Juu, hyvä poijaat! Samat jutut on luettu tarkkaan. Tuo papin mainitsema 250D taisi olla noita varhaisia käytettynä tuotuja, ensimmäisen veromuutoksen jäljiltä. Muistaakseni herra Ketonen taisi jossain verojutussa joskus myöhemmin kertoa (=vuosien kuluttua) tuosta saaneensa massiiviset veronpalautukset korkoineen sen jälkeen kun Siilinin valituksesta tuli oikeudelta päätös.
Tuohon tuulilasin juttuun vielä palatakseni. Toki tuosta Väyrysen ruosteongelmasta on täälläkin jauhettu ihan jo kyllästymiseen (ups

) asti, mutta -02 mallin Väykkä hyvällä kaupalla voisi siis irrota jotain 18000€ (?).
Panee houkuttelemaan ajomääristä huolimatta. Tulli taitaisi melkein tuon verran tuolle keksiä veroakin, jos olisi tuontipeli?
Laittais pienet puutteet kuntoon, rahaa palais ehkä pari kolme tonnia. Ja sitten esim. pitäis tuota vaikka 5 vuotta ja 150-175tkm. Eli loppupelissä sillä olis ajettu 670-695tkm kahdeksan vuotta vanhana. Jos samalla rahalla ostaisi uuden perusmallin Golfin, niin mitenköhän tuo yhtälö loppupäässä toimisi. 5 -vuotias Golf 1,4 bensakoneella ja vajaa 200tkm taulussa. Kummassakohan häviäis enemmän?????Ja onhan se puoli miljoonaa ajettu mersu sentään auto perusmalli Golfiin verrattuna, vaikka se olis uusikin se volkkari.
Oleellista tuossa jutussa ruostepeikot poislukien oli kuitenkin, miten kehuivat Mersun teknistä kuntoa huolimatta "hurjasta ajomäärästä" ja sitä, että auto oli ilmeisen ehjän ja hyvän tuntuinen autona, jos sitä olis voinut silmät kirkkaana väittää vain puolimatkaakin ajetuksi.
Niin tuota, mitäs tuonne sloganiksi olinkaan heittänyt....
