No niin kaikki äidin pikku Oidipukset. Otetaanpa ne leukalaput sieltä liinavaatekaapista ja vaikkapa vielä vaipatkin varoiksi, jos on pelkoa että lirahtaa
Miten -62-mallisessa kärryssä voi olla M103-moottori?
Eikös M103 tullut vasta 80-luvun puolivälissä?
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 TA CDI Classic -08, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08)
esukki kirjoitti:Miten -62-mallisessa kärryssä voi olla M103-moottori?
Eikös M103 tullut vasta 80-luvun puolivälissä?
Noh, tuolla muualla kun tekevät hieman erisortin tekniikanvaihtoja kuin täällä kotomaassa. Jos luit tarkkaan, niin sinnehän oli laitettu uutta vaihdelaatikkoa ja moderneja kumeja etc. uutta. Eli uusi sisus vanhoissa kuorissa.
Joku varmasti onnistuisi täälläpäin laittamaan R198:n pellin alle OM617:n ahtamattomana...
Tuo kyseinen yksilö on kyllä huippuhieno sivuprofiililtaan.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Olisiko tuo moottoritilan kuvapari jonkinlainen "ennen-jälkeen" -asetelma. Originaali moottori näyttäisi kuvan rajauksen puitteissa voivan olla jopa samasta autosta. Josko M103 olisi laitettu "säästämään" alkuperäistä myllyä.Muuten swappi tuntuu kyllä oudolta....
Tuossa uusiokoneessa näyttää olevan aika mielenkiintoinen ilmanpuhdistinjärjestely - vai onko pelkkä suora putki "kurkulle". Ehken siellä toisessa päässä on jonkinsortin "K&N", tai sitten Kalivieterissä ilma on erityisen puhdasta jopa M103:n suodattamatta hengittää
Jukka N. kirjoitti:Olisiko tuo moottoritilan kuvapari jonkinlainen "ennen-jälkeen" -asetelma. Originaali moottori näyttäisi kuvan rajauksen puitteissa voivan olla jopa samasta autosta. Josko M103 olisi laitettu "säästämään" alkuperäistä myllyä.Muuten swappi tuntuu kyllä oudolta....
Ei ole, kuvat on selvästi samasta koneesta, oikealta ja vasemmalta puolen ...
pekkis
W201 2.5D -86
W108 250S -66 projekti
W124 300D -86 powered by PPD, kaupan
S124 300TD -91, powered by PPD
Näihän se, kun tarkemmin katsoo - osuvasti hämäsi tuo kuvakulma ja se tosiasia, että tuolta kuskin puolelta kone on huomattavan 50-lukuisen näköinen ilman hässäkät peittävää putsarikoteloa.
Täytyypä kehittää tarkkuutta. Tässähän alkaa jo ymmärtää poliitikkojen käytöstä - ollaan mieluummin tekemättä mitään, niin ei tule myöskään virheitä
PS. taisi olla tuo koneen reipas kallistus joka äkkiseltään hämäsi.
Viimeksi muokannut Kaapo, Pe 29.08.2003 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jukka N. kirjoitti:Olisiko tuo moottoritilan kuvapari jonkinlainen "ennen-jälkeen" -asetelma. Originaali moottori näyttäisi kuvan rajauksen puitteissa voivan olla jopa samasta autosta. Josko M103 olisi laitettu "säästämään" alkuperäistä myllyä.Muuten swappi tuntuu kyllä oudolta....
Ei ole, kuvat on selvästi samasta koneesta, oikealta ja vasemmalta puolen ...
Jep, ja kyllä aidon 300 SL:n moottorin tunnistaa vaikka puolisokeakin... vaan onhan tuota jouduttu kallistamaan M103:kin aika reippaasti.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Kyllä tommosten näyttäminen pitäs kieltää lailla. Tulee tosi suuri hinku ostaa.
Saiskohan tommosia enää mistään? Enkä jenkkilästä vois löytyä joku projekti kuntoinen raato.
Paljonkohan tarviisi kärsiä että sais tommosen omaan talliin?
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90