Vehon 300E-24 kunnostus
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
Kyllä joutuu hattua nostamaan, erittäin hienon näköstä ja yksityiskohtaisen tarkkaa tekemistä. Varmasti tulisi paikkansa Classic Motor Showssa ansaitsemaan.
W202 C200 CDI -00 (Ikuinen projekti
)
W206 C300e -22
S203 C320 4Matic -04
ex: S205 C250d -14
ex: CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)

W206 C300e -22
S203 C320 4Matic -04
ex: S205 C250d -14
ex: CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
Vetoakselien fiksausta vuorossa. Auton alkuperäiset vetoakselit oli hyvässä kunnossa ja nivelissä ei tunnu väljyyttä. Alkuperäiset suojakumit oli vielä ehjät, tosin halkeilua näkyy jo pinnassa.
Suojakumien siteet tottakai asemoin samalla tavalla kuin ne oli alunperin.
Vetoakselit kasattuna ja putsattuna maalausta varten. Näihin pyyhkäsin myös ruiskulla epoksit pohjalle ja musta normafine pintaan.
Akselit hiekkapuhallettuna.
Sisemmät nivelet laitoin ultraäänipesuriin. Cartecin engine cleaner ja 80 asteen lämmössä vanhat rasvat liukeni noin tunnissa kokonaan pois.
Sitten uutta kumia paikalleen. Suojakumien alta löytyi normaalit ruosteet. Pyörittelin teräsharjalla enimmät pois, kentin rust converter pohjalle ja pyyhkäsin pensselillä hieman epoksia vielä pintaan. Suojakumien siteet tottakai asemoin samalla tavalla kuin ne oli alunperin.

Vetoakselit kasattuna ja putsattuna maalausta varten. Näihin pyyhkäsin myös ruiskulla epoksit pohjalle ja musta normafine pintaan.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W124 250D 3.0 AMG OM612.990 -88
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
Nyt on auto puolen vuoden työskentelyn jälkeen takaisin pyörillään.
.
Nyt on myös tällainen pieni sivuprojekti, mikä pitäisi saattaa kilpien väliin ja museorekisteriin. Tämän auton löysin vuoden etsinnän jälkeen johtajalle sattumalta, Facebookista yksityiseltä myyjältä Tanskasta 1.5 viikkoa sitten. Auto saapui eilen Joensuuhun. On siisti laite, 83tkm ajettu 172 värillä ja Dattel nahkasisustalla. Autolla ei ole viimeiseen 20 vuoteen ajettu juurikaan. Alla oli -06 vuoden michelinit joissa pintaa ~8mm. Kumit oli aivan pykineet ja pyöränpultit totaalisen jumissa. Hyvin kuitenkin tuli vielä ajamalla tänne asti. Saatiin pienen taistelun jälkeen ehjänä alkuperäiset pultit auki ja pyöräytin uudet Michelinit alle. Sitten eikun rekisteröintikatsastukseen
.
Tuli myös mukava yllätys. Sain viestiä jossa kysyttiin osoitetietoja. RPC:n vehon jälkeinen omistaja haluaa lähettää auton alkuperäisen vara-avaimen
. Hauskaa että avain on ollut tallessa 30 vuotta 
Ihan hyvällä tahdilla autoa on saatu tehtyä, ottaen huomioon että kyseisen merkin tuotteiden parissa tulee työskenneltyä arkisin klo 7-16 ja tämä projekti + muut mersuaiheiset touhuilut vielä siinä sivussa 
Nyt on myös tällainen pieni sivuprojekti, mikä pitäisi saattaa kilpien väliin ja museorekisteriin. Tämän auton löysin vuoden etsinnän jälkeen johtajalle sattumalta, Facebookista yksityiseltä myyjältä Tanskasta 1.5 viikkoa sitten. Auto saapui eilen Joensuuhun. On siisti laite, 83tkm ajettu 172 värillä ja Dattel nahkasisustalla. Autolla ei ole viimeiseen 20 vuoteen ajettu juurikaan. Alla oli -06 vuoden michelinit joissa pintaa ~8mm. Kumit oli aivan pykineet ja pyöränpultit totaalisen jumissa. Hyvin kuitenkin tuli vielä ajamalla tänne asti. Saatiin pienen taistelun jälkeen ehjänä alkuperäiset pultit auki ja pyöräytin uudet Michelinit alle. Sitten eikun rekisteröintikatsastukseen

