W111 -62 "Frankenstein"
Re: W111 "Rusty Fintail" -62
Eikös tuossa ole kaikki paitsi ulkopellit aikalailla suoraa tavaraa, helmat näyttäis olevan ihan kanttikoneella tehtävissä ja lattiat kanssa suoraa pelliä ja sikkikoneella vaan alkuperäisen kaltaiset pokkaukset. Eli jos ei ole tarkoituskaan tehdä mitään museopeliä niin ihan mukavakin projekti. Jos saa tehtyä itse niin pellikin voi olla pykälää paksumpaa mitä alkuperäinen. Johonkin w123:seen ei oikein saa enää mitään tehtyä helposti itse kun kaikki on monimutkaisesti prässättyjä tai syvävedettyjä.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 "Rusty Fintail" -62
Simppelit nuo helmat on loppupeleissä. Kynnykset vähän vaatii keskittymistä, että saa oven tiivisteet kohtaamaan.S202 kirjoitti: ↑Ke 21.10.2020 09:30 Eikös tuossa ole kaikki paitsi ulkopellit aikalailla suoraa tavaraa, helmat näyttäis olevan ihan kanttikoneella tehtävissä ja lattiat kanssa suoraa pelliä ja sikkikoneella vaan alkuperäisen kaltaiset pokkaukset. Eli jos ei ole tarkoituskaan tehdä mitään museopeliä niin ihan mukavakin projekti. Jos saa tehtyä itse niin pellikin voi olla pykälää paksumpaa mitä alkuperäinen. Johonkin w123:seen ei oikein saa enää mitään tehtyä helposti itse kun kaikki on monimutkaisesti prässättyjä tai syvävedettyjä.
Lattiapellit teen ite, tuli hommattua tallille kunnollinen poljinohjattu sikkikone. Kanttikone ei ole ihan priima, mutta eiköhän sillä tähän yksilöön käypäset helmat saa tehtyä.
Kaikenlaiset kissanristijäiset häirittee harrastamista, mutta kai se tästä..
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Re: W111 "Rusty Fintail" -62
Oletko jo miettinyt niin pitkälle miten istuimet on tarkoitus ratkaista? Tuossahan ei ole ollut niskatukia eikä turvavöitä alunperin. Ne on kuitenkin tärkeitä turvavarusteita myös harrastekäytössä.
C107 350 SLC -72 242tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 "Rusty Fintail" -62
Hieman olen tuotakin pohtinut, vaikka ei kovin ajankohtaista vielä ole. Tuohon oli jossain vaiheessa eteen turvavyöt laitettukin jo.
Eteen luultavasti laitan kolmipisterullavyöt kyllä. Taakse luultavasti en/korkeintaan lannevyöt.
Etupenkeiksi olen suunnitellut retroja puolikuppipenkkejä, mutta se riippuu siitä löytyykö mieleistä mallia mistään.
Tämä siis jos suunnitelmat menee putkeen, ja voimaakin saadaan revittyä ulos.
Jos ei pykälät tai kukkaro anna periksi voiman lisäykselle, niin sitten luultavasti päällystän orkkisjakkarat jollain mexicoviltillä tai vastaavaa.
Eteen luultavasti laitan kolmipisterullavyöt kyllä. Taakse luultavasti en/korkeintaan lannevyöt.
Etupenkeiksi olen suunnitellut retroja puolikuppipenkkejä, mutta se riippuu siitä löytyykö mieleistä mallia mistään.
Tämä siis jos suunnitelmat menee putkeen, ja voimaakin saadaan revittyä ulos.
Jos ei pykälät tai kukkaro anna periksi voiman lisäykselle, niin sitten luultavasti päällystän orkkisjakkarat jollain mexicoviltillä tai vastaavaa.
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 "Rusty Fintail" -62
Puoltoista kuukautta on menny suunnilleen täysin ohi, kaikenlaisia kissanristijäisiä kiertäessä..
Lopulta viime viikonloppuna ehti taas tallille ihmettelemään.
Vanhat pitsihelmat pois, ja joululomilla jos sais liimailtua uutta kiinni. A- ja B-pilareihin pitää tehdä hiukan pellin vaihtoa ensin, että on jotain mihin uuden helmapellin ripustaa.
Helmat tuli muistaakseni Puolasta, kimppatilauksena. Tästä vielä virtuaalinen hatunnosto "Zac":lle.
Lomien tavoitteena olisi saada tehtyä reiälle reunat, eli helmat molemmille puolille autoa. Ja viimeistellä takarungon tulppaukset.
Kuvasaastetta lisää.. Oli helman etupäässä ns kovaakin, nätisti paikkaa toisen päällä.
Lopulta viime viikonloppuna ehti taas tallille ihmettelemään.
Vanhat pitsihelmat pois, ja joululomilla jos sais liimailtua uutta kiinni. A- ja B-pilareihin pitää tehdä hiukan pellin vaihtoa ensin, että on jotain mihin uuden helmapellin ripustaa.

