Mitä tollasessa muutostyössä pitää vaihtaa? Ainakin nokkapelti, lokasuojat, maski, lamput ja etupuskuri? Ei ole tollastakaan tullu ennemmin nähtyä.. Hommaa varmaa piisaa jotta lopputulos tyydyttää.
[url=http://www.digitalblue.fi/~tahtiklu/tahtiklubi/tahti/galleria/tuning/lindroos/lindroos.html]EX MB 200D vm.88/89[/url][url=http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=8683]
[color=red]EX Audi A4 1.8T ABT Sportline[/color][/url]
Urgh perkele, mikä viritelmä. Kaikki kunnia peltitöitä taitaville, mutta...
Lisäksi kyseessä on ilmeisesti alkujaankin korin tai tekniikan vaihto, kun näkyi mittaristosta puuttuvan economy-mittari, joka autoon kuuluisi.
Ottamatta kantaa tuon homman järkevyyteen, niin paremman näköinen tuo on kuin originaali väyrysfarkku. Olen aina tykännyt väyrysen nokasta, mutta peräosastot ovat niinkuin eri vehkeesta, oli kyseessä farkku tai sedan.
PS. Kaapo, huomaa, että väyrynen on kirjoitettu pienellä
Aku P kirjoitti:Urgh perkele, mikä viritelmä. Kaikki kunnia peltitöitä taitaville, mutta...
Lisäksi kyseessä on ilmeisesti alkujaankin korin tai tekniikan vaihto, kun näkyi mittaristosta puuttuvan economy-mittari, joka autoon kuuluisi.
Onhan tuo ruma kuin synti... mutta eikö Economy-mittari kadonnut mystisesti pahvikylkien tulon myötä? Muistaakseni Juhanan kupeessakaan tuota ei ollut.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Aku P kirjoitti:Urgh perkele, mikä viritelmä. Kaikki kunnia peltitöitä taitaville, mutta...
Lisäksi kyseessä on ilmeisesti alkujaankin korin tai tekniikan vaihto, kun näkyi mittaristosta puuttuvan economy-mittari, joka autoon kuuluisi.
Onhan tuo ruma kuin synti... mutta eikö Economy-mittari kadonnut mystisesti pahvikylkien tulon myötä? Muistaakseni Juhanan kupeessakaan tuota ei ollut.
Hmm. Ei sunkaan, vaikka en kyllä W124:sta sano ihan satavarmaksi. Ainakin meikäläisen W201:ssa oli pahvikylkienkin kanssa eco-mittari. Joka ei tosin pakkasella koskaan toiminut....
Aku P kirjoitti:Hmm. Ei sunkaan, vaikka en kyllä W124:sta sano ihan satavarmaksi. Ainakin meikäläisen W201:ssa oli pahvikylkienkin kanssa eco-mittari. Joka ei tosin pakkasella koskaan toiminut....
OK. Muistelen vaan näin tapahtuneen. W201:stä puheen ollen, eilen törmäsin liikkeessä saksantuonti-190 E 2.0:aan. Auto oli vuosimallia 1992, ja siinä oli kuin olikin korinväriset peilit ja jalopuinen "jatkettu" keskikonsoli. Eli tällainen: http://www.geocities.com/shvoldum/facts/interior.html
Mallimerkintä peräkontin kannessa oli myös toteutettu tyyliin "190 E" ja "2.0". Oikein mukavan näköinen auto, mitä nyt kromatut 8-reikäalut olivat hieman "liikaa".
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
omassa kupeessani oln kylläkin economymittari,ja sen on saanu joka ikiseen malliin,niinkuin lähes kaikki kuvitellut lisävarusteet mitä meseissä on.on muuten taivaallisen pitkä lisävarustelista,kun mesen joku äveriäs on itselleen ostanut.tuttu tilasi -91 300 d 124 w suomesta itselleen,kun lähti libanoniin,ja oli 8-10 sivua A-4:sia joista voi ruksata lisävarusteet lompakon mukaan!
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Aku P kirjoitti:Urgh perkele, mikä viritelmä. Kaikki kunnia peltitöitä taitaville, mutta...
Lisäksi kyseessä on ilmeisesti alkujaankin korin tai tekniikan vaihto, kun näkyi mittaristosta puuttuvan economy-mittari, joka autoon kuuluisi.
Onhan tuo ruma kuin synti... mutta eikö Economy-mittari kadonnut mystisesti pahvikylkien tulon myötä? Muistaakseni Juhanan kupeessakaan tuota ei ollut.
