Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Pensam111
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: Ke 17.08.2022 15:10

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Pensam111 »

Onko tämä hpf jousitus samalla periaatteella toteutettu kuin sitikassa?
Varmasti on juhlava kyyti siinä tapauksessa..
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13978
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja karra »

Pensam111 kirjoitti: Ma 22.06.2026 12:14 Onko tämä hpf jousitus samalla periaatteella toteutettu kuin sitikassa?
Varmasti on juhlava kyyti siinä tapauksessa..
On se, ja on se juhlava. Minulla oli sellainen aikoinaan W116 kopassa, 450 SEL 6.9. Lentävä matto!
1969 Lincoln Continental Mk III Coupe museoauto
1987 MB 560 SEC museoauto
1998 Chevrolet Suburban kevyt-ka talvikäyttis
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
2016 MB GLE 350d Coupe - Sulo Vilenille MYYNNISSÄ
https://www.youtube.com/user/karra224
Vastaa Viestiin