Kävin hakemassa piirilevyt, joten pistäkää YT:tä jos kiinnostaa.
Ilmoitelkaa jos haluatte ledejäkin(ja väri), voisin ostaa ledit isomassa satsissa joten hintakin tippuisi

Mihin malliin tarvisit pohjat? Löytyy muutamat 124:sen valkopohjat koneelta.B. Wikström kirjoitti:Olen tässä harkinnut tuota ledi hommaa mutta pelottaa että ledit ovat liian kirkkaat. Itselläni oli joskus tietokoneessa noita syaaneja ledejä ja silloinen kämppis valitteli kun ne olivat niin kirkkaat ettei nukutuksi saa kun häikäsee. Varmaan valkoisilla ledeillä olisi tarkoitus toteuttaa tuo. Toinen mistä olen haaveillut on valkoiset mittarinpohjat. Semmosen tyyliset mitä Rovereissa on eli ei mitkään tuuninki tyyliset vaan sellaiset klassisen tyylikkäät. Olisiko kenelläkään scannattuna 124 pohjia joista voisi lähteä muokkaamaan?
Julli kirjoitti:Kiitos capricemanille hienoista ohjeista ja ideasta sekä postissa tulleista osista!
Sain osat tinattua ja asenneltua eikä tarvi enää tihrustaa mittareita. Valot on ehkä jopa liian kirkkaat , vaikka hioin ledeistä pinnan mataksi santapaperilla.Valo on kyllä mukavan tasainen. Eiköhän nuihin kohta totu. Ei muuten vaikuta tuo himmenin samalla tavalla kuin hehkuilla. Juuri huomaa eron kun potikkaa vääntelee.
ehdotuksia ?Jos tuntuu että ledeistä tulee liian kirkkaat niin sarjavastusta voi suurentaa
jolloin valoteho laskee.
Mulla toimii potikka kyllä ihan hyvin. Tällä hetkellä kiinni capricemanin piirilevyt, vastukset ja valkoiset ledit.Julli kirjoitti:Kiitos capricemanille hienoista ohjeista ja ideasta sekä postissa tulleista osista!
Sain osat tinattua ja asenneltua eikä tarvi enää tihrustaa mittareita. Valot on ehkä jopa liian kirkkaat , vaikka hioin ledeistä pinnan mataksi santapaperilla.Valo on kyllä mukavan tasainen. Eiköhän nuihin kohta totu. Ei muuten vaikuta tuo himmenin samalla tavalla kuin hehkuilla. Juuri huomaa eron kun potikkaa vääntelee.
Laitoin parit koneelta löytyneet pohjat nettiin.EzKo kirjoitti:Löytyykö sulta vielä noita?mulla on 220 taulu ja kello,mulle kelpais sellaiset.Samuli H kirjoitti: Löytyy muutamat 124:sen valkopohjat koneelta.
Kellään tietoa kuinka sais w201 mittariin viriteltyä ledit? entä mittarin pohjia?enduroman87 kirjoitti:käykö toi piirilevy w201 koppasen mesen mittaristoon? jos ei käy niin onko kukaan kehitellyt ledi valaistusta kyseiseen mittaristoon?
ja myös 180km/h w201 koppasen mittarinpohjat kiinnostaa jos jollakin sattuu oleen koneella.........