Mistä johtuu paine-eroanturin vikaantuminen?
Vaihdettu 5000km sitten ja taas muka olis rikki?
Vikakoodi: P2453 (Diesel Particle Filter Differential Pressure Sensor).
Voiko olla viallinen kappale vai onko nyt vikaa muualla että hajoaa nuin nopeesti. Edellisellä taisi mennä 30000km
Mikä sekään ei kovin isolle matkalle anturille kuulosta?
Mikäs neuvoksi. En osannut hakea keskusteluja täältä jossa tästä aiheesta olisi.
S212 mese, pine-ero anturi hajoaa
Re: S212 mese, pine-ero anturi hajoaa
Millähän on koodeja luettu?
Koodi ei kerro anturin vikaantumisesta ainoastaan vaan se kertoo että anturin antama jännite on määriteltyjen arvojen ulkopuolella.
Oikea testeri kertoo jatkotoimenpiteitä miten toimitaan ja diagnosoidaan tuosta eteenpäin.
Koodi ei kerro anturin vikaantumisesta ainoastaan vaan se kertoo että anturin antama jännite on määriteltyjen arvojen ulkopuolella.
Oikea testeri kertoo jatkotoimenpiteitä miten toimitaan ja diagnosoidaan tuosta eteenpäin.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 69
- Liittynyt: La 04.08.2018 11:52
Re: S212 mese, pine-ero anturi hajoaa
Ihmettelin pari viikkoa sitten noita jännitteitä enkä niistä selvää saanut kun oli rikki myös uusi juuri ostettu boschin ns, tarvikeanturi
Myyjä arveli että olisi saman valmistajan tarvike sekä oem anturi, joku varmaan tietää tästäkin enemmän.
Myyjä arveli että olisi saman valmistajan tarvike sekä oem anturi, joku varmaan tietää tästäkin enemmän.