Kumiksi tulee varmaan Eko-TURBOT. Johan on ahdettua mallia
Minkäslaista vannetta kesäksi alle?
Mielenkiintoista.. Itsellä tarkoitus laittaa 235/40/18 renkaat, 195/65/15 tilalle. Onko mahdollisesti ongelmia tiedossa? Auto on kylläkin katsastettu 225/40/18 renkaille.vesa kirjoitti:Paitsi mahdollisesti ABS ja luistonesto sekaisin?henri_l kirjoitti:Viimekesänä oli alla 16" huulivanteet ja nyt tarkotus olis alle laitta BBS 17" ja rankaina on nokian nrz 225/45/17. Pari uutta rengasta joutuu osatamaan ja tarkotus olis taakse laittaa 235/45/17. Eihän noin pieni korkeusero luulisi mitään haittaa tekevän?
MB W124 E 230 1992
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
Ei tule ongelmia jos samanlaiset laitat eteen ja taakse.Ollii kirjoitti:Mielenkiintoista.. Itsellä tarkoitus laittaa 235/40/18 renkaat, 195/65/15 tilalle. Onko mahdollisesti ongelmia tiedossa? Auto on kylläkin katsastettu 225/40/18 renkaille.vesa kirjoitti:Paitsi mahdollisesti ABS ja luistonesto sekaisin?henri_l kirjoitti:Viimekesänä oli alla 16" huulivanteet ja nyt tarkotus olis alle laitta BBS 17" ja rankaina on nokian nrz 225/45/17. Pari uutta rengasta joutuu osatamaan ja tarkotus olis taakse laittaa 235/45/17. Eihän noin pieni korkeusero luulisi mitään haittaa tekevän?
Jos on paljon eri halkaisija akseleilla saattaa esiintyä jonkinasteista oireilua.
-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
....
Joo toi mua hiukan mietitytti että mitä toi ajovakaudenhallintajärjestelmä mahtaa tosta sekarengastuksesta meinata, taitaa joutua vaan ostamaan koko sarjan varmuudenvuoksi.
Tesla Model 3
Ex C300 blueTec hybrid S205
Ex e300 blueTec hybrid s212 facelift
EX 280cdi v6 S211
EX 220 cdi S203
EX 290 TD W210
EX. 250D W124
Ex C300 blueTec hybrid S205
Ex e300 blueTec hybrid s212 facelift
EX 280cdi v6 S211
EX 220 cdi S203
EX 290 TD W210
EX. 250D W124
Totta, Brabuksissa on munaa, mutta kun ne painaa... Ulkonäkö tulee nyt vasta toisena, valitettavastiOnanias kirjoitti:Pirun hienot on kyllä nuo Vesan vanteet. Ovat Ässään ihan omiaan, varsinkin tuon väriseen. Brabukset ei ole mitkään riisivanteet (sori Mauri H.), vaan miesten vanteet
![]()
Edit: niin siis yleisesti Brabuksissa on munaa mutta noi Vesan vanteet, vaikka miten onkin tähden muotoiset, on yökötykset. Inhoan kolmipuolaisia Saabivanteita. Tämä siis minun mielipiteeni, ja tiedän että sen kuultuaan Vesa hykertelee tyytyväisenä, missio onnistui
Edit2: kun tässä nyt mobilisteja lyödään niin kai tämän riisivanteen kuvankin kehtaa sitten julkaista. Paino 8 x 17 koossa 7.1 kg (6.5 x 15 kasireikä n. 9kg)
Älä saa Timo slaakia.

Mauri
Minun silmään nuo "pinnavanteet" ei oikein sovi, mutta kauneus onkin katsojan korvassa. Ozin vanteet on kuitenkin laadukkaat, ja kuten sanoit - paino ennen ulkonäköä. Ei nuo Superturismot rumat ole, mutta Superleggera on hienompi.

Minä haluaisin tuollaiset Centerlinet, mutta ei taida Mersun jaolla saada.

Minun silmään nuo "pinnavanteet" ei oikein sovi, mutta kauneus onkin katsojan korvassa. Ozin vanteet on kuitenkin laadukkaat, ja kuten sanoit - paino ennen ulkonäköä. Ei nuo Superturismot rumat ole, mutta Superleggera on hienompi.

Minä haluaisin tuollaiset Centerlinet, mutta ei taida Mersun jaolla saada.

[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Sitäpä just tarkotinkin, että brabukset ei varmaankaan ole niitä "dieettivanteita", joita olet metsästänyt. Makuasiat on sitten asia erikseen...(minusta Brabukset on hienotMauri H. kirjoitti:Totta, Brabuksissa on munaa, mutta kun ne painaa... Ulkonäkö tulee nyt vasta toisena, valitettavasti
W202 240 -98 Elegance
Itseasiassa nuo on juurikin Superleggerat. Noi minkä kuvan linkitit on Superleggera III:t, joita en juuri halunnut.Sivonen kirjoitti:Mauri
Minun silmään nuo "pinnavanteet" ei oikein sovi, mutta kauneus onkin katsojan korvassa. Ozin vanteet on kuitenkin laadukkaat, ja kuten sanoit - paino ennen ulkonäköä. Ei nuo Superturismot rumat ole, mutta Superleggera on hienompi.
Ei, epk:lla oli MB italian vanteet:Sivonen kirjoitti:Ai niinpä onkin. Nuo pulteilla kasattujen reunukset vaan näyttää minun mielestä paremmilta kuin monoblockit.
Onkos nuo muuten samanlaiset (samat?) vanteet, jotka epk:lla oli?

