Jobbarit vaikeuttavat Mersun ostoa tahtomattaan/tietämättään

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
JukkaH
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja JukkaH »

Hirviövannemies kirjoitti:Tuo on viimeaikoina käynyt kummastuttamaan kun arvostellaan asiantuntemusta täällä joka käänteessä :shock:
Itse olen ihmetellyt ihan samaa.. Harrastelijoitahan täällä on kaikki, enemmän tai vähemmän. Aika naurettavaa odottaa tarkkaa vika-analyysiä, ja jos sitä ei tule niin aloitetaan avautuminen.. (viitaten erääseen toiseen topikkiin..)

Itse olen erittäin tyytyväinen foorumin tietotasoon, apua olen aina saanut kun sitä on tarvinnut, ja oma Mersutietämys on laajentunut huimasti!
W124 300D autom. -86
W210 Eemeli
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja W210 Eemeli »

Harrastelija kirjoitti:Ongelmaksi ovat tulleet jobbarit jotka A. odottavat että mahdollinen ostaja on niin tyhmä ettei tajua mistään mitään B. heidän sanaansa ei voi luottaa. Puhelin keskustelun perusteella auton voi käsittää tietyn kuntoiseksi mutta sitten jätetään sanomatta jotain mikä on vieläpä niin ilmiselvää ettei sitä voi olla huomaamatta.
Olen kyllä tuossa suhteessa vähän samaa mieltä. Otin yhteyttä erääseen Helsinkiläiseen yritykseen, joilla oli myynnissä kuvien perusteella täydellinen BMW 740iA. Ystävällisen tuntuinen naishenkilö vastasi puhelimeen ja kertoi, että ei ole eläessään nähnyt niin hyväkuntoista autoa! Kaikki kuulemma toimii eikä mitään vikaa ole missään. Autohan oli Ruotsin rekkarissa ja oli hänen mukaansa ostettu heidän tuttavapariskunnaltaan joka puolestaan oli ostanut sen joskus aikaisemmin ison firman pomolta. Auto oli hänen mukaansa rekisteröity suoraan Ruotsiin.

Seuraavana päivänä soitin uudelleen kyseisestä autosta vähän siinä mielessä, että tulisin autoa katsomaan. Tällä kertaa mieshenkilö vastasi puhelimeen. Hänkään ei mitään vikaa löytänyt, mutta muistikin sitten että ruiskuboxi oli vaihdettu uuteen. Hänen mukaansa taas auto oli tuotukin Ruotsiin Saksasta joskus vuonna 99! Täysin erilainen tarina kuin hänen kolleegallansa. Noh, enpä ollut asiasta moksiskaan vaan lähdin Helsinkiin 220km päähän katsomaan autoa.

En nyt viitsi alkaa luettelemaan vikoja mitä ko. autossa oli, mutta niitä oli niin järkyttävä määrä, että naapurin 70-vuotias naishenkilökin oli huomannut autossa olevan jotain pielessä!!! Kun vielä autotohtori totesi auton olevan täysi susi, olin todella pettynyt. Kyseinen jobbari oli täysin yllättynyt vikoihin, eikä kuulemma ollut huomannut niitä vaikka oli ajanut autolla useita viikkoja!!! Jos ei huomaa, että 300hv:n autossa tehot ovat täysin hukassa, automaatti sökönä ja ilmastointi ei toimi, niin aika ihme juttu on! Lisäksi ulkopuolisiakin klommoja on, mistä kyseinen jobbari ei ollut maininnut mitään. HUIJARI sanon minä. En ajatellut julkaista kyseisen firman nimeä, mutta siitä syystä ettei kukaan muu aja 500km turhaa reissua, niin voin paljastaa firman nimen. Eli Helsingissä toimiva Finnbikes -niminen liike kannattaa kiertää kaukaa!
Hirviövannemies kirjoitti:"stw1998":kos se siellä? :lol:
Hirviövannemies kirjoitti:Agitaattorilla on näköjään uudet tunnukset :D Onnea vaan autonhakuun. :wink:
Kyseisistä kommenteista minäkään en ota mitään tolkkua, vaikka täällä päivittäin pyörin?
Viimeksi muokannut W210 Eemeli, Ke 06.04.2005 18:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
stanger
Mersumies
Mersumies

suomi 24:nen on oikea paikka "itkeä"

