Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13786
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja karra »

Karvahatulla maalattu (lainaus Ari Kangas :lol: ). Varmaan Virossa.

Tämähän se syy museointiin on tässä tapauksessa uskoisin: Erittäin halpoja kilometrejä luvassa ajoneuvo- ja dieselverovapautuksen ansiosta!

Soitin toki liian uusi.
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3815
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja EVO X »

dealer kirjoitti: To 04.12.2025 18:22 https://huutokaupat.com/kohde/5932674/m ... enz-e-1991

300D automaatti -91 huutokaupassa, juuri museoitu ja katsastettu :angel:
2000-3000e välille kun sais niin olis hyvä diili, mutta taitaa nousta 4-5k. Tuon tekee viikossa hienoksi.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18402
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja dealer »

Pikainen katsaus 124 ja 201-malleihin Nettiautossa

Yksi museoitu diesel 201; 8950€

Kaksi museoitua bensa 201: 4000€ ja 5600€ (Cosworth mallit erikseen)

Kolme museokilpistä diesel 124: 9950 / 9990 / 14900

8 x bensa museoajoneuvo 124: 5250 / 7650 / 7980 / 7990 / 8900 / 9900 / 11900 / 13800

Yksi CE 9900

Varmaan jää jotain huomaamatta, klikkasin vaan "museoautot" ja sieltä keräsin nuo.
"Vaikka museoon" kuntoisia (myyjän mielestä) on useita laidasta laitaan ja hinnat 4000-10000.

Tämä voisi ollakin kohtuudella museoitavissa kun ilmoituksen kuvia katsoo, jäi hymyilyttämään perusteellinen ilmoitus, kun on huoltokirjastakin kuva :D
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/200/15451162
wiimax.fi
Avatar
lapmiro
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 14.09.2023 10:29

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja lapmiro »

Pikaisella katsauksella löytyi kaksi mitkä tuosta haavista jäivät pois.

Sedan bensa 5500€ ja sedan diesel 6800€.
W124 harrastaja Ylä-Savosta

1990 300CE, 1991 200D, 1993 E250TD
tulimäki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 208
Liittynyt: To 25.02.2010 22:10
Paikkakunta: Häme

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja tulimäki »

dealer kirjoitti: To 04.12.2025 18:22 https://huutokaupat.com/kohde/5932674/m ... enz-e-1991

300D automaatti -91 huutokaupassa, juuri museoitu ja katsastettu :angel:
Voittava huuto 20000€. Hupihuutaja?
Avatar
lapmiro
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 14.09.2023 10:29

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja lapmiro »

Taisi käydä nämä perinteiset huutokaupat. Myyjä ei saanut mieleistä summaa niin huudetaan omaan voittava tarjous ettei tarvitsekaan myydä. Liene tulevan myyntiin kohtapuoliin uudestaan.
W124 harrastaja Ylä-Savosta

1990 300CE, 1991 200D, 1993 E250TD
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3815
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja EVO X »

lapmiro kirjoitti: Ma 08.12.2025 11:01 Taisi käydä nämä perinteiset huutokaupat. Myyjä ei saanut mieleistä summaa niin huudetaan omaan voittava tarjous ettei tarvitsekaan myydä. Liene tulevan myyntiin kohtapuoliin uudestaan.
Muutoinhan hintataso näytti tulleen juuri tuohon 5:n nurkille, mitä aavistelinkin. Sillä rahalla vielä on sinänsä järkeä tehdä tuosta hyvä jossakin määrin, mutta vitosen aihio noin huonoilla varusteilla ja kuitenkin kovalla ajomäärällä alkaa olla melko maksimi. Ei tuosta tuossa kunnossa enempää pitäisi kenenkään maksaa. Fiksaamalla siitä saa tehtyä yli kympin laitteen.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12864
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja epk »

näytti olevan muitakin mersuja samalle illalle "päättyneet" 20ke huutoon, eli tuskin oli itse omistaja huutelemassa.
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18402
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja dealer »