Niin ne maut vaihtelee, itse juuri inhoan noita pikkupultteja, tulee liian sotkuisen näköiset vanteet
Minäkin ehkä enempi mobilistimiehien kastiin itteni lasken kuuluvaksi, mutta eihän noista vannejutuista mitään slaakia voi silti saada. Nehän on muutamalla pultilla autossa kiinni ja jos alkuperäiseen ilmiasuun haluaa palata, niin sehän kestää vain muutamia minuutteja.Mauri H. kirjoitti:
Edit2: kun tässä nyt mobilisteja lyödään niin kai tämän riisivanteen kuvankin kehtaa sitten julkaista. Paino 8 x 17 koossa 7.1 kg (6.5 x 15 kasireikä n. 9kg)
Älä saa Timo slaakia.
[ http://products.nasioc.com/images/Superleggera.jpg ]
Jassoo
On muuten ylivoimaisesti parhaat kesätohvelit ikuna nuo saapin rillat mitkä ostin hiljakkoin
Väitän että kasireikävanteista ei tälläistä mylläkkää saa aikaan millään
Lupaan livauttaa kuvan aina sinne tänne vähän joka topikkiin, jos kansa sitä vaatii
Timo, Aku, Mauri...kaikki halukkaat eikun iimeil-osotetta kehiin niin laitan lisäkuvia pyöristä
Taidampa kaluta Dremelillä noista nyt iltapuhteella 6 kg jokaisesta pois, ja joutashan noista varmaan raksia yksi puolakin kankaalle
Saataisiin pienennettyä Maurin ja monen muunkin päässä pyörivää kuormaa...
Siinäpä poijaat katellaan kun kesä koittaa kennenkä Mersussa on pirkko ensimmäisenä pitkällään? Yhtäältä tähän voi vaikuttaa Brabuksen status
, mutta taas toisaalta Suomilyylithän ovat olleet maailman sivu lääpällään Italialaisiin karvakouriin
Seurataan tilannetta

Taidampa kaluta Dremelillä noista nyt iltapuhteella 6 kg jokaisesta pois, ja joutashan noista varmaan raksia yksi puolakin kankaalle
Siinäpä poijaat katellaan kun kesä koittaa kennenkä Mersussa on pirkko ensimmäisenä pitkällään? Yhtäältä tähän voi vaikuttaa Brabuksen status
Joo,kyllähän tuota ylipainoa kannattaa välttää.Erehdyin laittamaan viime keväänä pinnoitetut 215/45-17 kumit vetäviin pyöriin,ja kyllähän tuntui ku olis joku liimannu vanhan tiisselin asvalttiin kiinni.On kyllä tosi painavat kumit.Nyt vaikka on pintaa jälellä,lähtee uusiorenkaat moottoritien pohjaksi ja tulee Nokian NRVi:t tilalle.
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
16x7½" ET20:set eli tämmöset, alla tämän näköiset. Justaan eilen vahasin iskukuntoon ja vois melkein lyödä jo alle, mutta tarvinnee käydä ensin katsastuksessa talvipyörillä ettei tule erimielisyyksiä noiden vanteiden (alkuperäisistä) levikepaloista. Tai ehtiihän sinne katsastukseen ens talvenakin, joka tapauksessa ens viikolla suvigummia alle. 
Kesävantiena on tälläiset ja niissä renkaina Nokian 225/45-17" epäsymmetriset, olisko ollut NRZi, tosi kivat ajaa ja mielestäni kivan näköiset. Niin ja allehan noi on ainakin nyt vielä menossa, ellei taas tuu jotain kunigas ideaa vaihtaa niitä 18" ja ehkäpä malli olisi jotain tämännäköistä
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Mistä johtuu noin järkyttävä määrä noita liimapainoja? Nyt ei kyllä meille muille jäänyt yhtään.Heikki H. kirjoitti:Tällaiset petri.n:kin suosittelemat vanteet olis tarkoitus laittaa mikäli joskus sais tuon auto lyöntiin. Lisäksi nykyisessä autossa on samanhenkiset vanteet.
edit: linkitys unohtui
Joo mahtaa mokoma olla vähän kiero tai jotain, ei voi tietää kun ei ole ollu vielä ruuvattuna kiinni.vesa kirjoitti:Mistä johtuu noin järkyttävä määrä noita liimapainoja? Nyt ei kyllä meille muille jäänyt yhtään.Hienot klassikkovanteet, tulee jostain syystä Plymouth duster mieleen
?
Saa nähdä kuinka saan ne keskittymään, kun noi on tuollaisilla sääntöjen vastaisilla kiinnityksillä. Pulttien reijjät ovat siis ovaalit eli ne käy aika moneen 5 pulttisiin jakoihin. Sorvasin kuitenkin tuomoiset "prikat", joiden olisi tarkoitus keskittää keskireikä saman keskeiseksi. Mistäkhän maihtais muuten saada noihin vanteisiin sopivia pultteja, vastinpinta pitäisi olla siis kohtisuora ei kartio.
So long and thanks for all the fish