Helmat tuli muistaakseni Puolasta, kimppatilauksena. Tästä vielä virtuaalinen hatunnosto "Zac":lle.


Lomien tavoitteena olisi saada tehtyä reiälle reunat, eli helmat molemmille puolille autoa. Ja viimeistellä takarungon tulppaukset.
Kuvasaastetta lisää.. Oli helman etupäässä ns kovaakin, nätisti paikkaa toisen päällä.

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Re: W111 "Rusty Fintail" -62
Jaa on siellä näköjään vähän alempana peltiä jäljellä kuin tippalistassa, on se vaan rohkea projekti!
Itse vaan olisin parturoinut kaiken myytäväksi kelpaavan ja loppu paaliin. Arvostan tällaista viitseliäisyyttä kovasti.
Mielenkiinnolla seurata mitä tästä tulee lopun viimein sitten valmiina.
Itse vaan olisin parturoinut kaiken myytäväksi kelpaavan ja loppu paaliin. Arvostan tällaista viitseliäisyyttä kovasti.
Mielenkiinnolla seurata mitä tästä tulee lopun viimein sitten valmiina.
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 "Rusty Fintail" -62
Tää on näitä projekteja joissa tekijä on itsensä suurin haastaja.. "Et pysty./ Jaa et uskalla vai?" -tyyppisiä kommentteja kaikuu päässä.
Pakkohan siinä on toimeen tarttua.
Pakkohan siinä on toimeen tarttua.

Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 "Rusty Fintail" -62
Hitaasti ja epävarmasti edetään.. Ihan ei lomat riittänyt, pelkääjän puoli jäi vielä kesken.
Mutta kummasti tuo nostatti fiilistä, kun sai edes toisen puolen ripusteltua.
Mutta kummasti tuo nostatti fiilistä, kun sai edes toisen puolen ripusteltua.

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 "Rusty Fintail" -62
Helmat tuli liimailtua, vielä tarttis leipoa nuo takakulmat ja nostokohdat. Tästä tulee helman alta nosteltava malli, en ruvennut uusia helmoja rei'ittämään ja putkittamaan orkkistyyliin..
Taka-akselin kiinnityspalkista vein helman sisällä 40x60mm profiilin kiinni b-pilarin alapäähän. Josko tuo pysyisi muodossaan seuraavat 60 vuotta..
Takapyöräkoteloille tarttis kans kohta arpoa leveys, uudet "runkoaisat" antaa tilaa ilmeisen riittävästi.
Jos kaiken tilan hyödyntää, niin takapenkistä tulee yksipaikkainen.
Osaakos joku sanoa, että onko 111 Coupessa sama kardaanitunneli kuin sedanissa?
Mietteissä siis 3,5 M116+722.0:n sopivuus alkuperäisen kokoiseen tunneliin..
Taka-akselin kiinnityspalkista vein helman sisällä 40x60mm profiilin kiinni b-pilarin alapäähän. Josko tuo pysyisi muodossaan seuraavat 60 vuotta..
Takapyöräkoteloille tarttis kans kohta arpoa leveys, uudet "runkoaisat" antaa tilaa ilmeisen riittävästi.
Jos kaiken tilan hyödyntää, niin takapenkistä tulee yksipaikkainen.