Linkistä vielä kerran (tätähän jo ruodittiin aiemminkin) ihastelemaan Canada Special Editionin eritystä maalipintaa ja muovihelmaisuutta:

https://huutokaupat.com/kohde/5942694/m ... 250td-1987
Auto on Canada Special Edition joka viittaa erityiseen maalipintaan ja leveisiin kylkilistoihin jo 1987. Tämä on tuotu Suomeen Hollannista 2017 ja museorekisteröity 2018, jolloin tehty ISOT peltityöt ja muut kunnostukset, yhteensä mennyt 10k€. Viimeisimpiä remontteja mm. Jarrut + pääsylinteri, kaikki nesteet ja suodattimet, pakoputki, jouset, polttoainelinjat, hydrauliikka, vetokoukun asennus.
wiimax.fi
Avatar
Karel
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1443
Liittynyt: Su 21.10.2018 13:25
Paikkakunta: Helsinki ja Inkoo

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Karel »

dealer kirjoitti: Pe 12.12.2025 16:00 Linkistä vielä kerran (tätähän jo ruodittiin aiemminkin) ihastelemaan Canada Special Editionin eritystä maalipintaa ja muovihelmaisuutta:

https://huutokaupat.com/kohde/5942694/m ... 250td-1987
Auto on Canada Special Edition joka viittaa erityiseen maalipintaan ja leveisiin kylkilistoihin jo 1987. Tämä on tuotu Suomeen Hollannista 2017 ja museorekisteröity 2018, jolloin tehty ISOT peltityöt ja muut kunnostukset, yhteensä mennyt 10k€. Viimeisimpiä remontteja mm. Jarrut + pääsylinteri, kaikki nesteet ja suodattimet, pakoputki, jouset, polttoainelinjat, hydrauliikka, vetokoukun asennus.
Siis nyt ei ihan mene jakeluun. Autoa on kunnostettu kymppitonnilla? Ja vuotaa vielä vedetkin sisälle, ettei ole sen takia suotavaa pitää autoa sateessa? Häh? Joskus olisi avartavaa ja mielenkiintoista nähdä sellaiset museoajoneuvo-kandidaatit, jotka on HYLÄTTY tarkastuksessa.

Kaikista hälyttävintä on kuitenkin se, että tarjoukset hipoisi jo kuutta tonnia. Voiko tuota oikeasti uskoa? Vai olisiko taas jokin näytösperformanssi meneillään?
Karel


E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”


ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18402
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tuo on niin jotenkin hauska kaikessa kurjuudessaan, kun auto on:

FIN WDB1240801F018716
Model 200 T
Engine 102922 10 029596
Transmission 716216 00 502930
Order Number 0 6 553 13343
Order Location NETHERLANDS
Interior FABRIC - GRAY (078)
Paint 1 BLACK (040U)
Approx. Build Date 1986-08
Code Description
466 CENTRAL LOCKING MECHANISM
593 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (SINGLE-SHEET SAFETY GLASS), BAND FILTER
845 ELIMINATION OF REAR SEAT BENCH (ONLY ON STATION WAGONS) (FABRIC AND MB-TEX ONLY)


Mercedes Benz VIN decoded at https://www.lastvin.com/vin/MjxRadXVpvn2eoXrm

....ja kun joku dekooderi on kääntänyt mustan perusvärin värikoodin "040U" varustekoodiin 040 ja maininnut CANADA-jutut, ja kun se väriinkin viittaa, niin luonnollisesti sillä pääsee selittämään leveät listat ja "erikoisvärin", mikä se sitten onkaan ? Paikoitellen appelsiinipinta ja paikoitellen ei ?

Kaikkien koodien listasta poimittua:

040 from 09.12.1995 C 220 CANADA SPECIAL EDITION
040A from 02.10.1970 " FABRIC, MERCEDES"
040O from 1978 BLACK
040U from 01.01.1963 BLACK
Avatar
Wikke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1526
Liittynyt: Ma 16.02.2004 23:35

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Wikke »