Tuli myös mukava yllätys. Sain viestiä jossa kysyttiin osoitetietoja. RPC:n vehon jälkeinen omistaja haluaa lähettää auton alkuperäisen vara-avaimen


Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W124 250D 3.0 AMG OM612.990 -88
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
Nyt on kyllä hienoa tekemistä ja hienoja autoja.
C124 320 CE -93 (vaimon)
W124 300E-24 -92 (oma)
W124 300E-24 -92 (oma)
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
Sisusta kattoverhousta ja ovipahveja vaille riisuttu. Löytyi myös hieno Nokian puhelin telineineen ja bokseineen keskikonsolin syövereistä.
Autoon oli lisäksi asennettu hattuhyllylle takalasinverho, lisäjarruvalo ja 6.5” kaiuttimet orkkiskajarien vierelle. Näitä ei enää takaisin asenneta . Ehjän hattuhyllyn tilasin Saksasta. Lisäksi muutamia sisustan osia menee vaihtoon ja lähdin niitä metsästämään ensiksi omista osavarastoista. Kaikkea sitä on vuosien varrella kertynyt jemmaan. Löytyi paljon sellaista mitä en ole ikinä kuvitellut tai muistanut omistavani. Tulipahan yksi osavarasto tyhjennettyä, siirrettyä tavarat uusiin tiloihin ja samalla pieni inventaario tehty. Ja sieltähän löytyi jo lähes kaikki tähän projektiin tarvittavat sisustan palikat. Vielä jos löytyisi ehjä harmaa B-pilarin muovi kuskinpuolelle ja oikea takaovipahvi niin eipä enää sisustaan isompia virheitä jää näkyville. Lisäpitkiä ei voi koskaan olla liikaa jemmassa
Sisustan puuosat lähdössä kunnostukseen
Seuraavana vuorossa kattoverhouksen irroitus niin päästään paikkaamaan puhelinantennin reikä

Autoon oli lisäksi asennettu hattuhyllylle takalasinverho, lisäjarruvalo ja 6.5” kaiuttimet orkkiskajarien vierelle. Näitä ei enää takaisin asenneta . Ehjän hattuhyllyn tilasin Saksasta. Lisäksi muutamia sisustan osia menee vaihtoon ja lähdin niitä metsästämään ensiksi omista osavarastoista. Kaikkea sitä on vuosien varrella kertynyt jemmaan. Löytyi paljon sellaista mitä en ole ikinä kuvitellut tai muistanut omistavani. Tulipahan yksi osavarasto tyhjennettyä, siirrettyä tavarat uusiin tiloihin ja samalla pieni inventaario tehty. Ja sieltähän löytyi jo lähes kaikki tähän projektiin tarvittavat sisustan palikat. Vielä jos löytyisi ehjä harmaa B-pilarin muovi kuskinpuolelle ja oikea takaovipahvi niin eipä enää sisustaan isompia virheitä jää näkyville. Lisäpitkiä ei voi koskaan olla liikaa jemmassa

Seuraavana vuorossa kattoverhouksen irroitus niin päästään paikkaamaan puhelinantennin reikä

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W124 250D 3.0 AMG OM612.990 -88
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
Hienoa tekemistä! Mukava seurata. Autostahan tulee kuin uusi ellei jopa parempi!
1991 420 SE
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
Kiitoksia!
Tänään purin lisää autoa ja huomasin että tässähän on laitettu ns.lätäkkövalo ainoastaan kuskin etuoveen



