juttu myös ylläpidon kannalta.
Mulla on joitain lehtiartikkeleja G:sta joita voisin joskus skannailla, jutut on vuosilta -82 -04 Tekniikan maailmasta ja Tuulilasista.
Oma unelmien täyttymys voisi olla pitkäkorinen hillitynvärinen G, mieluusti 290GD tai 300...
Forumilla ainakin Timo S on tähän aiheeseen perehtynyt syvemmältikin kuin vain unelmoiden, ja tehnyt aiheesta myös hyvät kotisivut.
EDIT. Pitihän sitä mennä tuonne Finbenziin katsomaan: voi jesus kun olisivat parempimaineisessa liikkeessä ja tuohon 350:een koneremontti tehty niin rientäisin paikalle oitis shekkivihon kanssa.
EDIT 2: saksalainen kelpoisa albiinoyksilö esim. tässä: http://www.mobile.de/SID1cE1BdeN7dsxbt5 ... 1151714439&
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Pitäis päästä testaamaan joskus millainen tuo on ajaa yms.
Itse en saa hyvää asentoa tuossa työmaan hj:ssä. Nilkka menee kipeeksi ku kaasupoljin aika erikoisessa kulmassa.
Kun emännälle oltiin ostamassa talliautoa, katselin erästä yksityisellä myynnissä ollutta mersua, mutta olohuoneesta kuului sillä tyypillisellä sävyllä "EI"...
Noo, nyt on kakkosautona hiace
Kaverikin kehui tuota G sarjaa kun niillä oli yk hommissa niitä käytössä. Suomi on vaan p_rse maa omistaa maasturi. Kelit ja tiet antaisi selkeän syyn omistaa ja ajaa maasturilla.
Tuo linkissä ollut valkoinen, olisi kuin toteutunut päiväunelma...
Itse en saa hyvää asentoa tuossa työmaan hj:ssä. Nilkka menee kipeeksi ku kaasupoljin aika erikoisessa kulmassa.
Kun emännälle oltiin ostamassa talliautoa, katselin erästä yksityisellä myynnissä ollutta mersua, mutta olohuoneesta kuului sillä tyypillisellä sävyllä "EI"...
Noo, nyt on kakkosautona hiace

