Tokihan kaikki on kaupan edelleenkardaani kirjoitti:Auto ei liene enää myytävänä?

Asunto (kaksio saunalla + 18 m2 parveke) 290 000 e ja auto 45 000 e
Ei muuta kuin YV:tä vaan rohkeasti ja kaupoille

Tokihan kaikki on kaupan edelleenkardaani kirjoitti:Auto ei liene enää myytävänä?
No, tää on täällä päinAki P kirjoitti:On varmaan aika iso "kaksio"Tälläpäin rakentaa 200 000€:llä jo 250-neliön talon avaimet käteen.....
Menihän se...mjo33400 kirjoitti:Meni vähän ohi topikin.
Kemijärvellä tuolla taitaa rakentaa vaikka kerrostalon.....Aki P kirjoitti:On varmaan aika iso "kaksio"Tälläpäin rakentaa 200 000€:llä jo 250-neliön talon avaimet käteen.....
Ari66 kirjoitti:Takaisin aiheeseen![]()
Nyt kun uusi ilmamassamittari on tilattu (saapuu siis maanantaina), niin taidanpa tänään irroittaa tuon vanhan ja yrittää puhdistamista.
Sen kuntohan ei tuosta enää paljon pahene ja käyhän se kone ilman sitäkin.
Raportoin tuloksista myöhemmin.
Niin kai... ilmeisesti.veskola kirjoitti:Nyt kun jännite (eli ilmamäärä) ei noussut oletettua rataa rpm kanssa, ecu tulkitsi jotain olevan rikki ja heitti vikatilan päälle, niinhän se meni ?
No, tuo lienee ensimmäinen kerta seitsemään vuoteen.veskola kirjoitti: Ne ovat sitten kulutusosia nuo mittarit mersuissa kuten volkkareissakin
Paljonkos ne km olivat, volkkareissahan niitä tunnutaan vaihtelevan usein, johtuuko sitten chippauksista vai mistä...Ari66 kirjoitti:No, tuo lienee ensimmäinen kerta seitsemään vuoteen.
Ainakaan missään papereissa tai kuiteissa ei ole merkintää aiemmasta vaihdosta.
Ja uskon, että kaikki dokumentit ovat tallella.
Sen verran kattavalta tuo auton mukana tullut kansio vaikuttaa.
232 000.veskola kirjoitti:Paljonkos ne km olivat, volkkareissahan niitä tunnutaan vaihtelevan usein, johtuuko sitten chippauksista vai mistä...
Siis semmosen joka seuraa sitä alkuperäistä maf jännitettä korotettuna,eli oparilla teet jänniteseuraajan, jolla on vahvistus vaikkapa 1,2 niin saat savun näkyviin (tai koneen taas vikatilaan)Ari66 kirjoitti:Siihen nastaan 47 voisi periaatteessa syöttää säädettävissä olevan jännitteen 1-5 VDC.
On ja ei ja en tiedä onko netissä.veskola kirjoitti:Onko sulla se kytkis, onko se netissä ?
Juu, semmosta mustaa nokea/pikeä/tms.timo76 kirjoitti:Oliko samanlaista möhnää ku oli imuputkessa (olikohan se imuputki...), josta oli pari sivua aiemmin juttua?
Näinpä luulen itsekin.timo76 kirjoitti: Saattaa meno vielä parantua uudella osalla, aika kavalasti kulkupuoli heikkenee sen likaantumisen takia.
Siinä ei kyllä tullut.timo76 kirjoitti:P- paikalla sitten tuli hiukka liisää töhnää ja signaalit meni ulos jostain "ikkunasta". Moottori varatoiminnolle ja rekka takalasille kurkkimaan.
En minä mitään säästänyt ole, vaan Vehopetri.n kirjoitti:Taas tuli säästettyä vika kohdassa. Valitettavasti.
Voivat olla hieman myrkyn nielleitä ku menet tuollaista ehdottamaanAri66 kirjoitti: Pitäisköhän alkaa Veholle konsultiksi kertomaan, mitä huoltoja pitää milloinkin tehdä
No eihän ne näemmä muuten osaa....Jube kirjoitti:Voivat olla hieman myrkyn nielleitä ku menet tuollaista ehdottamaan
Eipä silläkään tekohengitetä vanhaa suodatinta, kuin korkeintaan muutamaksi tuhanneksi kilometriksi.dealer kirjoitti:Ehdottomasti virhe, ainoastaan paineilmalla vasten virtaussuuntaa puhaltaminen suotavaa ilmanputsarin puhdistamiseksi.
Tiedätkö sanonnan veitsen kääntelemisestä haavassadealer kirjoitti:maksaa minullekin useamman kymmenen euroa
Siltähän tämä täälläkin alkaa tuntua.veskola kirjoitti:Nyt ollaan tultu siihen pisteeseen, etten uskalla enää viedä autoa merkkihuoltoon, joten teen itse mitä osaan ja loput teetetään 'pajalla' siten, että katsotaan itse perään mitä pitää tehdä, milloin ja tuliko myös tehtyä.
Aivan.veskola kirjoitti:Tämäkin esimerkki taas kerran osoittaa, että ostaessasi kalliin auton ja maksaessasi kalliin hinnan 'laadukkaasta' määräaikaishuoltosysteemistä teet pahan virheen. Todella harmillista. Eniten harmittaa, että kuluttajan pitäisi olla niin valveutunut, että osaa katsoa sen huollon perään.