Auto on varmaan tehtaalta tullut ilman takakaiuttimia. Beckerin liittimet ja etukaiuttimien johdot on nätisti nipussa, mutta taakse meni pinta-asennuksena mattojen alla 123-osanumerolla takakaiuttimien johtosarja. Alkuperäiset mersun takakaiuttimet+eristeet on paikallaan. Voi olla että tämä asennus on tehty jo vehon aikana. Ken tietää.. Ja näiden vierelle on vielä jälkeenpäin asennettu 6.5” kaiuttimet.
Hieman tuli asiaa pohdittua, että mikä tähän olisi asiallisin ratkaisu ilman turhia sätöstelyjä. Tuli mieleen että hyllyssä oli just tähän autoon käypänen keskikonsolin puupaneeli, mutta lisänä faderille paikka. Joten päädyin tilaamaan saksasta NOS kaiuttimien johtosarjan Fader kytkimellä. Mankaksi tulee Becker europa 2000 ja lisänä sähköantenni.
Seuraavana mietinnässä miten tekee kynnysvalojen kanssa. Varmaan helpoin suorittaa aikoinaan kesken jätetty varustelu loppuun ja asentaa valot myös muihin oviin alkuperäisellä johtosarjalla


W124 250D 3.0 AMG OM612.990 -88
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
Asensin aikoinaan kynnysvalot minun ekaan W124:een orkkis johtosarjalla. Kuskin lepopolkimen alla on valmis pistokepaikka niille. Kaapelit saa kuljetettua johtokouruja pitkin ovikytkimille ja oville. Sarja on täysin plug-and-play, mitään johtojen katkomisia ei tarvita.
Ovipahvien alareunoissa sisäpuolella on valmiit leikkausmerkit valoille. Kun leikkaat ovikotelon päällyskankaaseen reiän, kannattaa siitä tehdä ainakin ensi alkuun pienempi mitä valon reikä pahvissa on. Jos teet täysin samankokoisen reiän kankaaseen, on riskinä että kankaan vetäytyessä reuna jää valon alta irvistämään. (Mulla meni ekan oven rei'itys "harjoitellessa"

Tällaiset muistikuvat on minulla 20v takaa hommasta.

1991 420 SE
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
Jep. Tuttu juttu on, vuosi sitten laitoin kyseisen varusteen alkuperäisillä palikoilla toiseen harrastepeliinWikke kirjoitti: ↑Ma 07.04.2025 18:49Asensin aikoinaan kynnysvalot minun ekaan W124:een orkkis johtosarjalla. Kuskin lepopolkimen alla on valmis pistokepaikka niille. Kaapelit saa kuljetettua johtokouruja pitkin ovikytkimille ja oville. Sarja on täysin plug-and-play, mitään johtojen katkomisia ei tarvita.
Ovipahvien alareunoissa sisäpuolella on valmiit leikkausmerkit valoille. Kun leikkaat ovikotelon päällyskankaaseen reiän, kannattaa siitä tehdä ainakin ensi alkuun pienempi mitä valon reikä pahvissa on. Jos teet täysin samankokoisen reiän kankaaseen, on riskinä että kankaan vetäytyessä reuna jää valon alta irvistämään. (Mulla meni ekan oven rei'itys "harjoitellessa")
Tällaiset muistikuvat on minulla 20v takaa hommasta.![]()