Viesti Kirjoittaja stanger »

pitäisiko "harrastelijan" nyt sisäistää muutama tosiasia........

ensinnäkin mistä meinasit löytää "uuden" n.15vuotta vanhan auton ja vieläpä
melkein ilmaiseksi?? ja jos löytyy tuollainen vähänajettu ja helmikuntoinen
yksilö,niin se tuskin on ihan ilmainen->johtuu verrattomasta käyttöarvosta...

Lisäksi on turha ruveta kyseenalaistamaan foorumin asiantuntemusta....
johtuen siitä että täällä on oikeasti asiantuntevaa porukkaa
(ainakin mua on opastettu kivasti,jos olen neuvoa kysyny)

Sitäpaitsi eikö ole aika turha tulla tänne "itkemään" jos ei ole oikeaa yksilöä vielä löytänyt.........ei kai se nyt meidän syy ole!?!?
Esimerkiksi minä itse etsin autoa n.6kk ajan, ja kiikarissa oli w126. Monta yksilöä tuli käytyä katsomaan,mutta lopulta eteen käveli tuollainen w124:nen,
joka sitten tuli ostettua.
En minäkään tullut tänne "valittamaan" että miksi vesa tai kaapo ei voi myydä minulle kakskutosiaan puoli ilmaiseksi! (=hyvä maksaa)

ja vielä kauppamiehien puolustukseksi... "ei se ole tyhmä joka pyytää,vaan se joka maksaa" (lausetta tietysti sovellettava rehellisyyden merkeissä)

onnea auton etsinnälle.... (ps. nosta joko hankintahintaa tai laske kuntokriteereitä :lol: )
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
PM
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja PM »

Saahan sillä viidellä donalla paljon parempia, liki 10 vuotta uudempia, todella upeita ja vähän ajettuja yksilöitäkin. Siis mikä pakkomielteen omainen hinku on hankkia jotain läpimätää, loppuunpoljettua, pas2 sohlottua taksikoppaista linttaa, mannetkin kattoo jo paheksuen... :lol:
HVM
Hupimestari
Hupimestari

Viesti Kirjoittaja HVM »

Ja JoniAskolalle lisää sitä paljon parjattua ja pelättyä myrkkyä, floodia:

http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=19876

Oireet ovat melko yhteneväiset :wink:
veskola
Valvoja
Valvoja
Viesti:

Re: suomi 24:nen on oikea paikka "itkeä"

Viesti Kirjoittaja veskola »

Meitä autonostajia on kanssa moneen junaan kuten tsuppareitakin. Itse olen aina suhtautunut autojen ostoon kohtalaisen leväperäisesti. Tässä muutama viimeisin tapaus.

Oltiin menossa lauantaina messukeskukseen, jotenkin jäi aikaa ja olin vw-auton suunnalla niin poikkesin sisään. Hallissa seisoi juuri ylimaalattu golffi. Hintalappua ei ollut ja katselin sitä hetken, toki olin ajanut vastaavalla ja tiesin vähän että käypä ja halpa ylläpidettävä kauppakassi. Kysyin sitten myyjältä, jotta mikäpä se hinta saattaa olla, muttei kuulemma oltu vielä hinnoiteltu, johon arvuuttelin jotain 30 tmk. No sitten lähdin pois ja palasin kuitenkin maanantaina ja ostin auton pois kuleksimasta, hinnaksi tinkasin 22,5 tmk, vaikutti halvalta silloin.