Kaverikin kehui tuota G sarjaa kun niillä oli yk hommissa niitä käytössä. Suomi on vaan p_rse maa omistaa maasturi. Kelit ja tiet antaisi selkeän syyn omistaa ja ajaa maasturilla.
Tuo linkissä ollut valkoinen, olisi kuin toteutunut päiväunelma...
Mersu myyty...
Pikainen offtopic tähän väliin: HJ:n kuskinpenkki onihan p**ka, ja kun siitä vielä loppuu säätövara kesken niin ei semmoisella ajaminen tämän puolesta herkkua ole. Sama käsittämätön täysin kesken loppuva säätövara on kyllä mm. Pajerossa ja DIscoveryssäkin, ja arvaan kokeilematta että myös pienemmissä maastureissa. Vaikka niissä juuri olisi tilaa tehdä riittävän pitkät istuinkiskot meille hujopeillekin.pappi kirjoitti: Itse en saa hyvää asentoa tuossa työmaan hj:ssä. Nilkka menee kipeeksi ku kaasupoljin aika erikoisessa kulmassa.
.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Viime keväänä ainankin tämä MB-Klubin G-Mies Runo Kurko kertoili, että saksasta jos aikoo tuoda originaalin G:n Suomeen, on oltava tarkkana että auto on varustettu tällä ns. voiman ulosotolla.
Tämä ainoastaan verotusteknisistä syistä.
Jos voiman uo:ta ei ole, auto käsitellään kalliina henkilöautona jolle MARVO ryhmä määrittelee hinnan - ja se on varmasti sellainen veromäärä jolla se auto tulee takuulla ainankin kerran (Mielellään kolme) verotettua oikeasta määrästä.
Mutta jos voiman uo on paikoillaan, silloin tapaus käsitellään normaalina maasturina ja verotus onnistuu huomattavasti huokeammin ja nopeammin.
Eli jos Saksantuonti kiinnostaa G-mallin kohdalla, niin suosittelen ennen lähtöä ottamaan yhteyttä ko. henkilöön - hän tietää mistä puhuu ja on hieno karismaattinen herrasmies jonka puheita kannattaa todellakin kuunnella.
Tämä ainoastaan verotusteknisistä syistä.
Jos voiman uo:ta ei ole, auto käsitellään kalliina henkilöautona jolle MARVO ryhmä määrittelee hinnan - ja se on varmasti sellainen veromäärä jolla se auto tulee takuulla ainankin kerran (Mielellään kolme) verotettua oikeasta määrästä.
Mutta jos voiman uo on paikoillaan, silloin tapaus käsitellään normaalina maasturina ja verotus onnistuu huomattavasti huokeammin ja nopeammin.
Eli jos Saksantuonti kiinnostaa G-mallin kohdalla, niin suosittelen ennen lähtöä ottamaan yhteyttä ko. henkilöön - hän tietää mistä puhuu ja on hieno karismaattinen herrasmies jonka puheita kannattaa todellakin kuunnella.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Jos enemmän meinaa ajaa GD:llä etenkin, ääni W463:lle tai W461:lle. W460 on hitauden lisäksi myös äänekäs.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
PAPPI, jos olet kiinostunut todella hienokuntoisista G-maastureista, olisi Runolla varmasti myytävänä lyhyt 230GE, lyhyt 300GE tai pitkä 290TGE. Kaikki on kunnoltaan täysin virheettömiä.Mesedesi kirjoitti:Viime keväänä ainankin tämä MB-Klubin G-Mies Runo Kurko kertoili, että saksasta jos aikoo tuoda originaalin G:n Suomeen, on oltava tarkkana että auto on varustettu tällä ns. voiman ulosotolla.
Tämä ainoastaan verotusteknisistä syistä.
Jos voiman uo:ta ei ole, auto käsitellään kalliina henkilöautona jolle MARVO ryhmä määrittelee hinnan - ja se on varmasti sellainen veromäärä jolla se auto tulee takuulla ainankin kerran (Mielellään kolme) verotettua oikeasta määrästä.
Mutta jos voiman uo on paikoillaan, silloin tapaus käsitellään normaalina maasturina ja verotus onnistuu huomattavasti huokeammin ja nopeammin.
Eli jos Saksantuonti kiinnostaa G-mallin kohdalla, niin suosittelen ennen lähtöä ottamaan yhteyttä ko. henkilöön - hän tietää mistä puhuu ja on hieno karismaattinen herrasmies jonka puheita kannattaa todellakin kuunnella.
Laita yv:tä, jos kiinostaa, niin sovitaan tapaaminen.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Aku P kirjoitti:Pikainen offtopic tähän väliin: HJ:n kuskinpenkki onihan p**ka, ja kun siitä vielä loppuu säätövara kesken niin ei semmoisella ajaminen tämän puolesta herkkua ole. Sama käsittämätön täysin kesken loppuva säätövara on kyllä mm. Pajerossa ja DIscoveryssäkin, ja arvaan kokeilematta että myös pienemmissä maastureissa. Vaikka niissä juuri olisi tilaa tehdä riittävän pitkät istuinkiskot meille hujopeillekin.pappi kirjoitti: Itse en saa hyvää asentoa tuossa työmaan hj:ssä. Nilkka menee kipeeksi ku kaasupoljin aika erikoisessa kulmassa.
.
Kyllä se on myönnettävä, kyllä hj on ihan p*rs**st* ajaa, mutta se kone. Siinä on sitä jotain. On muutenkin tehty aika käyttöä kestävällä tavalla. Vaikka aina on jalat pohkeet kipeänä, ajettavuus sitä tasoa ettei tiellä meinaa pysyä, niin silti siitä vehkeestä pitää.
G on puolestaa tosi hyvä ajaa, myös maantiellä. Alusta on tukeva ja sillä ajaa mielellään vaikka pitemmänkin matkan. Kaiken kukkuraksi taitaa olla parhaita maastureita pääsemään maastossa. 5-sylinterinen turbokone on vähän hengetön ja turboton täysin hengetön. 6-sylinterisistä taitaa löytyä sitä potkua paremmin ja pienemmällä kulutuksella. 5-sylinteristen kulutus on aika mahtava, tosin sitä kompensoi 140 litran tankki

Joo. Runko kestää ja tekniikka, mutta ne pellit...Perttu K kirjoitti:Kyllä se on myönnettävä, kyllä hj on ihan p*rs**st* ajaa, mutta se kone. Siinä on sitä jotain. On muutenkin tehty aika käyttöä kestävällä tavalla. Vaikka aina on jalat pohkeet kipeänä, ajettavuus sitä tasoa ettei tiellä meinaa pysyä, niin silti siitä vehkeestä pitää. :

