W124 230E Onkohan jäähdytysnesteen lämpötilan anturi rikki?
W124 230E Onkohan jäähdytysnesteen lämpötilan anturi rikki?
Moottori ei ota lämpimänä kierroksia kuin noin 3000-4000rpm asti ja kun ottaa jäähdytysnesteen lämpötilan anturin johdon irti, ruisku alkaa käymään mekaanisesti ja moottori ottaa taas normaalisti kierroksia. Voisikiohan jäähdytysnesteen lämpötilan anturi olla hajalla?
Re: W124 230E Onkohan jäähdytysnesteen lämpötilan anturi rikki?
Terve se on iha hyvin mahollista eihän semmonen paljoa maksa uusi esim autodocilta, käykö moottori tyhjäkäyntiä normaalisti. 

Re: W124 230E Onkohan jäähdytysnesteen lämpötilan anturi rikki?
Fixukselta ja Motonetistakin saa noin parillakympillä. Sitähän voi mitatakin, täältä foorumilta löytyy mittausarvot; ainakin minun 200E topikista.
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: W124 230E Onkohan jäähdytysnesteen lämpötilan anturi rikki?
Nyt on uusi anturi ja tyhjäkäynnillä kierroksia ottaa 4500rpm. Onko näissä rajoitin, että ottaa vain 4500rpm tyhjäkäynnillä ja ajossa sitten enemmän kierroksia?