Osaakos joku sanoa, että onko 111 Coupessa sama kardaanitunneli kuin sedanissa?
Mietteissä siis 3,5 M116+722.0:n sopivuus alkuperäisen kokoiseen tunneliin..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Re: W111 "Rusty Fintail" -62
Nyt on kyllä mielenkiintoinen projekti! Hyvin näyttää edistyvänkin 

Re: W111 "Rusty Fintail" -62
On tää kyllä uskomatonta, ottaa lahoimman paskan mitä löytyy ja tekee siitä auton.
Pitää tykkää hitsaamisesta.
Vakava hatun noston paikka!
Pitää tykkää hitsaamisesta.
Vakava hatun noston paikka!
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 "Rusty Fintail" -62
Tarpeeks huonosta kun alottaa tekemään, niin ei pääse pettymään.
Ja oli kyllä fiksuin ratkaisu, näin jälkikäteen ajatellen. Sen verran paljon tuota tulee muokattua taka-akseliston ja pyöräkoteloiden osalta, että kyseiset muutokset olis terveeseen koriin jääny tekemättä.
Ja kyllä mä tykkään hitsata, kun puhutaan tuollaisesta harrastelaitteesta jota ajan kanssa kynii kuntoon. Tuossakin pikkuhiljaa tulee enemmän ja enemmän tilanteita, joissa hitsataan kahta uutta peltiä yhteen.
Pellin muokkaus on lisäksi aihealue, jota haluaa oppia lisää. Tässä on harjoituspintaa vielä toviksi.
Käyttöpaskojen ruostehommat on sitten taas ihan suolesta, niitä ei kiinnosta tehdä yhtään.
Edistyminen aaltoilee, kun oikeastaan vain viikonloppuisin ehtii tallille. Ja kun niihin viikonloppuihin tuppaa osumaan kaikenlaisia "kissanristijäisiä".
Koronan myötä onneks vähemmän.

Ja oli kyllä fiksuin ratkaisu, näin jälkikäteen ajatellen. Sen verran paljon tuota tulee muokattua taka-akseliston ja pyöräkoteloiden osalta, että kyseiset muutokset olis terveeseen koriin jääny tekemättä.
Ja kyllä mä tykkään hitsata, kun puhutaan tuollaisesta harrastelaitteesta jota ajan kanssa kynii kuntoon. Tuossakin pikkuhiljaa tulee enemmän ja enemmän tilanteita, joissa hitsataan kahta uutta peltiä yhteen.

Pellin muokkaus on lisäksi aihealue, jota haluaa oppia lisää. Tässä on harjoituspintaa vielä toviksi.


Käyttöpaskojen ruostehommat on sitten taas ihan suolesta, niitä ei kiinnosta tehdä yhtään.
Edistyminen aaltoilee, kun oikeastaan vain viikonloppuisin ehtii tallille. Ja kun niihin viikonloppuihin tuppaa osumaan kaikenlaisia "kissanristijäisiä".
Koronan myötä onneks vähemmän.

Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Re: W111 "Rusty Fintail" -62
No on tuo kyllä hienoa että huonosta tehdään muokattua aihiota eikä priimasta, säilyy auto kuitenkin olemassa ja paremmat entisöintiin.
Käyttistä ei hitsata, siihen en ole enään suostunut vuosikymmeneen. Ei vaan pysty, ei sitten millään oli kuin kiva tahansa.
Käyttistä ei hitsata, siihen en ole enään suostunut vuosikymmeneen. Ei vaan pysty, ei sitten millään oli kuin kiva tahansa.
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 "Rusty Fintail" -62
Juu, kyllä tuo on tarkoitus liikenteeseen saada palautettua.. Ei tuo mikään Väinö Linnan entinen mese ole, mutta jollain turkulaisella arkkitehdillä tms tuo on ollut. Sittemmin päätynyt treen seudulle.
Kantakortista tuo selvisi, mutta se ei nyt ole käsillä. Alkuperäinen rekisteritunnus taisi olla jopa vapaana, sitä voisi harkita jos on saatavilla vielä kun auto valmistuu..
Kantakortista tuo selvisi, mutta se ei nyt ole käsillä. Alkuperäinen rekisteritunnus taisi olla jopa vapaana, sitä voisi harkita jos on saatavilla vielä kun auto valmistuu..
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 -62 "Frankenstein"
Pientä edistymistä. Akselisto on saatu linjattua, perämurikalle tehtyä takakannake jne.
Nyt tekeillä on nuo korvakkeet jousille ja iskareille. Nämä kuvissa vielä kesken toki.
Nyt tekeillä on nuo korvakkeet jousille ja iskareille. Nämä kuvissa vielä kesken toki.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 -62 "Frankenstein"
Päädyin yksinkertaiseen "tötterö"-malliseen iskarinkuppiin. Ei mikään kaunis tuotos, mutta eiköhän tuo kestä ainakin.
Käytin jousilautasena tuon W111:n omia, kun sattuivat olemaan hyvät vielä.
Ja iskareiksi sopii W123:n vakiot.
Sitä varmaan kannattais ruveta tekemään kulutusosista listausta, että muistaa jatkossakin et mikä on mistäkin lainattu.
Pyöräkotelot olis kait seuraavaksi taiottava, taidan tehdä sovinnolla useammasta osasta.
Käytin jousilautasena tuon W111:n omia, kun sattuivat olemaan hyvät vielä.
Ja iskareiksi sopii W123:n vakiot.
Sitä varmaan kannattais ruveta tekemään kulutusosista listausta, että muistaa jatkossakin et mikä on mistäkin lainattu.

Pyöräkotelot olis kait seuraavaksi taiottava, taidan tehdä sovinnolla useammasta osasta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Re: W111 -62 "Frankenstein"
Siitä se hissukseen tulee, kannattaa tosiaan tehdä listaa, muuten hetken päästä ne on unohtunut mitä oli mistäkin.
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 -62 "Frankenstein"
Hidasta on eteneminen, mutta kuitenkin edetään.
Kroppa vittuilee, ja viikonloput tuppaa täyttymään kaikella epäolennaisella.
Akseliston sai pudotella pois, sen asemointi on valmista.
Takarungon viimeistelyt, ja sitten pääsee suunnittelemaan/hahmottelemaan pellitystä..
Kunhan ensin saa tehtyä c-pilarin korjaukset ja pyöräkotelot. On kyllä herkut tehdä, paljon mätää ja paljon on kadonnut kokonaan.
Joku olis varmaan tehny kaaret jostain tynnyrin puolikkaasta miettimättä koko c-pilaria, mutta itse koen tärkeäksi korjata sekin kunnolla.
Kroppa vittuilee, ja viikonloput tuppaa täyttymään kaikella epäolennaisella.
Akseliston sai pudotella pois, sen asemointi on valmista.
Takarungon viimeistelyt, ja sitten pääsee suunnittelemaan/hahmottelemaan pellitystä..
Kunhan ensin saa tehtyä c-pilarin korjaukset ja pyöräkotelot. On kyllä herkut tehdä, paljon mätää ja paljon on kadonnut kokonaan.
Joku olis varmaan tehny kaaret jostain tynnyrin puolikkaasta miettimättä koko c-pilaria, mutta itse koen tärkeäksi korjata sekin kunnolla.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 -62 "Frankenstein"
Kesä on mennyt hiukan muissa riennoissa, on ollu olevinaan vähän kuuma tallissa kun.
Takakaarta pääsi askartelemaan, näyttäisi nuo uusintamittausten jälkeen sopivan riittävän hyvin.
Aluksi näytti, että korjauspala on väärän mallinen.
Mutta rungon katkeaminen oli ilmeisesti saanut aikaan pientä muotovirhettä. Eikä se tietenkään samasta kohdasta taipunut, kun perseen nostatin ylös.
Toiselle puolelle sama tahiminen, niin pääsee viimeistelemään pyöräkotelot.
Ja pääsee tekemään "näkymättömiä" alustan hitsauksia, nuo pintapellit aiheuttaa aina ylimääräistä sydämentykytystä.



