Eipä merkittävästi auttanut syöttöjen täysille laittokaan paineiden nousuun. Savua tulee kyllä tosi törkeästi, jos laittaa kaasun heti pohjaan, joten ainetta kyllä riittää. Hukkaportin letkua en ole laittanut kiinni vielä ollenkaan, joten sieltäkään ei falskaa. Ilmeisesti moottori on kertakaikkiaan liian pieni pyörittämään tuota Holsettia, tarttis pytyn tai pari lisää. Paineet nousevat vasta lähellä täysiä kierroksia, joten kokeilut jatkuvat Schwitzerin S2B ahtimella...juudas kirjoitti:syötöillä se saattaa parantua kummasti, kokeilla kannattaa ennen kuin alkaa vaihtelemaan.
Minun veikkaus on kuitenkin, että Switseri herää aiemmin kuin tuo mikä sulla on nyt paikoillaan. Omaan projektiin tuli laitettua Schwitzerin s2bg 60/54 siivillä ja lähtee ahtamaan tosi alhaalta, paremmin kuin entinen pikku turpo. Tietenkin pumppu on nyt isommalla elementillä niin se auttaa asiaan paljon, mutta syöttöä on vara lisätä paljon, koska ei savuta niin, että huomaisi, ei edes ala kierroksilla ja tuo turpo on mukana alle 2000 kierroksen. tarkempia lukuja saan kunhan saan kierroslukumittarin toimintaan, mutta pers tuntumalta sitten max. ahdot saavutetaan hiukan alle 3500 kierroksen (1.5 bar näin aluksi) . (tuo turpo on nyt kiinni tojotan 2,4l dieselissä)
Minkäkokoisella pakopesällä sulla Juudas on se oma ahtimesi, verrattuna aikasemmassa kuvassa olevaan ahtimeen, hiukan ylempänä tässä ketjussa?