Taidettiin tulla siihen lopputulokseen että neliventtiilivehkeissä ei ole economy-mittaria...
Ole aina vähän inhonnut väyrysen rumia ympyräpöllö silmiä !!
Sitten vielä joku laitta w124:sen keulalle semmoisen ! yökk!!
Kaunis w124 pilattu !!!!!!
****************************************************************
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
Pitäsköhän laittaa w123:een "väyryskeula"? Ehkä ei sittenkään, voivat keula ja perä näyttää vähän" parittomalta". Mutta silti, olisi mukava nähdä ohitetuksi tulleen ilme, kun "väykky" paljastuisikin w123:ksi
Tampereelta löytyy Viitasen hautaustoimistolta väyrysen keulalla oleva W124 hautausauto. Takalamput on samanlaiset kuin farmarissakin, mutta keulan ja perän kontrasti ei ole niin paha, kun auto on muutenkin erikoismallia. Muutostyöt on tehty ruåttissa.
Aku P kirjoitti:Urgh perkele, mikä viritelmä. Kaikki kunnia peltitöitä taitaville, mutta...
Lisäksi kyseessä on ilmeisesti alkujaankin korin tai tekniikan vaihto, kun näkyi mittaristosta puuttuvan economy-mittari, joka autoon kuuluisi.
4-venttiili 124:ssa ei (ainakaan) vakiona ole economy mittaria. Voin olla väärässäkin mutta ei välttämättä myöskään kaikissa vanhemmissa, 2-venasissa...?
Tällästä sarjaa myydään ainakin Saksassa aivan kuin sl-keulaa 124:een eikä se muistaakseni ihmeellisiä peltitöitä vaadi.... mene ja tiedä.
Apua, tuokaa nitroja, unilääkettä, pirtua tai mitä tahansa, mutta viekää tuo manalanpuoleinen LSD-trippi pois verkosta
Siis Kaapon sydänkäpyskorimalli on menty rusikoimaan täysin muotopuoleksi bastardiksi, silti noinkin "pienillä" muutoksilla. Tuon tekijän kun saan kiinni, niin vien jalkapuuhun ja syötän ryökäleelle kilon verran tulikuumia bratwursteja vastapäivään eli anaheimin kautta ja Teemu tulee antamaan vielä mailanvarrella vauhtia...
Eikö mikään ole enää pyhää, tuunataan vaikka sitten W100, mutta ei tätä
Viimeksi muokannut Kaapo, To 14.08.2003 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
arj31 kirjoitti:Tampereelta löytyy Viitasen hautaustoimistolta väyrysen keulalla oleva W124 hautausauto. Takalamput on samanlaiset kuin farmarissakin, mutta keulan ja perän kontrasti ei ole niin paha, kun auto on muutenkin erikoismallia. Muutostyöt on tehty ruåttissa.
Kiva tietää, että pääsis hautaan tommosella sekäsikiöllä. Meikäläisellä on nääs pitkäaikaisia suhteita tuonne puljuun.
Kyllähän noita Väyryskeuloja joskus (5 vuotta sitten) joku Suomalainenkin firma tarjoili, eikä mielestäni ollut Demec. Hintaa oli 22 tai 23 kmk, joten homma varmaan jäi useimmilta siihen.
Ainakaan omassa saksankoupessani (W124) ei ole Economiamittaria...no varmaa ajateltu, ettei siitä Ecomimista saa millään....
Viimeksi muokannut Juhis., La 16.08.2003 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Jep, täällä Belgiassa noita liikkuu jonkun verran, myöskin apdeitattuja c-klasseja ja jonkun verran sl:iä.
Mitä tohon economy-mittariin tulee niin sellaista ei ole mullakaan 95-mallisessa E200 kakkosnelosessa.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
Hmm. Ei sunkaan, vaikka en kyllä W124:sta sano ihan satavarmaksi. Ainakin meikäläisen W201:ssa oli pahvikylkienkin kanssa eco-mittari. Joka ei tosin pakkasella koskaan toiminut....
Oudon näköinen auto!
Kyllä w124 on aivan tarpeeksi hyvännäköinen ilman tommoista uudempaa lookkia. Näyttää semmoselta itsetehdyltä viritykseltä...Jotkut on tehneet vaik Volkkareista Ferrarikopioitajne. Väyrynen itsessään on aivan ok, mutta tuo?!