Nahkan "käsittelyä"?
Kiitos kohteliaisuudesta. Vehkeet pidetään siinä kunnossa että niillä kehtaa liikkua, ja tarvittaessa ottaa vielä jonkun kyytiinkinPasi H. kirjoitti:Pieni kommentti tähän väliin.
Vesalla on auto siinä kunnossa kuin sen pitääkin olla! Ei mitään turhaa roinaa takapenkin jalkotilassa tms roskia. Pointsit kotiin.

Jahas, kolmatta kertaa koetan nyt postausta, saa nähdä onnistuuko?
Penkit on nyt kiillotettu ja pyyhitty ylimääräiset töhkät pois. Mämmiä ei tosin tarvinnut paljoakaan poistaa imeytysajan jälkeen, suurin osa oli uponnut kiltisti nahkaan.
Lopputulos suhteutettuna nähtyyn vaivaan on mielestäni vähintäänkin tyydyttävä, tehokasta emännän kanssa kiistelyaikaa projektiin tärvääntyi noin 1/2 h.
Pinnat kiiltävät nyt todella hyvin, ja reijitetyt selän ja kannikan alle jäävät kaistaleet pehmenivät selvästi.
Laiskalle miehelle helppo vaihtoehto penkkien ehostukseen, ei tosin varmaankaan vastaa kunnollista öljykylpyä. Kun kesä koittaa täytyy tehdä homma vielä oikein kunnon rasvoilla pitemmän kaavan mukaan, jää sitten tuo loppupänikkä hunajatöhnää vaikka erotiikkakäyttöön. Tosin on mainittava että makuukammarissa on sen verran pakkasta että purkki riittää näillä näkymin seuraavallekin sukupolvelle
Tarjosivat muuten huonekaluliikkeessäkin samaa tötkää nahan ehostukseen vaatimattomaan 30 e hintaan, ja oli vielä oikein 200ml perhepakkaus
Penkit on nyt kiillotettu ja pyyhitty ylimääräiset töhkät pois. Mämmiä ei tosin tarvinnut paljoakaan poistaa imeytysajan jälkeen, suurin osa oli uponnut kiltisti nahkaan.
Lopputulos suhteutettuna nähtyyn vaivaan on mielestäni vähintäänkin tyydyttävä, tehokasta emännän kanssa kiistelyaikaa projektiin tärvääntyi noin 1/2 h.
Pinnat kiiltävät nyt todella hyvin, ja reijitetyt selän ja kannikan alle jäävät kaistaleet pehmenivät selvästi.
Laiskalle miehelle helppo vaihtoehto penkkien ehostukseen, ei tosin varmaankaan vastaa kunnollista öljykylpyä. Kun kesä koittaa täytyy tehdä homma vielä oikein kunnon rasvoilla pitemmän kaavan mukaan, jää sitten tuo loppupänikkä hunajatöhnää vaikka erotiikkakäyttöön. Tosin on mainittava että makuukammarissa on sen verran pakkasta että purkki riittää näillä näkymin seuraavallekin sukupolvelle

Tarjosivat muuten huonekaluliikkeessäkin samaa tötkää nahan ehostukseen vaatimattomaan 30 e hintaan, ja oli vielä oikein 200ml perhepakkaus

Millähän lievät kulumajäljet kannattais korjata. Siis semmoiset missä pintaväri kuluu pois, on päässyt kulumaan kuskin penkin selkänoja etureunastaan. Itse laitoin penkkeihin autoglymin nahan hoitoainetta. Penkit tuli sopivan pehmeiksi..
ex123 300da 78. ex124 230ea 88. ex 203 220 cdia. 204 cdia 220 ja kesä 126
Taitaa olla aika paha rasti se värin elvyttäminen, ainakin vähänkin pysyvämmällä lopputuloksella. Taisi olla Taxana jolla oli asiasta kokemusta?timo230e kirjoitti:Millähän lievät kulumajäljet kannattais korjata. Siis semmoiset missä pintaväri kuluu pois, on päässyt kulumaan kuskin penkin selkänoja etureunastaan. Itse laitoin penkkeihin autoglymin nahan hoitoainetta. Penkit tuli sopivan pehmeiksi..
Pientä osumaa on tullut omaankin jakkaraan selkänojan vasempaan reunaan. Tosin taas kertaalleen kyseessä on oma hölmöys. Ohjekirjassa ei lue että älä kuljeta avainnippua vyöllä, mutta voi kait niitä käyttöohjeita vähän soveltaa itsekin.
Mistäs tuota krokotiilimönjää saa ostaa, voisin kokeilla myös. Hong Kong vai ammattiliike? Rempan jälkeen Daaminkin nahkat olisi hyvät puhdistaa. Näyttävät sinulla olevan tismalleen samanväriset orvaskedet kuin omassakin lotjassa.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Kysymyksen asettelu on siinä määrin umpikiero kaikkine matelijoineenKaapo kirjoitti:Mistäs tuota krokotiilimönjää saa ostaa, voisin kokeilla myös. Hong Kong vai ammattiliike? Rempan jälkeen Daaminkin nahkat olisi hyvät puhdistaa. Näyttävät sinulla olevan tismalleen samanväriset orvaskedet kuin omassakin lotjassa.

