
Kumiksi tulee varmaan Eko-TURBOT. Johan on ahdettua mallia

Mielenkiintoista.. Itsellä tarkoitus laittaa 235/40/18 renkaat, 195/65/15 tilalle. Onko mahdollisesti ongelmia tiedossa? Auto on kylläkin katsastettu 225/40/18 renkaille.vesa kirjoitti:Paitsi mahdollisesti ABS ja luistonesto sekaisin?henri_l kirjoitti:Viimekesänä oli alla 16" huulivanteet ja nyt tarkotus olis alle laitta BBS 17" ja rankaina on nokian nrz 225/45/17. Pari uutta rengasta joutuu osatamaan ja tarkotus olis taakse laittaa 235/45/17. Eihän noin pieni korkeusero luulisi mitään haittaa tekevän?
Ei tule ongelmia jos samanlaiset laitat eteen ja taakse.Ollii kirjoitti:Mielenkiintoista.. Itsellä tarkoitus laittaa 235/40/18 renkaat, 195/65/15 tilalle. Onko mahdollisesti ongelmia tiedossa? Auto on kylläkin katsastettu 225/40/18 renkaille.vesa kirjoitti:Paitsi mahdollisesti ABS ja luistonesto sekaisin?henri_l kirjoitti:Viimekesänä oli alla 16" huulivanteet ja nyt tarkotus olis alle laitta BBS 17" ja rankaina on nokian nrz 225/45/17. Pari uutta rengasta joutuu osatamaan ja tarkotus olis taakse laittaa 235/45/17. Eihän noin pieni korkeusero luulisi mitään haittaa tekevän?
Totta, Brabuksissa on munaa, mutta kun ne painaa... Ulkonäkö tulee nyt vasta toisena, valitettavastiOnanias kirjoitti:Pirun hienot on kyllä nuo Vesan vanteet. Ovat Ässään ihan omiaan, varsinkin tuon väriseen. Brabukset ei ole mitkään riisivanteet (sori Mauri H.), vaan miesten vanteet
![]()
Sitäpä just tarkotinkin, että brabukset ei varmaankaan ole niitä "dieettivanteita", joita olet metsästänyt. Makuasiat on sitten asia erikseen...(minusta Brabukset on hienotMauri H. kirjoitti:Totta, Brabuksissa on munaa, mutta kun ne painaa... Ulkonäkö tulee nyt vasta toisena, valitettavasti
Itseasiassa nuo on juurikin Superleggerat. Noi minkä kuvan linkitit on Superleggera III:t, joita en juuri halunnut.Sivonen kirjoitti:Mauri
Minun silmään nuo "pinnavanteet" ei oikein sovi, mutta kauneus onkin katsojan korvassa. Ozin vanteet on kuitenkin laadukkaat, ja kuten sanoit - paino ennen ulkonäköä. Ei nuo Superturismot rumat ole, mutta Superleggera on hienompi.
Ei, epk:lla oli MB italian vanteet:Sivonen kirjoitti:Ai niinpä onkin. Nuo pulteilla kasattujen reunukset vaan näyttää minun mielestä paremmilta kuin monoblockit.
Onkos nuo muuten samanlaiset (samat?) vanteet, jotka epk:lla oli?
Minäkin ehkä enempi mobilistimiehien kastiin itteni lasken kuuluvaksi, mutta eihän noista vannejutuista mitään slaakia voi silti saada. Nehän on muutamalla pultilla autossa kiinni ja jos alkuperäiseen ilmiasuun haluaa palata, niin sehän kestää vain muutamia minuutteja.Mauri H. kirjoitti:
Edit2: kun tässä nyt mobilisteja lyödään niin kai tämän riisivanteen kuvankin kehtaa sitten julkaista. Paino 8 x 17 koossa 7.1 kg (6.5 x 15 kasireikä n. 9kg)
Älä saa Timo slaakia.
[ http://products.nasioc.com/images/Superleggera.jpg ]
Mistä johtuu noin järkyttävä määrä noita liimapainoja? Nyt ei kyllä meille muille jäänyt yhtään.Heikki H. kirjoitti:Tällaiset petri.n:kin suosittelemat vanteet olis tarkoitus laittaa mikäli joskus sais tuon auto lyöntiin. Lisäksi nykyisessä autossa on samanhenkiset vanteet.
edit: linkitys unohtui
Joo mahtaa mokoma olla vähän kiero tai jotain, ei voi tietää kun ei ole ollu vielä ruuvattuna kiinni.vesa kirjoitti:Mistä johtuu noin järkyttävä määrä noita liimapainoja? Nyt ei kyllä meille muille jäänyt yhtään.Hienot klassikkovanteet, tulee jostain syystä Plymouth duster mieleen
?