W124 250D 3.0 AMG OM612.990 -88
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
Äkkiä katsottuna nuo väyrysen ovivalot vois passata myös 124 oviin, todennäköisesti paremmin saatavilla nuita väyrysen valoja..jiipee201 kirjoitti: ↑Ma 07.04.2025 19:57Jep. Tuttu juttu on, vuosi sitten laitoin kyseisen varusteen alkuperäisillä palikoilla toiseen harrastepeliinWikke kirjoitti: ↑Ma 07.04.2025 18:49Asensin aikoinaan kynnysvalot minun ekaan W124:een orkkis johtosarjalla. Kuskin lepopolkimen alla on valmis pistokepaikka niille. Kaapelit saa kuljetettua johtokouruja pitkin ovikytkimille ja oville. Sarja on täysin plug-and-play, mitään johtojen katkomisia ei tarvita.
Ovipahvien alareunoissa sisäpuolella on valmiit leikkausmerkit valoille. Kun leikkaat ovikotelon päällyskankaaseen reiän, kannattaa siitä tehdä ainakin ensi alkuun pienempi mitä valon reikä pahvissa on. Jos teet täysin samankokoisen reiän kankaaseen, on riskinä että kankaan vetäytyessä reuna jää valon alta irvistämään. (Mulla meni ekan oven rei'itys "harjoitellessa")
Tällaiset muistikuvat on minulla 20v takaa hommasta.![]()
![]()
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
Minkäslaisen johdotuksen nuo ovivalot vaatii? Siellä lepopolkimen alla olevassa pistokkeessa tuntuu olevan jo melkon paljon tavaraa. Mistä valot saavat signaalin, että ovi on auki. Onko sille pinni siellä lepopolkimen rasiassa?
Tässä vaan mietin, kun noiden varusteiden jälkiasentaminen on mukavaa hommaa.
Tässä vaan mietin, kun noiden varusteiden jälkiasentaminen on mukavaa hommaa.
W124 harrastaja Ylä-Savosta
1990 300CE, 1991 200D, 1993 E 250 TD
1990 300CE, 1991 200D, 1993 E 250 TD
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
https://www.w124performance.com/service ... 822300.pdflapmiro kirjoitti: ↑Ti 08.04.2025 11:00 Minkäslaisen johdotuksen nuo ovivalot vaatii? Siellä lepopolkimen alla olevassa pistokkeessa tuntuu olevan jo melkon paljon tavaraa. Mistä valot saavat signaalin, että ovi on auki. Onko sille pinni siellä lepopolkimen rasiassa?
Tässä vaan mietin, kun noiden varusteiden jälkiasentaminen on mukavaa hommaa.
Linkin takaa löytyy kaavio ovivaloille.
W124 250D 3.0 AMG OM612.990 -88
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
On kyllä hämmentävän hieno lopputulos. Tiedä mistä edes aloittaisi kehumisen. Kaikki on niin viimeisen päälle tehtynä.
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
Tällä viikolla autoa purettu aika reilusti lisää ja meseucco kävi lyömässä vielä muutamat hitsipaikat koriin. Pikkuhiljaa alkaa olla mersu ruosteeton ja lisäksi katon antenninreikä on nyt ummessa.
Katto tässä oli melko solmussa. Joskus auto sai raekuurossa muutamat lommot kattoon ja lisäksi antenninreijän kohdalta pelti oli aivan velttona. Mutta hitsauksen ja muutaman tunnin naputtelun jälkeen, on taas jäykkä ja suorempi kuin ennen hitsailuja.
On se seppä!
Kori käy vielä PDR-oikaisussa ennen maalausta niin saadaan loputkin lommot asiallisesti korjailtua. Radion antennille tähän oli reikä kairattu aivan väärään kohtaan ja sen ympäriltä myös hieman ruostunut ja aika moneen kertaan maalattu ja kittailtu. Tämän myös hitsari paikkasi umpeen. Minä otin taas vastuun uuden antenninreijän kairaamisesta ja kävin purkuautosta ottamassa sapluunan, jotta saadaan alkup.sähköantennille reikä varmasti oikeaan paikkaan. Lisäksi takakaaressa ja oik.takavalon alla oli pienet ruostevauriot, jotka on nyt paikattu. Sisusta alkaa olla riisuttu. Sisäkennon arvelin vaihtaa samalla, kun koko puhallinkotelo on purettuna. Alkup.kennoa ei enää mersulta saa, mutta tuurillaan semmonen löytyi vielä Rovaniemen KL-varaosilta, jonka sain ostettua varsin edullisesti. -89 vuoden kenno oli vielä paikallaan ja tiivisteet aivan haperot. Puhaltimenmoottori on jossain välissä uusittu, ja näytti olevan vielä täysin ehjä ja käyttökelpoinen Behr. Paketti siistittynä hyllyyn odottelemaan asennusta.
Vielä korista loput osat pois ja alkaa osien hiekkapuhallus episodi 2 uutta saksan kuormaa varten..
Katto tässä oli melko solmussa. Joskus auto sai raekuurossa muutamat lommot kattoon ja lisäksi antenninreijän kohdalta pelti oli aivan velttona. Mutta hitsauksen ja muutaman tunnin naputtelun jälkeen, on taas jäykkä ja suorempi kuin ennen hitsailuja.

