Ja leukalaput esiin

Linkkejä Mercedes-Benz-aiheisille sivuille.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Ja leukalaput esiin

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

No niin kaikki äidin pikku Oidipukset. Otetaanpa ne leukalaput sieltä liinavaatekaapista ja vaikkapa vielä vaipatkin varoiksi, jos on pelkoa että lirahtaa :shock: :lol:

http://www.californiaclassix.com/archiv ... L_c78.html
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Tuota olen katsellut aiemminkin.
Kiva kone siinä. :wink:

Kuva
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Timo K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 332
Liittynyt: Ti 11.03.2003 22:41
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Timo K. »

Pasi M. kirjoitti:Kiva kone siinä. :wink:
Ja bagitkin näyttäs löytyvän..
Koneella on koneen tahti
Avatar
MB
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 353
Liittynyt: To 10.07.2003 12:46

Viesti Kirjoittaja MB »

Kiva kolmesatku :D

MB
Auto jolla ajat ikäsi, Mercedes
Avatar
esukki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 920
Liittynyt: Pe 04.04.2003 07:22
Paikkakunta: Salon seutu

Moottori M103?

Viesti Kirjoittaja esukki »

Miten -62-mallisessa kärryssä voi olla M103-moottori?
Eikös M103 tullut vasta 80-luvun puolivälissä?
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 TA CDI Classic -08, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08)
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14189
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Moottori M103?

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

esukki kirjoitti:Miten -62-mallisessa kärryssä voi olla M103-moottori?
Eikös M103 tullut vasta 80-luvun puolivälissä?
Noh, tuolla muualla kun tekevät hieman erisortin tekniikanvaihtoja kuin täällä kotomaassa. Jos luit tarkkaan, niin sinnehän oli laitettu uutta vaihdelaatikkoa ja moderneja kumeja etc. uutta. Eli uusi sisus vanhoissa kuorissa.

Joku varmasti onnistuisi täälläpäin laittamaan R198:n pellin alle OM617:n ahtamattomana... :cry:
Tuo kyseinen yksilö on kyllä huippuhieno sivuprofiililtaan.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Arvelu

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Olisiko tuo moottoritilan kuvapari jonkinlainen "ennen-jälkeen" -asetelma. Originaali moottori näyttäisi kuvan rajauksen puitteissa voivan olla jopa samasta autosta. Josko M103 olisi laitettu "säästämään" alkuperäistä myllyä.Muuten swappi tuntuu kyllä oudolta.... :shock:

Tuossa uusiokoneessa näyttää olevan aika mielenkiintoinen ilmanpuhdistinjärjestely - vai onko pelkkä suora putki "kurkulle". Ehken siellä toisessa päässä on jonkinsortin "K&N", tai sitten Kalivieterissä ilma on erityisen puhdasta jopa M103:n suodattamatta hengittää 8)
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
pekkis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: Pe 04.04.2003 16:34
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää

Viesti Kirjoittaja pekkis »

Timo K. kirjoitti:
Pasi M. kirjoitti:Kiva kone siinä. :wink:
Ja bagitkin näyttäs löytyvän..
Menty siitä mistä aita on matalin - eli vuorattu silikonilla ...
pekkis
W201 2.5D -86
W108 250S -66 projekti
W124 300D -86 powered by PPD, kaupan
S124 300TD -91, powered by PPD
Avatar
pekkis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: Pe 04.04.2003 16:34
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää

Re: Arvelu

Viesti Kirjoittaja pekkis »

Jukka N. kirjoitti:Olisiko tuo moottoritilan kuvapari jonkinlainen "ennen-jälkeen" -asetelma. Originaali moottori näyttäisi kuvan rajauksen puitteissa voivan olla jopa samasta autosta. Josko M103 olisi laitettu "säästämään" alkuperäistä myllyä.Muuten swappi tuntuu kyllä oudolta.... :shock:
Ei ole, kuvat on selvästi samasta koneesta, oikealta ja vasemmalta puolen ...
pekkis
W201 2.5D -86
W108 250S -66 projekti
W124 300D -86 powered by PPD, kaupan
S124 300TD -91, powered by PPD
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Näihän se, kun tarkemmin katsoo - osuvasti hämäsi tuo kuvakulma ja se tosiasia, että tuolta kuskin puolelta kone on huomattavan 50-lukuisen :oops: näköinen ilman hässäkät peittävää putsarikoteloa.
Täytyypä kehittää tarkkuutta. Tässähän alkaa jo ymmärtää poliitikkojen käytöstä - ollaan mieluummin tekemättä mitään, niin ei tule myöskään virheitä :lol:

PS. taisi olla tuo koneen reipas kallistus joka äkkiseltään hämäsi.
Viimeksi muokannut Kaapo, Pe 29.08.2003 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14189
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Arvelu

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

pekkis kirjoitti:
Jukka N. kirjoitti:Olisiko tuo moottoritilan kuvapari jonkinlainen "ennen-jälkeen" -asetelma. Originaali moottori näyttäisi kuvan rajauksen puitteissa voivan olla jopa samasta autosta. Josko M103 olisi laitettu "säästämään" alkuperäistä myllyä.Muuten swappi tuntuu kyllä oudolta.... :shock:
Ei ole, kuvat on selvästi samasta koneesta, oikealta ja vasemmalta puolen ...
Jep, ja kyllä aidon 300 SL:n moottorin tunnistaa vaikka puolisokeakin... vaan onhan tuota jouduttu kallistamaan M103:kin aika reippaasti.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Sami S
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 184
Liittynyt: La 26.04.2003 20:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami S »

Kyllä tommosten näyttäminen pitäs kieltää lailla. Tulee tosi suuri hinku ostaa.
Saiskohan tommosia enää mistään? Enkä jenkkilästä vois löytyä joku projekti kuntoinen raato.
Paljonkohan tarviisi kärsiä että sais tommosen omaan talliin?
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

tuliskohan toi vosu kaupantekijäisiks! :oops:
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Vastaa Viestiin