Takajarruremppa hoitui mallikkaasti, nyt toimii käsijarrukin kunnolla!
Vien uudelleen, jos tulee vastaavia kiirehommia.
Suosittelen.

Teetit siis takajarrurempan. Mitä kaikkea ne tekivätkään? Olen viemässä omaani muuralan autoasiin ja hiukan jännittää mitä kaikkea kivaa ne keksivätkään. Itselläni on tod näk jarrulevy vaihdettava kun jarrupala toiselta puolen kulahtanut metalleihin saakka, sekä käsijarrussa isoa häikkää...Voisin vertailun vuoksi laittaa tähän viestin heti kun saan autoni huollosta hintoineen päivineen. Ko firmasta olen saanut aikaisemmin niin hyvää palvelua, että päätin antaa jarrurempankin niille.Haisuli kirjoitti:Hyvää työtä tekivät Järvisellä hertsikassa!
Takajarruremppa hoitui mallikkaasti, nyt toimii käsijarrukin kunnolla!
Vien uudelleen, jos tulee vastaavia kiirehommia.
Suosittelen.
Itselläni menee nyt melkein kaikki vaihtoon takaa. Levyt palat, satula, ja jarrukilvetkin. Auto on ollut nyt huollossa jo kolme tuntia. Pitäisikö olla huolissaan siitä että tekevätkö tehokkaasti vai nahjustelleen? Remontille arvioitiin hinnaksi noin 500 €.Haisuli kirjoitti:Multa vaihettiin kaikki taakse paitsi jarrulevyt. Ja tuntuu ettei siellä aina nykyisin ole aikaa, kun on niin paljon asiakkaita. Sittemmin olen vienyt autoani vantaalle Ruuskaselle, palvelu pelaa mielestäni paremmin.