Näin heikkona hetkenä mietin, kestääköhän näin iso auto viileänä, jos tuon takailmastoinnin tavalla tai toisella poistaa käytöstä?
Elämää Ärrierin kanssa 2008 R 320 CDI L 4Matic
Re: Elämää Ärrierin kanssa 2008 R 320 CDI L - pakokaasu haisee
Edelliseen viestiin pari suutinta vuoti. Mutta arvatkaa mitä... takailmastoinnin putket vuotavat jälleen 


.
Näin heikkona hetkenä mietin, kestääköhän näin iso auto viileänä, jos tuon takailmastoinnin tavalla tai toisella poistaa käytöstä?
Näin heikkona hetkenä mietin, kestääköhän näin iso auto viileänä, jos tuon takailmastoinnin tavalla tai toisella poistaa käytöstä?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Elämää Ärrierin kanssa 2008 R 320 CDI L 4Matic
Olisiko mahdollista vahvistaa noita putkia niin, että kestäisivät? Vaikka siitä heikosta kohdasta.
- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1226
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Re: Elämää Ärrierin kanssa 2008 R 320 CDI L 4Matic
Autosta voi luopua mutta periaatteistaan ei - kuulostaa vähän farmarin tasonsäädön ohitukselta tuo takaputkien tulppaus. 
Meidän omkuusneljäkekkosesta on vaihdettu kaikkien suuttimien pohjaprikat käryjen takia vähintään kertaalleen ja pakosarjakin kerran, tilalle tuli PTracingin tekemät pakosarjat (molemmat sarjat vaihtui kerralla).
Kallista voi olla ajelu täyteen tekniikkaa pakatulla ilmajousitetulla mersulla, mutta kyyti on kyllä hyvää kun paikat kunnossa.

Meidän omkuusneljäkekkosesta on vaihdettu kaikkien suuttimien pohjaprikat käryjen takia vähintään kertaalleen ja pakosarjakin kerran, tilalle tuli PTracingin tekemät pakosarjat (molemmat sarjat vaihtui kerralla).
Kallista voi olla ajelu täyteen tekniikkaa pakatulla ilmajousitetulla mersulla, mutta kyyti on kyllä hyvää kun paikat kunnossa.
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
Re: Elämää Ärrierin kanssa 2008 R 320 CDI L 4Matic
Oikeanpuoleinen etujarrusatula kävi jumittamaan. Vaihdoin uudet satulat ja palat eteen ml. 392 000 km. Levytkin olisi voinut vaihtaa, oikea oli kuluneempi kuin vasen. Vaihtotyö on tosi yksinkertainen, jarruletkun irroitus lie hankalin työvaihe
. Takapalat hankittuna, siellä toinen kulma on vinkunut jo jonkun aikaa. Kaikki palat taannoisen tehdastoimittaja Textarin valmistetta.
Toissa vuonna hankin nuukuuksissani Dynamo-merkkiset kesäkumit. Aivan järkyttävät uratutkat, vetelä runko. Joutaa pois tämän kauden jälkeen.
Toissa vuonna hankin nuukuuksissani Dynamo-merkkiset kesäkumit. Aivan järkyttävät uratutkat, vetelä runko. Joutaa pois tämän kauden jälkeen.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Elämää Ärrierin kanssa 2008 R 320 CDI L 4Matic
Kumhon renkaat on hinta/laatu suhteeltaan hyviä.
Lisään: Kannattaa tutkia asiaa voisiko taka AC putket suojata jollain tavalla.
Tuli idea mieleen kun talvikäyttö peräkärryssä on suojattu jarru vaijereita puutarha letkulla menestyksekkäästi.
Lisään: Kannattaa tutkia asiaa voisiko taka AC putket suojata jollain tavalla.
Tuli idea mieleen kun talvikäyttö peräkärryssä on suojattu jarru vaijereita puutarha letkulla menestyksekkäästi.
W213 220d +W242 electric drive