Karel kirjoitti: Pe 12.12.2025 19:23
dealer kirjoitti: Pe 12.12.2025 16:00 Linkistä vielä kerran (tätähän jo ruodittiin aiemminkin) ihastelemaan Canada Special Editionin eritystä maalipintaa ja muovihelmaisuutta:

https://huutokaupat.com/kohde/5942694/m ... 250td-1987
Auto on Canada Special Edition joka viittaa erityiseen maalipintaan ja leveisiin kylkilistoihin jo 1987. Tämä on tuotu Suomeen Hollannista 2017 ja museorekisteröity 2018, jolloin tehty ISOT peltityöt ja muut kunnostukset, yhteensä mennyt 10k€. Viimeisimpiä remontteja mm. Jarrut + pääsylinteri, kaikki nesteet ja suodattimet, pakoputki, jouset, polttoainelinjat, hydrauliikka, vetokoukun asennus.
Siis nyt ei ihan mene jakeluun. Autoa on kunnostettu kymppitonnilla? Ja vuotaa vielä vedetkin sisälle, ettei ole sen takia suotavaa pitää autoa sateessa? Häh? Joskus olisi avartavaa ja mielenkiintoista nähdä sellaiset museoajoneuvo-kandidaatit, jotka on HYLÄTTY tarkastuksessa.

Kaikista hälyttävintä on kuitenkin se, että tarjoukset hipoisi jo kuutta tonnia. Voiko tuota oikeasti uskoa? Vai olisiko taas jokin näytösperformanssi meneillään?
10k€ laitettu ja mikä on lopputulos :lol: Todennäköisesti parilla sataa haettu maalit ja välineet ja loput ns. asennusjuomiin.
1991 420 SE
Efraim
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 454
Liittynyt: Pe 17.04.2009 16:27
Paikkakunta: Manse, Riäväkylä

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Efraim »

...onko tuo "Canada Special Edition" todellisuudesssa ollut hollantilainen vero-optimointi kun on tilattu ilman takapenkkiä. Siten kummatkin takapenkit on lisätty jälkikäteen.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5615
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja S202 »

Eikun se on väärin tulkittu värikoodi.

Eli lyhyesti auto on lähes täysin varusteeton johon on vaihdettu moottori, sisustus ja laitettu muovikyljet. On kyllä hauska kun mainostetaan ehkä ainoana 7 paikkaisena -87 mallin dieselinä ja auton todella lyhyestä varustelistasta löytyy koodi "845 elimination of rear seat bench" :lol:
S124 300TE
W124 300D
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13786
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja karra »

S202 kirjoitti: La 13.12.2025 09:58 Eli lyhyesti auto on lähes täysin varusteeton johon on vaihdettu moottori, sisustus ja laitettu muovikyljet. On kyllä hauska kun mainostetaan ehkä ainoana 7 paikkaisena -87 mallin dieselinä ja auton todella lyhyestä varustelistasta löytyy koodi "845 elimination of rear seat bench" :lol:
Dieselöity veronkiertoauto jossa oikein mustat kilvet että naapurit näkee kun museoautolla ajetaan kesät talvet four seasons renkailla!
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
jumetsap
Mersumies
Mersumies
Viestit: 989
Liittynyt: Pe 18.03.2005 13:29
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja jumetsap »

Pitäisi etsiä museoajoneuvolausunnon antaja(t) ja elinikäinen kielto niihin hommiin. Oikein museoauton irvikuva, sivuvilkutkin näyttäisi olevan väärinpäin asennettu :roll:

Mustat kilvet kruunaa kokonaisuuden, oksennusrefleksi joka kerta.
Avatar
Orlov
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1392
Liittynyt: La 27.02.2021 23:00

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Orlov »

Melko mielenkiintoinen koko museo systeemi?
Ja mielipiteet
Jokainen voi ajaa museo ajoneuvolla ympäri vuoden,jos niin haluaa?

Ei nyt varmaan mitään 100% tehdas osastoa tarvita,mikä asian yleisessä mielessä on mahdotonta.

Ja hauska nähdä tämä sivuvilkku joka keskustelussa
Avatar
Hage
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3249
Liittynyt: Ma 21.06.2010 04:10

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Hage »

Tuskin kukaan joka vähäänkään tietää näiden mallien päälle ostaa tuota museoautona sillä ajatuksella että se olisi hieno ja arvokas. 6t€ autosta jossa on 4 vuoden leima, juoksevat kulut on minimaalliset ja tekniikkaa helppo itse korjata on varmasti hintansa arvoinen.