Takakaarta pääsi askartelemaan, näyttäisi nuo uusintamittausten jälkeen sopivan riittävän hyvin.
Aluksi näytti, että korjauspala on väärän mallinen.
Mutta rungon katkeaminen oli ilmeisesti saanut aikaan pientä muotovirhettä. Eikä se tietenkään samasta kohdasta taipunut, kun perseen nostatin ylös.


Toiselle puolelle sama tahiminen, niin pääsee viimeistelemään pyöräkotelot.
Ja pääsee tekemään "näkymättömiä" alustan hitsauksia, nuo pintapellit aiheuttaa aina ylimääräistä sydämentykytystä.


Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 -62 "Frankenstein"
Julkaisuissa on ollut hieman taukoa, ja kovin vaihtelevasti olen ehtinyt projektin pariin.
Jotain pientä on kuitenkin tehty, ja jopa motivaatio on tallella.


Jotain pientä on kuitenkin tehty, ja jopa motivaatio on tallella.



Viimeksi muokannut Rammstein69, Ti 29.03.2022 17:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Re: W111 -62 "Frankenstein"
Kyllä se hissukseen alkaa autolta näyttämään enemmän kuin metsälöydöltä.
Oma rojekti alkaa innostamaan kun osia valuu tontille hissukseen. Pitää hakea kori kotiin kun lumet on hävinnyt pihalta.
Oma rojekti alkaa innostamaan kun osia valuu tontille hissukseen. Pitää hakea kori kotiin kun lumet on hävinnyt pihalta.
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 -62 "Frankenstein"
Noin, nyt toivottavasti näkyy tilkkutäkin kuvatukset.
Sisälokasuojien kanssa meinasi hieman käpy palaa, tein sitten pienistä paloista. Ei riittänyt kädet niitä suorasta pellistä vasaralla takoa, ja enkkupyörää ei ole käytössä.
Rumat mutta lujat, pidetään siis tyylistä kiinni.
Sisälokasuojien kanssa meinasi hieman käpy palaa, tein sitten pienistä paloista. Ei riittänyt kädet niitä suorasta pellistä vasaralla takoa, ja enkkupyörää ei ole käytössä.
Rumat mutta lujat, pidetään siis tyylistä kiinni.
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Re: W111 -62 "Frankenstein"
Nythän tuo on jo hyvällä mallilla kun on palkkia mihin vetää lattiaa kiinni 
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 -62 "Frankenstein"
Juu, kyllä tuossa on moni asia helpottunut. Saa kokolailla aina edes yhden sivun liimailla uuteen pintaan.

Ja onhan nuo alustan pellitykset sikäli mukavia, että siellä ei ole niin millin päälle. Pintapellit tarttis sit jo osuakin.

Takakontin pohja on vielä ihan tarkoituksella odottamassa vuoroaan, en ole päättänyt minkälaisen pa-tankin laitan.
Alkuperäistyylinen, mutta isompi olis ehkä se helpoin sovittaa. Mutta sen kanssa tulee helposti haasteita tuoda pakoputket fiksusti ohi..
Lisäksi vielä on mietinnässä, että mistä teen nuo takasivut. Siis pyöräkotelolta taaksepäin.
Germaaniasta vois saada paloja, jos oikein muistan..
Taka-akselistokin tarttis jaksaa kikkailla taas paikoilleen, että pääsis mitoittamaan kardaanin keskikannakkeen paikan.
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Re: W111 -62 "Frankenstein"
Pari vuosiraporttia on jäänyt välistä.
C107 350 SLC -72 242tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 -62 "Frankenstein"
Hiljaa hyvä tulee.. Laiskuutta ollut kuvaajalla, eikä muiden projektien takia ole hitsaileen paljoa ehtinyt.
Mutta on se sentään edennyt.
Mutta on se sentään edennyt.
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 -62 "Frankenstein"
Tuplavastaus.. 

Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62