
Nyt kun on mennyt jo kunnolla offtopiciksi niin jatketaan. Millainen ahdin on 2,5 litran turbodieseli mersussa? Tässä vain mietiskellään tulevaa ahdinta...
vaikka millainen:MJF kirjoitti:Nyt kun on mennyt jo kunnolla offtopiciksi niin jatketaan. Millainen ahdin on 2,5 litran turbodieseli mersussa? Tässä vain mietiskellään tulevaa ahdinta...
Mikäli haluat sen olevan kolmiolaipalla tuo GT25 sprintteristä (2,9 litraa) voisi olla ok.Mercedes 190D-(5) -87 2.5 Diesel - Garrett TB2511
Mercedes 190D-(5) -87 2.5 Diesel 466880-1 Garrett TB2510
Mercedes 190D-(5) -88 2.5 Diesel 466880-2,3 Garrett TB2510
Mercedes 190D-(5) 0489 2.5 Diesel 53149706704 KKK K14
Mercedes 190D-(5) 0589 2.5 Diesel 53149706704 KKK K14
Mercedes 190D-(5) na 2.5 Diesel 53149706704 KKK K14
Mercedes 190D-(5) -90 2.5 Diesel 465445-1 Garrett TB2535
Mercedes 190D-(5) -91 2.5 Diesel 465587-2 Garrett TB2550
Mercedes 250D-(5) -87 2.5 Diesel 466880-1 Garrett TB2510
Mercedes 250D-(5) 0589 2.5 Diesel 53149706704 KKK K14
Mercedes 250D-(5) 0391 2.5 Diesel 53149706704 KKK K14
Mercedes 250D-(5) -91 2.5 Diesel 465587-2 Garrett TB2550
Mercedes 250D-(5) -97 2.5 Diesel 454203-1 Garrett GT25
tuikku: Sama risteys, sama emäntä ja yllättäen samalla asiallatuikku kirjoitti:.Kertooko tarina sitä, oliko takaisin tullessa vielä emäntää ?
Nyt hain samaisesta hyvästä paikasta tuon pienemmän venttiilin (camozzi rfu 482-1/8 ). Sitä kun puhaltelen niin se menee kyllä täysin tukkoon, joten sillä paineen nosto varmaankin onnistuu. Siis ei se mene tukkoon mun keuhkoräkästä vaan kun ruuvvaan sitä.veskola kirjoitti:Jaahas, vaikuttaisi siltä, ettei vastusvastaventiili vaikuta ahtopaineeseen positiivisesti. Semmoista vähän pelkäsinkin kun työpöydällä puhaltelin siihen sekä kompuralla, että keuhkoilla. Tuntui ettei vastusta tarpeeksi vaan ilma kulkee kohtuu hyvin läpi.
AP päivitetty 1,15 bar, kävin kellotelemassa kun en malttanut odottaa kesääveskola kirjoitti:P.S Aurinko paistaa ja moottoritie on kuiva
Eli voisit kokeilla soveltaa tuota Maurin patenttia, siis soveltaen.MJF kirjoitti:Eli en ole tyytyväinen säätimen toimintaan. Ainakaan näillä testaamisilla.
Koodi: Valitse kaikki
painekotelo ------- vastusventtiili ------ ahtimen kello
|
|
painekytkin 0,5 - 1,0 bar (säädettävä?)
|
|
sopivia reikiä
Moroveskola kirjoitti:Huomenta kansalaiset...
Kävin ostamassa perjantaipullon sijaan (tipaton tammikuu pitää) uuden moottorinohjausjärjestelmän Vilmaan, tälläisen:
http://www.nic.fi/~danes/mersupalsta/pi ... ohjaus.jpg
>> Hintaakin noille 'pneumatiikkakytkimille' tuli lähemmäs 40€ / kpl.jukis kirjoitti: Kärsiikös kysyä mitä nuo magneettiventtiilit suunnilleen tuli maksamaan?
On meinaan naapurikylässä vähän projektia menossa...![]()
jukis
Kannattaa noudattaa Maurin reseptiä ja laittaa ajoissa ainakin se lämpömittari ja mieluusti lauhdutin sinne keulalle, kyllä se kestää kun seuraa lämpöjä eikä provosoidu pitkillä suorilla. Ihmeen hyvin tuo kone on toistaiseksi rääkkäämistä kestänyt.jiipee kirjoitti: Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, omassa arveluttaa nuo öljynlämmöt!
Vesi/öljy lämmönvaihtimella. Sen verran ahdasta, ettei siitä saa edes kunnon kuvaa otettua, mutta tuossa jotain kuvaa aiheesta. Eikös tuommoinen paketti ole helppo hakea romuttamolta ja luulisi menevän heittämällä kiinni vaparikoneeseen.jiipee kirjoitti:Mitenkä se siinä Veessä on toteutettu tuo öljynlauhdutus?