Aikanaan golffi ei sitten mennyt läpi katsastuksesta, joten piti suunnistaa autokauppaan. Nyt oli mielessä farmari ja vaatimuksena tietty vuosimalli, vähintään -96 ja alle 100 tkm ajettu. Hintaluokka oli tiedossa ja pikaisen lehtien selailun perusteella varmistui, että opel on ainoa vaihtoehto, muut liian kalliita. No sateinen arki-ilta kävin pari kauppaa läpi ja lopulta raisiosta löyty 82 tmk lapulla oleva nätti farkku. Seuraavana päivänä tulin rahojen kanssa hakemaan pois...siis en edes ollut vielä koeajanut, mutta kun ajossakaan en mitään keksnyt niin mitä sitä sen enempää etsimään. Aikanaan (9 kk jälkeen) opel sai mennä seuraavalle kiertopalkintouhrille.

Opelista päästyäni eroon (hinta muuten laski 20 tmk 9 kk:ssa) hain 800 mk diesel jettan, vm -83, tyyli oli taas sama, jokamiehen markkinat läpi ja eka auto, jossa oli hinta kohdallaan. Yksi parhaita ikiliikkujia mitä minulla koskaan on ollut. Piti arvonsakin mitä parhaimiten.

gti lehdessä esiteltiin se keltainen Vito vuonna 2002 ja siitä jäi takaraivoon, jotta semmoinen pitää saada, viritetty bussi. Pari vuotta sitä kesti ja aina vain mielessä, että jonain päivänä. Sitten sattui pikkutapaturma, ja oltuani tyksissä viikon (niin hengenlähtö oli ollut kohtuu lähellä) katselin turunsanomia. Visa-auto mainosti V230:stä, ja perjantaina kun pääsin poijes meinasin kun tässä kerran vielä hengissä ollaan niin nyt toteutetaan tuokin 'unelma' heh heh.

Seuraavana päivänä autoa ei edes ollut paikalla, ja eikun kotiin katselemaan netistä mistä kulkineesta on kyse (En edes tiennyt jotta tuollaisia V-malleja on olemassa, enkä vitoista muutenkaan). Maanantaille sovin sitten koeajon ja autokin ilmestyi vihdoin paikalle, ja 15 minuuttia sen jälkeen ostopäätös tehty, taisi ostopäätös olla tehty jo etukäteen. Samaan aikaan oli Paimiossa samanlainen tuontiauto kaupan, sinne en viitsinyt edes lähteä katsomaan.

Toiset etsii ja etsii, harrastus sekin, toivotaan nyt jotta hyvä ja käypä peli löytyy. Luulisi nyt mersun löytyvän kun yleensä nuo myyjät on ruikanneet, jottei kaupaksi tahdo mennä.

Eikä niistä tekniikoista kannata murhetta kantaa, eikös tuommoseen peliin tarvii kuitenkin ahdinmylly laittaa... :twisted: ja niitäkin on kaupan ollut mukavasti.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Jani Anttila
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Jani Anttila »

Jotenkin Veskolan tarinoista tulee omat autokaupat mieleen...

Pari vuotta sitten erehdyin ostamaan jobbarilta teinigtihirvitysmeganen kun sellaista olin halunnut jo kauan. Töiden jälkeen Turusta Tuusulaan ja koeajo joka sisälsi tasan kaksi kiihdytystä talla pohjassa liikennevaloista toisiin, kun kerta kivasti kulki ja näytti kivalta niin nimi paperiin ja baanalle. No paskahan se sitten loppujen lopuksi oli.

Meganen paljastuttua paskaksi käväisin ruokatunnilla Raision Keskusautohallissa "vain katselemassa" ja siellä oli sitten tarjolla siistinnäköinen aakkonen dieselkoneella ja automaatilla. Yön yli koeajoon, ajoin vain enkä katsonut edes pellin alle. Aamulla takas kauppaan ja nimi paperiin. Hyvältä tuntui ja hinta oli edes jollakin tavalla kohdallaan niin pakko oli ostaa...

Aakkonen oli oikeasti tosi hyvä rauta ja sillä ajettiin yli 1,5 vuotta ja seuraajaa etsittiin yli 6kk, aika kovat vaatimukset oli uuden kärryn suhteen... Nappuloita piti olla. Mieleistä ei tuntunut löytyvän millään ja sitten duunireissun yhteydessä kävin hesassa yhdessä liikkeessä ja siellä oli auto joka täytti kaikki toiveet, ei kun kojolle. En avannut autosta mitään muuta luukkua kuin kuskinoven ja nimi paperiin. Hyvä rauta on ollut ja olen tyytyväisempi kuin koskaan vaikkakin ei ollut edullisimmasta päästä....

