Mittariston irroituskoukut w124
Mittariston irroituskoukut w124
Tervehdys.
Juu,noista koukuista.
Mikähänlaiset ne on,äkkiähän noi varmaan sopivasta aineesta taivuttelee,kun kl osassa maksavat 20,- .
Aikamoisen pätkän saa rautalankaa sillärahalla jo.
Kuinka pitkät ne pitäs olla?
L- muotoiset,jos oikein käsitin vai ja sitte että mihin niitä tyrkitään ja kuinka paksusta aineesta ne koukut?
Joku 3-4 mm?
Tosiaan noi valot ihan sippi siinä mittarissa ja Capricemanilta tilasin minäkin noi ledivalojutut tohon mittariin.
Koittas samalla vemputtaa sitä polttoainemittarin liitosta tai mikä lie joka hapettuu kun se mittari on niinkun minä;ei tiiä mistään.
Jos kerran ei mittarin käämit oo sökö niinkun jossain mainittiin siitäkin.
Kertokaapa poijaat..
Moi
Juu,noista koukuista.
Mikähänlaiset ne on,äkkiähän noi varmaan sopivasta aineesta taivuttelee,kun kl osassa maksavat 20,- .
Aikamoisen pätkän saa rautalankaa sillärahalla jo.
Kuinka pitkät ne pitäs olla?
L- muotoiset,jos oikein käsitin vai ja sitte että mihin niitä tyrkitään ja kuinka paksusta aineesta ne koukut?
Joku 3-4 mm?
Tosiaan noi valot ihan sippi siinä mittarissa ja Capricemanilta tilasin minäkin noi ledivalojutut tohon mittariin.
Koittas samalla vemputtaa sitä polttoainemittarin liitosta tai mikä lie joka hapettuu kun se mittari on niinkun minä;ei tiiä mistään.
Jos kerran ei mittarin käämit oo sökö niinkun jossain mainittiin siitäkin.
Kertokaapa poijaat..
Moi
w124 300 Tdt -92
Vielä halvemmalla pääset, kun otat ilmasuuttimenritilän pois siitä vasemmalta sivulta ja vemputat mittariston irti käsin. Nopeaa ja helppoa. Jos ei lähde, niin ota keskisuutinkin löysälle.
W209 240CLK -04
S204 180CDI -12
Exät MB:t:
S211 220CDI -04.
W211 220CDI -04.
S203 200CDI -02.
W202 200CDI -99.
W124 E200D -94.
S124 300TE -86.
W115 200D -74.
S204 180CDI -12
Exät MB:t:
S211 220CDI -04.
W211 220CDI -04.
S203 200CDI -02.
W202 200CDI -99.
W124 E200D -94.
S124 300TE -86.
W115 200D -74.
Jos ne koukut tekee itse, on hyvä tehdä niistä niin jämyt kuin saa ja vielä kunnon kahvoilla. Kesällä taiteilin moiset pyörän pinnoista mutten älynnyt laittaa niihin kunnollisia ripoja. Mittari oli sen verran jämysti kiinni, että eihän niillä koukuilla mitään tehnyt – lipsuivat vaan käsissä. Kokeilin työntää altakin päin mutta handut eivät mahtuneet väliin. Lopulta sitten irrotin ne suuttimet ja sitten alkoi homma tapahtua. 
Eivät ne koukut kuitenkaan toimettomaksi jääneet. Monessa muussa paikassa niistä on ollut hyötyä.
t.
Risto

Eivät ne koukut kuitenkaan toimettomaksi jääneet. Monessa muussa paikassa niistä on ollut hyötyä.
t.
Risto
E500 – 211.070
Alle 2mm teräslankaa, päihin ~4mm koukut, toiseen päähän hantaakit, ei se niin nuukaa ole.
Joskus riittää ykskin koukku, kun mittariston toisen reunan saa liikkeelle, pystyy meisselillä tai kätösellä avustamaan jo sopivasti.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Alkuperäiset käyttämättömät koukut saa meikäläiseltä hintaan 10 EUR + postikulut. Tilaukset yv:llä.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Koukut??????
Ei mittarin irroitukseen mitään koukkuja tarvitse,mittariston alapuolelta suojus pois ja kädellä työntämällä mittaristo nousee paikaltaan pois.
"Ei mittarin irroitukseen mitään koukkuja tarvitse,mittariston alapuolelta suojus pois ja kädellä työntämällä mittaristo nousee paikaltaan pois."
Liian työlästä, koukuilla lähtee mittaristo irti ennenkuin alasuojuksen ruuveja on edes ehtinyt kaikkia löytää.
Se on eri asia jos ei osaa koukkuja käyttää ja repii niillä sitten mittariston palasiksi.
Liian työlästä, koukuilla lähtee mittaristo irti ennenkuin alasuojuksen ruuveja on edes ehtinyt kaikkia löytää.
Se on eri asia jos ei osaa koukkuja käyttää ja repii niillä sitten mittariston palasiksi.
wiimax.fi
- Ville Komulainen
- Asiantuntija
- Viestit: 654
- Liittynyt: Su 20.04.2003 22:05
- Paikkakunta: Loimaa
Kysästään tätä kautta niin ei tarvitse aloittaa uutta topiccia.
Eli koukut on tehty ja mittari jo liikkuu ehken sentin verran ulospäin mutta sitten tökkää, ottaako vaijeri kiinni vai jokin kiinnike ?
Tuntus ottavan juuri siitä nopeusmittarin kohdalta kiinni eli reunoilta heiluu mutta keskikohta jumittaa.
Vai lisätäänkö voimaa,nyt olen vetänyt suht kovaa?
Eli koukut on tehty ja mittari jo liikkuu ehken sentin verran ulospäin mutta sitten tökkää, ottaako vaijeri kiinni vai jokin kiinnike ?
Tuntus ottavan juuri siitä nopeusmittarin kohdalta kiinni eli reunoilta heiluu mutta keskikohta jumittaa.
Vai lisätäänkö voimaa,nyt olen vetänyt suht kovaa?
Joo, nyt toimii taas kaikki valot auton sisällä, juotos oli irronnut mittarin valojen säätöpotikasta, tippa tinaa ja taas valot loistaa.
Ei ollut mitään kiinnikettä vaijerissa, mutta mattojen poisotto antoi vaijerille sen tarvittavan tilan että sai mittarin käsille. Takaisin laitto oli vähän kinkkisempi...
Tässä tapauksessa ei ollut se punakantainen sulake palanut, vaan juotos oli irti himmentimestä ja koko kabiini oli täysin pimeä.
Ei ollut mitään kiinnikettä vaijerissa, mutta mattojen poisotto antoi vaijerille sen tarvittavan tilan että sai mittarin käsille. Takaisin laitto oli vähän kinkkisempi...
Tässä tapauksessa ei ollut se punakantainen sulake palanut, vaan juotos oli irti himmentimestä ja koko kabiini oli täysin pimeä.