Tuskin pakkivalo nyt tähän kuuluu ja eihän sen siitä pitäisi varoittaa, paitsi sillon kun pakki on päällä? Tarkastin kyllä kaikki takapolttimot ja ne näytti ehjiltä.
Mitäs tarkistetaan seuraavaksi? Onko muilla ollu samanlaista kiusallista onkelmaa?

Katsoincaddy66 kirjoitti:katoikko takaa rekisterivalot.TERE
Takaparkkipolttimo? Ihan uus juttu mulle. Jarruvalo ei pala mitenkään himmeästi, se palaa normaalisti jarrua painettaessa. Voitko selvetentää kuvan perusteellaSivonen kirjoitti: Yleensä tuo vika johtuu palaneesta takaparkkipolttimosta. Jos parkki sippaa niin jarruvalo palaa himmeästi ja näyttää siltä kuin kaikki olisi kunnossa.
Se voi hankautua sieltä vasemmanpuoleisen saranan luota. Aiheuttaa pätkimistä. Kokeile vaikka, palaako se varoitusvalo silloin, kun joku aukoo/sulkee luukkua.Ollii kirjoitti:Rekisterikilven valot ainakin palaa, mitä vikaa johdossa voisi olla?kimmo l kirjoitti:Yksi yleinen syy on rekisterivaloille menevä johto
Meikä oppi kesällä sen että mä käytän noita 10W polttimoita, ihmettelin just samaa silloin kun merkkivalo palo mut mikään polttimo ei ollu palanukimmo l kirjoitti:Voi olla myös eri tehoiset polttimot? ( 5W ja 10W ) Yksi yleinen syy on rekisterivaloille menevä johto.
Myös hakua kannattaa käyttää , koska aihetta käsitelty usein.
Kirjoitin että varoitusvalo palaa jo "parkkiasennossakin". Tarvii tosiaan huomenna hakee 10W parkit ja koittaa niillä. Nyt siellä on valkoiset parkit, koska kaikki muutkin valot edessä ovat täysin valkoista valoa. Luulen että vika on juuri siinä, että nuo valkoiset parkit ovat 5W tai jotain muuta. Niissä sitä ei ilmoiteta edes.E300TD kirjoitti:Missä asennossa se valokatkasia on, kun häiriövalo syttyy? Jos etuparkit on uudet, niin mikä on niiden wattimäärä? Voihan se vika olla valojen valvontalaitteessa, eli monitoimi releessäkin.....