Turbokoneen posketon vääntö kyllä pistää hymyilemään, siellä ei juuri isokaan asuntovaunu tms. perässä tunnu. Hillitön kone.
Nniin. Pitää muistaa, että G painaa yli 2 tonnia joka tapauksessa. Paitsi miten mahtaa avolavaversion kanssa olla...kiikun kaakun kuitenkin sekin.Perttu K kirjoitti:G on puolestaa tosi hyvä ajaa, myös maantiellä. Alusta on tukeva ja sillä ajaa mielellään vaikka pitemmänkin matkan. Kaiken kukkuraksi taitaa olla parhaita maastureita pääsemään maastossa. 5-sylinterinen turbokone on vähän hengetön ja turboton täysin hengetön. 6-sylinterisistä taitaa löytyä sitä potkua paremmin ja pienemmällä kulutuksella. 5-sylinteristen kulutus on aika mahtava, tosin sitä kompensoi 140 litran tankki
Maasto-ominaisuuksiltaanhan G on tosiaan tässä todettu mainioksi -- täydet lukot ja pitkät joustovarat kierrrejousin ovat tässä takana.
Mitä tulee tuohon 5-pyttyisen koneen hengettömyyteen....ajamani 300GD oli tosiaan vapari-viisipyttyisellä (vm- 83, autoa kaupattiin mainoslauseella "pelleiltään rujo...

Tuo mainitsemani mainoslause kyllä kertoo siitä, että huonolla hoidolla G on ilmeisesti sekin ruostuvaista sorttia -- silti väittäisin näppituntumalta joitain yksilöitä tarkisteltuani, että korityö ja peltien kesto on ihan eri luokkaa kuin japaninmaastureissa. Jos ei muuten, niin tuntuman perusteella: siinä, missä esimerkiksi HJ:n lukot ja ovet antavat lievästi heppoisen kuvan itsestään, G muistuttaa luukuiltaan lähinnä kassakaappia.
Tuo tieto G:sta ja voimanulosoton tarpeellisuudesta oli tosi hyvää infoa, kiitos siitä! Jos joskus aikoo geetä tuoda, niin tuon avulla voi säästää selvää rahaa. Jeah!
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
???? 290 GD:sta on kuultu, mutta tuo viittaa lähinnä "farmarimalliseen 2,9 litraisella suihkarlla varustettuun" G-malliin. 2,9-litran turbodieselilläkin malli olisi äkkipäin väittäen xxxxGD.adenauer300 kirjoitti:pitkä 290TGE. .
Typo, vaiko uutta salaista tietoa?

S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Nyt menee vahvasti ooteeksi ja henkilökohtaista -osastolle, mutta onko kyseessä sama herra, joka puuhailee laajamittaisesti aseasioiden kanssa ja antaa koulutuksellista "ammattiapua" mm. suojelutehtävissä?Mesedesi kirjoitti:Viime keväänä ainankin tämä MB-Klubin G-Mies Runo Kurko kertoili.... ....karismaattinen herrasmies jonka puheita kannattaa todellakin kuunnella.
Mitä tuosta puheiden kuunteluun tulee, niin ainakin miehen kirjoittamat artikkelit ovat varsin asiantuntevia omassa kategoriassaan. Tuli vain mieleen, että kovin montaa samannimistä kaveria ei taida äkkiseltään löytyä...

Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Pikatutkimuksen perusteella tosiaan tuonnimisiä ei ole kuin yksi, ainakaan puhelinnumeroita ei ole useammille.
Numeronetin perusteekka Kurko-sukunimisiä (viitataankohan siinä lonkeromainoksessa kaikkiin näihin
) on heitäkin Suomessa vain suhteellisen vaivaiset 229 kpl.
***
Jessus muten, mutta paukkas tämä topic taas G-kuumeeni ihan uusiin lukemiin.
Numeronetin perusteekka Kurko-sukunimisiä (viitataankohan siinä lonkeromainoksessa kaikkiin näihin

