Sähköikkunat ei toimi
Sähköikkunat ei toimi
Laitoin autoon alkuperäiset sähköikkunat,alkuperäisellä johtosarjalla,kaikki johdot pitäis olla oikeilla paikoilla.Virta tulee boxille mutta ikkunat ei vaan liiku!?! Siis missä vois olla vika?
Ai sori joo, auto on 124
Ai sori joo, auto on 124
No nyt sitten kysyitkin aika vaikean...ei mitään hajua,itsekin olen samaa miettinyt.Onko sitten olemassa eri versioita,kaikissa ei laske alunperinkään automaattisesti alas?
Toinen mikä pitäisi kesäksi viritellä on kotitekoinen "comfort" toiminto.Eli pitäisi kytkeä ikkunat varashälyyn niin että kun laittaa ovet lukkon nousevat ikkunat automaattisesti ylös...
Toinen mikä pitäisi kesäksi viritellä on kotitekoinen "comfort" toiminto.Eli pitäisi kytkeä ikkunat varashälyyn niin että kun laittaa ovet lukkon nousevat ikkunat automaattisesti ylös...
Kysympä nyt omat kysymykseni tässä samassa threadissa. Eli coupeni etuikkunat lopettivat toimintansa tuossa pariviikkoo takaperin. Yksi kaunis päivä vaan totesin, että eipä pelaa enään. Sulakerasiankannessa on määritelty että "front windows" on sulake G, mutta empä löytänyt G sulaketta sieltä. Missähän se mahtaa lymytä? Mitäs muuta vois olla rikki, jos sulake on ehjä? Rele? Missä se niiden rele sijaitsee?
MB W124 E 230 1992
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
Enpä hirveesti tiä mutta mulla ei kuskin ikkuna(w124) toiminut kans ja se korjattiin sillä että kun siä on joku systeemi mikä estää ikkuna nousemisen
jos joku tunkee vaikka käden väliin niin se oli löystynyt (se on semmonen "kampi" joka lähtee siitä hammasrattaalta) ni mulla se yksinkertaisesti hitsattiin kiinni
nyt ei varmaan se kädenväliin esto toimi mut enpä sinne mitään oo tunkemassa.
Tai sitten on se hammasratas rikki.
Kannattaa avata ja tutkia ja ehkä ottaa käteen se laite mielummin semmosen kans joka on niitten kaa räpeltäny mulla iskä korjas sen ja ite seurasin ku on ollu
kortti jonkun 7kk ja mersu n.2kk.
jos joku tunkee vaikka käden väliin niin se oli löystynyt (se on semmonen "kampi" joka lähtee siitä hammasrattaalta) ni mulla se yksinkertaisesti hitsattiin kiinni
nyt ei varmaan se kädenväliin esto toimi mut enpä sinne mitään oo tunkemassa.
Tai sitten on se hammasratas rikki.
Kannattaa avata ja tutkia ja ehkä ottaa käteen se laite mielummin semmosen kans joka on niitten kaa räpeltäny mulla iskä korjas sen ja ite seurasin ku on ollu
kortti jonkun 7kk ja mersu n.2kk.