Museoautona tuo MBS-84 on tosiaan totaalinen irvikuva. Joku saisi melkein tehdä poliisille tutkintapyynnön tuosta että miten tuollaisia lavetteja voidaan päästää museostatuksen alle. Onkohan tämä taas niitä forssalaisia? :D

Masentavaa myös nähdä että autossa myynti-ilmoituksen mukaan on parasta se että kuinka halapaa ompi museoautolla ajella eikä tarvii mistee mittee maksaa kuin kymppejä silloin tällöin.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

1/1983 300TD Turbodiesel
6/1990 560SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Avatar
Orlov
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1392
Liittynyt: La 27.02.2021 23:00

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Orlov »

Onko se "veroetu" niin tärkeä asia maailmassa,että pitää nousta toista vastaan?
Hintataso nyt on mitä on,niinkauan kun joku sen maksaa,imho ihan järjettömiä noista maksetaan,ilman mitään hyötyä
Avatar
Orlov
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1392
Liittynyt: La 27.02.2021 23:00

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Orlov »

Ja sit "entisöidään" halvalla saatuja projekteja,rahan toivossa?
Itse ehkä luopuisi seuraavalle, ns kuluja vastaan,jos olisi mielenkiintoa säilyttää auto liikenteessä? Työ jne,mutta monessa on hieman liikaa liikevaraa
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18402
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja dealer »

Se että museoajoneuvolla voi ajaa ilman rajoituksia vaikuttaa lähinnä naapurien kyttäysintoon, jos edes tajuavat asiaa. Niin harvassa lienee ne jotka jokapäiväisenä käyttöautona museoajoneuvoa pitävät, että merkitys mihinkään on noin 0. Lisäksi pitää muistaa, että kyseiset harvat yksilöt on kyllä ajaneet jo "30 päivän vakuutuksilla" joka päivä ja vaan vaihtaneet eri mittariston paikalleen viikoksi ja katsastuksen jälkeen taas pois.

Tuo MBS-84 on kyllä sellainen tapaus, että tarkastajalta voisi kysellä miten omasta mielestään meni.
Jotenkin tuo "faceliftauskin" vielä menisi, jos se olisi tehty kunnolla, mutta kun ei. Siis joo ei varmaan ole hyväksyttävää, mutta jos kaikki olisi muutettu yhdenmukaiseksi.
Jotenkin eniten ärsyttää se että viedään museotarkastukseen viitsimättä maalata rekkarikilpivalolistaa, laittamatta tuulitunnelia, mustan kojelaudan päällä harmaat kaiutinritilät ruosteessa jne... ja sitten vielä hyväksytään tuollaisena. Asioita jotka saisi äärettömän helposti kuntoon, mutta ei viitsitä (en usko että kukaan on niin tollo ettei tajua) ja sitten vielä tarkastaja ei vaadi korjaamaan niitäkään.
wiimax.fi
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13786
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja karra »

dealer kirjoitti: Su 14.12.2025 08:53 Niin harvassa lienee ne jotka jokapäiväisenä käyttöautona museoajoneuvoa pitävät, että merkitys mihinkään on noin 0.


Jotenkin tuo "faceliftauskin" vielä menisi, jos se olisi tehty kunnolla, mutta kun ei. Siis joo ei varmaan ole hyväksyttävää, mutta jos kaikki olisi muutettu yhdenmukaiseksi.

Jotenkin eniten ärsyttää se että viedään museotarkastukseen viitsimättä maalata rekkarikilpivalolistaa, laittamatta tuulitunnelia, mustan kojelaudan päällä harmaat kaiutinritilät ruosteessa jne... ja sitten vielä hyväksytään tuollaisena. Asioita jotka saisi äärettömän helposti kuntoon, mutta ei viitsitä (en usko että kukaan on niin tollo ettei tajua) ja sitten vielä tarkastaja ei vaadi korjaamaan niitäkään.
Näin. Se että joku ajaa noilla käyttöajonsa ei ole minulta pois, siitä vaan... ellei se sitten johda järjestelmän romuttamiseen niin se alkaa tuntua minullakin.

Se taas on "tavallaan minulta pois" että itse olen nähnyt vaivaa oikeiden osien metsästämiseen ja korjaamiseen. Vaivan lisäksi siihen menee rahaa. On asioita joita en ole huomannut tai edes tiennyt ja siihen auttaa ns moibilistien suosima esitarkastus taikka MB Klubin MR-tarkastuksessa saatava työlista joka hoidetaan ja todistetaan hoidetuksi, ellei esitarkastusta/näyttöä ole päästy tekemään.
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Vastaa Viestiin