***
Jessus muten, mutta paukkas tämä topic taas G-kuumeeni ihan uusiin lukemiin.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2153
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
työkaveri oli aikoinaan kosovossa, ja niillä oli siellä G-sarjalainen maasturi. sanoi että ei meinannut löytyä semmosta paikkaa minne se olis jäänyt kiinni. Yhden kerran olivat saaneet kiinni, tosin paikka oli sellainen, josta sitä irroittamaan mennyt vaunu oli uida myös sinne kiinni 

X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Sama mies kyseessä.Kaapo kirjoitti:Nyt menee vahvasti ooteeksi ja henkilökohtaista -osastolle, mutta onko kyseessä sama herra, joka puuhailee laajamittaisesti aseasioiden kanssa ja antaa koulutuksellista "ammattiapua" mm. suojelutehtävissä?Mesedesi kirjoitti:Viime keväänä ainankin tämä MB-Klubin G-Mies Runo Kurko kertoili.... ....karismaattinen herrasmies jonka puheita kannattaa todellakin kuunnella.
Mitä tuosta puheiden kuunteluun tulee, niin ainakin miehen kirjoittamat artikkelit ovat varsin asiantuntevia omassa kategoriassaan. Tuli vain mieleen, että kovin montaa samannimistä kaveria ei taida äkkiseltään löytyä...
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Juuri tänään soitteli kaverini, joka on myös yk hommissa. Ajelee jollain räyhäkkäällä g sarjalaisella, jossa on panssaroinnit yms... Voi voi...
Vaikka auto on massiivinen, lähtee se kuin kuppa töölöstä. Jonkun ison herran auto, joka ei ollut kelvannut tälle isolle herralle. Isoherra ajelee sitten Hj100:sella.
Uusimmassa tuulilasissa on lantikan uusimman mallin koeajo. Kuvien perusteella en välttämättä olisi sillä metsään menossa. Tuskin koskaan on varaa ees moista omistaa, mutta liian herraskainen peli.
Vaikka auto on massiivinen, lähtee se kuin kuppa töölöstä. Jonkun ison herran auto, joka ei ollut kelvannut tälle isolle herralle. Isoherra ajelee sitten Hj100:sella.
Uusimmassa tuulilasissa on lantikan uusimman mallin koeajo. Kuvien perusteella en välttämättä olisi sillä metsään menossa. Tuskin koskaan on varaa ees moista omistaa, mutta liian herraskainen peli.
Mersu myyty...
[OT]
Tuota nuin, minulla olisi '81 Tekniikan maailma jossa on vertailussa Mb GD300, Hj60, Jeep, Range Rover yms yms... Jos vain kiinnostaa (aika vanhahan tuo on) niin voin skannata ja laittaa nettiin näytille!
[OT]
Tuota nuin, minulla olisi '81 Tekniikan maailma jossa on vertailussa Mb GD300, Hj60, Jeep, Range Rover yms yms... Jos vain kiinnostaa (aika vanhahan tuo on) niin voin skannata ja laittaa nettiin näytille!
[OT]
190E 2.6 '90, 240TD '83, 220D '77, 250 2.8 '74, 220 '69, Coronet '68, Volvo 240 D6 '83, Taunus '82
Re: Mersun maasturit
Oman kokemukseni mukaan noita työkalumalleja ei saa millään rikki. Ei vaikka vähän yrittäisikin. Typeryyksissäni olen nimittäin joskus ollut aika tyly eräälle työkalu-G:lle. Mutta se kesti typeryyteni, joten näin jälkikäteen voin sanoa että mahtava auto! Todella tehty kestämään! Mutta ovat samalla todella spartalaisia.Aku P kirjoitti:...G:t voidaan jakaa W461- ja 463-sarjoihin, joista ensinmainittu on selkeästi työkalumaisempi ja jälkimmäinen taas kaikkine NaviCommandeineen ja puhvelinnahkapenkkeineen toisenlainen juttu myös ylläpidon kannalta...
NaviComand-olohuoneissa taas on samat murheet kuin kaikissa muissakin nyky-Mersuissa. Koska auto on kuin olohuone, viihde-elektroniikkoineen ja kaikkineen, siltä odottaa hiljaisuutta ja elektroniikan toimivuutta. Koska kyseessä on kuitenkin aito maastoauto, tämä yhdistelmä voi olla välillä hiukan hankala saavuttaa ja ylläpitää. Reissussa rähjääntyy.
BenzWorldin puolella on heppu nimeltä DUTCH, joka on kirjoitellua G-Mersujen klenkkailuista ja klenkkojen korjailuista aika asiallisesti. Hänen jutuistaan saa aika hyvän käsityksen mitä kannattaa pitää silmällä kun uudempia G-autoja katseleepi. Täällä esimerkiksi häneltä oikein asiallisia vinkkejä 463:n räminöiden korjailuihin.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Jaha, säästit minulta skannaamisen vaivan...kerosiini kirjoitti:[OT]
Tuota nuin, minulla olisi '81 Tekniikan maailma jossa on vertailussa Mb GD300, Hj60, Jeep, Range Rover yms yms... Jos vain kiinnostaa (aika vanhahan tuo on) niin voin skannata ja laittaa nettiin näytille!
[OT]