Kori käy vielä PDR-oikaisussa ennen maalausta niin saadaan loputkin lommot asiallisesti korjailtua. Radion antennille tähän oli reikä kairattu aivan väärään kohtaan ja sen ympäriltä myös hieman ruostunut ja aika moneen kertaan maalattu ja kittailtu. Tämän myös hitsari paikkasi umpeen. Minä otin taas vastuun uuden antenninreijän kairaamisesta ja kävin purkuautosta ottamassa sapluunan, jotta saadaan alkup.sähköantennille reikä varmasti oikeaan paikkaan. Lisäksi takakaaressa ja oik.takavalon alla oli pienet ruostevauriot, jotka on nyt paikattu. Sisusta alkaa olla riisuttu. Sisäkennon arvelin vaihtaa samalla, kun koko puhallinkotelo on purettuna. Alkup.kennoa ei enää mersulta saa, mutta tuurillaan semmonen löytyi vielä Rovaniemen KL-varaosilta, jonka sain ostettua varsin edullisesti. -89 vuoden kenno oli vielä paikallaan ja tiivisteet aivan haperot. Puhaltimenmoottori on jossain välissä uusittu, ja näytti olevan vielä täysin ehjä ja käyttökelpoinen Behr. Paketti siistittynä hyllyyn odottelemaan asennusta.
Vielä korista loput osat pois ja alkaa osien hiekkapuhallus episodi 2 uutta saksan kuormaa varten..

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W124 250D 3.0 AMG OM612.990 -88
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
Re: Vehon 300E-24 kunnostus
Projektia saatu taas hieman eteenpäin muiden kiireiden ohessa. Viikonloppuna vietiin auto maalarin luo.
Oikea etulokari oli ihan ok kuntoinen. Alkuperäinen ja tehtaan maalissa, mutta vaatii muovilistan alle hieman korjauspalaa. Vasen lokari(”hyvin” istuva tarvike) tähän on uusittu silloin kun auto isälle tuli. Se on virheettömässä kunnossa, mutta päädyin kuitenkin hommaamaan alkuperäisen, hieman korjausta vaativan lokarin sen tilalle. Lokasuoja-rakennussarja toimitettu meseucolle ja eiköhän niistä priimat tule
Nyt kun auto on maalarilla, niin alkaa moottorin entisöinti ja loppujen puuttuvien osien etsintä. Ainakin parempia ovien tiivisteitä joutuu jostain hankkimaan. Ja alkuperäinen tuulilasi lähtee myös tilaukseen.
Välissä tuli myös muut harrasteautot heräteltyä talviunilta
SHU-250 kävi American Car Show:ssa näytillä pääsiäisenä ja perjantaina olisi tarkoitus suunnata taas kohti etelää tämän auton kanssa. Classic Motorshow kutsuu ja auto nähtävillä Hot Rodders Polvijärven osastolla.
Korin osia tästä olin purkanut jo -18 vuonna varastoon jemmaan. Muistelin että etupuskuri oli virheetön, no eihän se ollut ja oli lisäksi tarvikepuskuri. Onneksi uutta alkuperäistä vielä sai, joten semmonen lähti tilaukseen. Helmamuovit oli takapäästä puhki ja pari kylkimuovia hieman huonoja. Näitä onneksi löytyy pihalta purkuautoista. Takapuskuri on auton alkuperäinen ja täysin ehjä.Oikea etulokari oli ihan ok kuntoinen. Alkuperäinen ja tehtaan maalissa, mutta vaatii muovilistan alle hieman korjauspalaa. Vasen lokari(”hyvin” istuva tarvike) tähän on uusittu silloin kun auto isälle tuli. Se on virheettömässä kunnossa, mutta päädyin kuitenkin hommaamaan alkuperäisen, hieman korjausta vaativan lokarin sen tilalle. Lokasuoja-rakennussarja toimitettu meseucolle ja eiköhän niistä priimat tule

Nyt kun auto on maalarilla, niin alkaa moottorin entisöinti ja loppujen puuttuvien osien etsintä. Ainakin parempia ovien tiivisteitä joutuu jostain hankkimaan. Ja alkuperäinen tuulilasi lähtee myös tilaukseen.
Välissä tuli myös muut harrasteautot heräteltyä talviunilta

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W124 250D 3.0 AMG OM612.990 -88
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen
W124 300E -91
W124 300E-24 -90
W124 E 300 Turbodiesel -94
W124 500E -92
W210 E 50 AMG Designo -97
S211 E 320 CDI 4matic -07
Instagram jp_rasanen