190 2,6 tilalle 3,0 24valve

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Jasen698
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 262
Liittynyt: Ke 28.01.2004 17:46
Paikkakunta: järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jasen698 »

jep ei ole mitään hajua hyväksyykö evo 2:sta, mutta mulla ei ole evo2 jarruja varastossa vaan 2,5-16. ja sehän pitää muuttaa vertailumallia vastaavaksi tuommoset evo2 etu/taka jarrut ei varmaan ole ihan halvimmasta päästä ja kun sen 2,5 tehot riittää vertailu malliksi.
ex 190E 2,5-16 rulez
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
Avatar
ex-voortman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 159
Liittynyt: Ke 14.07.2004 22:46
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ex-voortman »

Eiköhän tuo pitäis hyväksyä ku sehän on nimen omaa mallisarjan tehokkain auto pl. noi AMG virit 8) Tai kuinka ton nyt sit tarkemmin selvittäis...suomeen kadulle rekisteröty...? Ake:lle puhelu...sieltä se selviää. Enkä usko että nois jarruis 2.5-16 jarruihin eroa ole...ainakaa mutu-tuntumalt... :D
MB 190E 2.3-16 :mrgreen: EFi.stellää jahka keriitään...EX...
VW Bora 1.8T Wetterauer

044-3300492
Jasen698
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 262
Liittynyt: Ke 28.01.2004 17:46
Paikkakunta: järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jasen698 »

jaa a voisinpa melkein olla pekka että eipä ole samat jarrut evo2 ja 2,5-16 siitä olen aivan varma että 2,3-16 ja 2,5-16 on samat jarrut. olin jostain lukevinani että siinä olisi jotku spekiaali hiili kuitulevyt ja moni mäntä satulat mutta??? joku todella viisas mersu exspertti tämänkin varmasti tietää
ex 190E 2,5-16 rulez
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
Avatar
ex-voortman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 159
Liittynyt: Ke 14.07.2004 22:46
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ex-voortman »

Tuossa voi olla perääkin 8)
MB 190E 2.3-16 :mrgreen: EFi.stellää jahka keriitään...EX...
VW Bora 1.8T Wetterauer

044-3300492
Tomi S.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1417
Liittynyt: Ma 13.09.2004 11:24
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Tomi S. »

EVO I:ssä tietääkseni samat jarrut kuin 2.3 ja 2.5-16:ssa, mutta EVO II:ssa edessä 300 mm ja takana 278 mm jäähdytetyt levyt. Hiukka on EVO II:ssa järeemmät hidastimet...
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark

ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Avatar
tovayryn
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2153
Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

Jasen698 kirjoitti:jaa a voisinpa melkein olla pekka että eipä ole samat jarrut evo2 ja 2,5-16 siitä olen aivan varma että 2,3-16 ja 2,5-16 on samat jarrut. olin jostain lukevinani että siinä olisi jotku spekiaali hiili kuitulevyt ja moni mäntä satulat mutta??? joku todella viisas mersu exspertti tämänkin varmasti tietää
Miks sulla tossa allekirjoituksessa on että rojekti jäissä? :\
X253 glc350e

ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi

www.alvastonauto.fi
ToniA
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Ti 15.06.2004 21:34

Viesti Kirjoittaja ToniA »

FosgateT kirjoitti:EVO I:ssä tietääkseni samat jarrut kuin 2.3 ja 2.5-16:ssa, mutta EVO II:ssa edessä 300 mm ja takana 278 mm jäähdytetyt levyt. Hiukka on EVO II:ssa järeemmät hidastimet...
Evo 1:ssä on paljon isommat jarrut kuin 2.3-16:ssa. Evoon ei mene 16 tuumaisia pienempiä vanteita alle, koska jarrusatulat+levyt ovat niin isot. 2.3-16:seen menee 15 tuumaiset vanteet ettei mitään.
Minulla on kyseinen auto, joten tiedän asian varmasti.
MB 190 2.5-16 EVOLUTION 1
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14234
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

ToniA kirjoitti:EVO I:ssä ....
Minulla on kyseinen auto, joten tiedän asian varmasti.
Miehän en asiasta tiiä mittään, mutta kuvia kiitos kyseisestä kulkineesta! Missäpäin harvinaisuus liikkuu?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Jasen698
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 262
Liittynyt: Ke 28.01.2004 17:46
Paikkakunta: järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jasen698 »

tovayryn kirjoitti:
Jasen698 kirjoitti:jaa a voisinpa melkein olla pekka että eipä ole samat jarrut evo2 ja 2,5-16 siitä olen aivan varma että 2,3-16 ja 2,5-16 on samat jarrut. olin jostain lukevinani että siinä olisi jotku spekiaali hiili kuitulevyt ja moni mäntä satulat mutta??? joku todella viisas mersu exspertti tämänkin varmasti tietää
Miks sulla tossa allekirjoituksessa on että rojekti jäissä? :\
ei ole autoa mihin laittaa konetta. tarttis lukkoperällisen kattoluukullisen kopan mihin vois motin istutella vaihdossa voin antaa käyttökulkineen, tai sitten ostatte multa ton tekniikka kasan kaikkineen.
ex 190E 2,5-16 rulez
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
ToniA
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Ti 15.06.2004 21:34

Viesti Kirjoittaja ToniA »

Timo L. kirjoitti:
ToniA kirjoitti:EVO I:ssä ....
Minulla on kyseinen auto, joten tiedän asian varmasti.
Miehän en asiasta tiiä mittään, mutta kuvia kiitos kyseisestä kulkineesta! Missäpäin harvinaisuus liikkuu?
Harvinaisuus liikkuu Haminan alueella.
MB 190 2.5-16 EVOLUTION 1
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Jasen698 kirjoitti:nooooo missä ne isot pojjat on jotka tietää näistä kaiken 8)
Ne isot pojat rakentelevat varmaan turbodiiseleitä :)
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Jasen698
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 262
Liittynyt: Ke 28.01.2004 17:46
Paikkakunta: järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jasen698 »

Muffler kirjoitti:
Jasen698 kirjoitti:nooooo missä ne isot pojjat on jotka tietää näistä kaiken 8)
Ne isot pojat rakentelevat varmaan turbodiiseleitä :)
niin taitaa isot poijjaat joo leikkiä naftan kanssa. No oli miten oli naftalla taitaa silti saada enämpi tehoa kun tämmösestä isosta bensa motista, mutta mulla on kyllä jo homma suurinpiirtein tiedossa miten muutos tehdään enää tarttis auton mihin istutella.
ex 190E 2,5-16 rulez
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
Avatar
petska
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1138
Liittynyt: Ti 11.11.2003 19:33
Paikkakunta: pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja petska »

juu mutta vielä isommat pojat leikkii bensiini turboilla ja on jopa eräitä alkaneet nämä diiseli jutut ketutaan ja tehdään bensiini turboja mut se on erona et tuskin ne on enää käyttöäautoja.....tuskin enää jokapäiväisessä käytössä.... ja ovat siten täysin harraste autoja....
Itse tein ja säästin
Jasen698
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 262
Liittynyt: Ke 28.01.2004 17:46
Paikkakunta: järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jasen698 »

oikeen bensiiturboja kehiin :twisted: niitä ei oo koskaan liian vähän (no ei superturbojakaan tietenkään ole liian vähää). onko jotain esimerkkitapausta isosta bensa turbosta näitä on mukava seurailla, kun omat rojektit ei etene kun niitä on niin monta et ei tiiä mistä lähtis liikkeelle.

PS:onhan se tekosyy tuokin :lol:
ex 190E 2,5-16 rulez
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
Vastaa Viestiin