Yhtäältä muiden kommentit ja neuvot ovat asiantuntevampia ja parempia, toisaalta taas täällä ei ole kuvia muiden jakkaroista eikä myöskään matelijoista. Hevoset ovat kyllä edustettuina noin verbaalitasolla kohtuu hyvin aiheesen nähden

Vastaampa nyt kuitenkin:
Huonekaluliike on oikea paikka kysyä röppöä. Pidä kuitenkin pääsi kun gulassi ryhtyy tivaamaan että onko ne penkit nyt aivan varmasti oikeata nahkaa eikä keinonahkaa. Ainakaan paikallisessa kalusteliikkeessä asia ei tahtonut mennä millään myyjän jakeluun. Pelastuksena tässä on kuitenkin se että jopa asiakaskin voi olla joskus oikeassa.


Menestystä rojektiin!
Kyllä kysymys osui oikeaan maaliin. Rojektimenestyksestä sen verran, että kun lossin saa kunnialla kasaan ja koeajon jälkeen kaikki vielä toimiikin, niin penkkien käsittely on todellista sielun lepoa. Kylmä olut vaan käteen, nahkatyökalu toiseen ja eukon kanssa takapenkille puunaamaanvesa kirjoitti: Kysymyksen asettelu on siinä määrin umpikiero kaikkine matelijoineenettä 100%:sta varmuutta siitä, onko kysymys aseteltu allekirjoittaneelle, vai jollekulle täyspäiselle, ei yksinkertaisesti ole.
Menestystä rojektiin!

Onko muuten Sellisi ollut ahkerammin edustuskäytössä nuoruudessaan? Paraatipaikan eli oikean puolen takaistuimen palliverhoilu näyttää venyneen muita istuimia enemmän - lienee ollut kyytiä enemmänkin vai onko kyseessä Ahtisaaren aiempi menopeli


Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Selli on lunastettu uutuuttaan Saksanmaalle Goldwell Gmbh:n käyttöön. Taitaa olla joku kaljuvahaa tislaava puulaaki? Seuraavana sillä on puikottanut herrasmies nimeltä Karsten Haug (kuulostaa melko paljon sukellusveneen kapteeniltaKaapo kirjoitti:Kyllä kysymys osui oikeaan maaliin. Rojektimenestyksestä sen verran, että kun lossin saa kunnialla kasaan ja koeajon jälkeen kaikki vielä toimiikin, niin penkkien käsittely on todellista sielun lepoa. Kylmä olut vaan käteen, nahkatyökalu toiseen ja eukon kanssa takapenkille puunaamaanvesa kirjoitti: Kysymyksen asettelu on siinä määrin umpikiero kaikkine matelijoineenettä 100%:sta varmuutta siitä, onko kysymys aseteltu allekirjoittaneelle, vai jollekulle täyspäiselle, ei yksinkertaisesti ole.
Menestystä rojektiin!![]()
Onko muuten Sellisi ollut ahkerammin edustuskäytössä nuoruudessaan? Paraatipaikan eli oikean puolen takaistuimen palliverhoilu näyttää venyneen muita istuimia enemmän - lienee ollut kyytiä enemmänkin vai onko kyseessä Ahtisaaren aiempi menopeli![]()




Tästä päästiinkin jouhevasti auton viimeisimpään omistajaan joka on edellä mainittujen elokuvien suurkuluttaja


Tässäpä historiikki lyhykäisyydessään.
Mitenkäs se on teikäläisen Daamin elontie sujunut ennen nykyistä sijoituspaikkaa?
Ps: Varaile vaikka savettia perstaskuun kun rymyätte siellä takapenkillä sen töhkän kanssa, saattaa emäntä olla sitä vaille kun sessio on saatettu finaaliin.


Jaaha, että Mersuja ne vaan ostelevat meidän mamman kampaamolta laskuttamillaan rahoilla. No ko. yksilö lienee hankittu jo aikaisempien uhrien varoin, mutta firman mahdollinen nykyinen W220 on jo kylläkin meikäläisten selkänahastavesa kirjoitti: Selli on lunastettu uutuuttaan Saksanmaalle Goldwell Gmbh:n käyttöön. Taitaa olla joku kaljuvahaa tislaava puulaaki?

Lyhykäisesti perimätiedon mukaan: palvelus alkoi ensin pankin autona, sieltä 30 tkm ajettuna koillissuomalaisen kuljetusfirman toimarille / firman nimiin 10 vuodeksi. Lieneekö kyseessä sitten ollut verotuksellinen peruste, mutta tuona aikana haltija on vaihtunut ko. perheyrityksen sisällä kolme kertaa pohjalta "isä, poika, äitee"vesa kirjoitti: Mitenkäs se on teikäläisen Daamin elontie sujunut ennen nykyistä sijoituspaikkaa?


Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85