No, on niitä muitakin. Pitäisi vaan ensin syöksyä kaapille etsimään ko. lehti.
Pötypuhetta muuten sitten se, että 300GD viisipyttyisellä olisi kovin laiska. On tuosta skannatusta jutusta havaittavissa, että esim. 0-100km/h aika on nelisen sekuntia parempi kuin W123 220D:lla...
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Kyllä tekniikan maailman testaajilla on varmaan ollut mukavaa kun ovat saaneet kuovitella suolla yms ihan vaan työn puolesta.
Jotta maasturi kuumetta saa nostettua niin käykää kattomassa www.offroadoulu.com sivustoa.
Menee vähän sivu aiheen, mutta maasturi olisi vaan "kiva"...
Kyllä niillä vaan uskomattomiin paikkoihin pääsee...
Jotta maasturi kuumetta saa nostettua niin käykää kattomassa www.offroadoulu.com sivustoa.
Menee vähän sivu aiheen, mutta maasturi olisi vaan "kiva"...

Mersu myyty...
- jösse12488
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: Su 19.12.2004 18:39
- Paikkakunta: Kärsämäki
Just' ehdin ehdottaa emännälle samanlaisen mesen laittoa ja sama ei kuului hyvin painokkaasti ja varmastipappi kirjoitti: Kun emännälle oltiin ostamassa talliautoa, katselin erästä yksityisellä myynnissä ollutta mersua, mutta olohuoneesta kuului sillä tyypillisellä sävyllä "EI"...
.


MB W 202 220 D aut -96
Valmet 305
Nissan KingCap
Valmet 305
Nissan KingCap
Kuulemma siinä on liian pitkä keula.... Nooo ostettiin hiace ja vähän ajan päästä ostin tuon oman kakkosnelkun. Ensimmäisen reissun jälkeen kun emäntä oli ajanut mesellä, hän totesi "keula menee pitkällä"
Menee kait se kun Hiacessa istutaan eturenkaiden päällä
No menee sivu aiheen, mutta kyllä se mieli taitaa muuttua kun tämän talven taistelee etenemis ongelmien kanssa. Viimeksi aamulla olimme jumissa Hiacella...
Olispa neliveto... ja löytäis sen g-pisteenkin välillä

Menee kait se kun Hiacessa istutaan eturenkaiden päällä

No menee sivu aiheen, mutta kyllä se mieli taitaa muuttua kun tämän talven taistelee etenemis ongelmien kanssa. Viimeksi aamulla olimme jumissa Hiacella...
Olispa neliveto... ja löytäis sen g-pisteenkin välillä

Mersu myyty...
OTjösse12488 kirjoitti:Just' ehdin ehdottaa emännälle samanlaisen mesen laittoa ja sama ei kuului hyvin painokkaasti ja varmastipappi kirjoitti: Kun emännälle oltiin ostamassa talliautoa, katselin erästä yksityisellä myynnissä ollutta mersua, mutta olohuoneesta kuului sillä tyypillisellä sävyllä "EI"...
.Ovatkohan sukulaisia?
Meilläpä ei emäntä vastusta ollenkaan Mersujen hankkimista talouteen

OT
Tuolla myynnissä 300 GD...
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=12107
Voi herran tähden tuota hintaa.
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=12107
Voi herran tähden tuota hintaa.

wiimax.fi
Juu, ei tartte ihmetellä että mersut ovat esim. offiporukoiden kalustossa vähemmistönä, vaikka ominaisuuksia olisi. Tuolla hintaan on jo päässyt Landcruiseria vähän rakentamaankin, mihin mersun vasta saa omakseen.dealer kirjoitti:Tuolla myynnissä 300 GD...
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=12107
Voi herran tähden tuota hintaa.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97