Hain tänään mersuni Järvisen hoivista.

Missä kannattaa Mersu huollattaa
Vastaa Viestiin
Haisuli
Mersumies
Mersumies

Hain tänään mersuni Järvisen hoivista.

Viesti Kirjoittaja Haisuli »

Hyvää työtä tekivät Järvisellä hertsikassa!
Takajarruremppa hoitui mallikkaasti, nyt toimii käsijarrukin kunnolla!
Vien uudelleen, jos tulee vastaavia kiirehommia.
Suosittelen. 8)
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Arno
Mersumies
Mersumies

Re: Hain tänään mersuni Järvisen hoivista.

Viesti Kirjoittaja Arno »

Ainoastaan hyvää sanottavaa itsellänikin ko. firmasta.
Ja asiointia jatkunut useampia vuosia.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
cicos
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: Hain tänään mersuni Järvisen hoivista.

Viesti Kirjoittaja cicos »

Haisuli kirjoitti:Hyvää työtä tekivät Järvisellä hertsikassa!
Takajarruremppa hoitui mallikkaasti, nyt toimii käsijarrukin kunnolla!
Vien uudelleen, jos tulee vastaavia kiirehommia.
Suosittelen. 8)
Teetit siis takajarrurempan. Mitä kaikkea ne tekivätkään? Olen viemässä omaani muuralan autoasiin ja hiukan jännittää mitä kaikkea kivaa ne keksivätkään. Itselläni on tod näk jarrulevy vaihdettava kun jarrupala toiselta puolen kulahtanut metalleihin saakka, sekä käsijarrussa isoa häikkää...Voisin vertailun vuoksi laittaa tähän viestin heti kun saan autoni huollosta hintoineen päivineen. Ko firmasta olen saanut aikaisemmin niin hyvää palvelua, että päätin antaa jarrurempankin niille.

Niin ja oikeastaan minua kiinnostaisi paljonko sitten jouduit tuosta rempasta maksamaan? Olen pyytänyt Järviseltä arvion mitä maksais tuon 190 -mersuni ruostevikojen korjaus. Outoa on mielestäni se että en saanut mitään arviota korjauksen hinnasta, vaan pyysi että viikko pitäis odottaa että voivat ottaa selville...(kuuluuko se hyvään palveluun?) Tuntuu että asiaani ei otettu tarpeeksi vakavasti. Toivottavasti siis kuitenkin odottaminen palkitaan..? Vaikka tuntuu että minua jallitetaan nyt oikein pahan kerran... :evil:
.:N
Haisuli
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Haisuli »

Multa vaihettiin kaikki taakse paitsi jarrulevyt. Ja tuntuu ettei siellä aina nykyisin ole aikaa, kun on niin paljon asiakkaita. Sittemmin olen vienyt autoani vantaalle Ruuskaselle, palvelu pelaa mielestäni paremmin.
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
cicos
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja cicos »

Haisuli kirjoitti:Multa vaihettiin kaikki taakse paitsi jarrulevyt. Ja tuntuu ettei siellä aina nykyisin ole aikaa, kun on niin paljon asiakkaita. Sittemmin olen vienyt autoani vantaalle Ruuskaselle, palvelu pelaa mielestäni paremmin.
Itselläni menee nyt melkein kaikki vaihtoon takaa. Levyt palat, satula, ja jarrukilvetkin. Auto on ollut nyt huollossa jo kolme tuntia. Pitäisikö olla huolissaan siitä että tekevätkö tehokkaasti vai nahjustelleen? Remontille arvioitiin hinnaksi noin 500 €. :? Pelkästään varaosat tulevat maksamaan n.250€. Taidan ittekin siirtyä käyttämään näitä mersumiesten suosittelemia korjaamoja...!

Uusin tieto on se että kolmen tunnin kohdalla ovat vielä irroittamassa toista jarrukilpeä...! :twisted: Mitähän tuo asennus sitten kestää..!!? Kellään kokemusta kuinka nopeesti esim Ruuskanen olisi suoriutunut samanlaisesta hommasta?
.:N
perros
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja perros »

Lämpimästi SUOSITTELEN Järvistä myös minä.
Vastaa Viestiin