Tulee vaan mieleen että aika hossisti noita on itsekin tullut osteltua ja merkkiliikkeestä uskaltaa kyllä auton ostaa aika heppoisella tutkailulla, mutta sekin ainut kerta kun jobbarilta olen auton ostanut meni täysin perseelleen, joten jatkossakin vierailen vain merkkiliikkeessä vaikka jopparilta tai Saksasta saisi vaikka puoli-ilmaiseksi. Turvallisesta kaupasta maksaa mielellään, mutta jopparille en perkele anna penniäkään vaikka vaikuttaisi kuinka hyvältä pirssiltä.

Edullisemman pään autot vaan tuppaa sieltä merkkiliikeestä kulkeutumaan joppareille, jolloin niitä ostettaessa on aivan turha hakea luotettavaa kauppakumppania...
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
PM
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja PM »

Tänne hankittiin -86 300DA vuonna -97 muistaakseni 119000mk hintaan Vehosta ja oli meinaan hyvä ostos, silloin. Vieläkin olis ihan soiva peli, jopa nykymittapuun mukaan ja jos tänä päivänä saa samankuntoisen / varusteisen 1/4-hintaan, niin... 8)

Ps. Viikkohan sitä koeajettiin, tosin kaupat oli lyöty lukkoon jo ensisilmäyksellä. Oli muuten noihin aikoihin 300D:t aikas harvinaisia Suomenmaassa, turboista puhumattakaan; niitä bongailtiin autopokkareista pari kertaa vuodessa ja pyynnit olivat varsin vaatimattomia, luokkaa +-200kmk... :lol:
Ahti
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Trolli...

mutta pakkohan sitä on hieman kommentoida kuitenkin:

Suomesta ei saa alle 8-9keur hyvää W124 300D:tä eikä Saksasta alle 4-5.
Joku voi väittää toista mutta olen jonkun kerran Saksassa käynyt näitä katselemassa...turkkilaisten tarhoissa on kyllä halpojakin mutta kaikki 195 ajettuja...just joo..
Suomessa oikeasti HYVÄ 300D/E300D maksaa tosiaan vähintään kympin vielä tänäpäivänäkin.
Jos omaani lähtisin myymään hintalapussa olisi jotain 13-15 väliltä mutta hei harrastelija: EI OLE MYYTÄVÄNÄ!

PS. on hieman eroa 300D ja E300D malleissa (mm. moottori)
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja dealer »

Piti ihan kokeilla tuota huohotusta omasta 300 D -88. :shock:

Plus viidestä asteesta käyntiin, tikku ylös; ei huohota yhtään.
Korkki auki; ei huohota yhtään.
Ajoin 20 kilometriä; tikku ylös; ei huohota yhtään.

Ajettu 560000 km.

Eipä noita huohotuksia ole tarvinnut Mersun koneista katsella, muualta/muuten ne ensin loppuvat.

Tahtoo sanoa ettei ole kulunutta alakertaa vastaan tullut.
wiimax.fi
Ahti
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Ahti »

dealer kirjoitti:Piti ihan kokeilla tuota huohotusta omasta 300 D -88. :shock:

Ajettu 560000 km.

Eipä noita huohotuksia ole tarvinnut Mersun koneista katsella, muualta/muuten ne ensin loppuvat.

Kävin tänään viemässä Voortin romuja tasapainotukseen koneistamoon. Juteltiin siinä sitten niitä näitä ja tuli puhe mersun 603 ja 606 koneista. Koneistaja totesi että he ovat tehneet YHDEN 606 alakerran :shock:
Ei tietysti koneitakaan ole niin paljon liikenteessä mutta kuitenkin kertonee jotain kestävyydestä. Myös 603 alakertaa kehui pomminvarmaksi :wink:
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
mjo33400
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

JS kirjoitti:
Mutta aina sitä voi löytää yksilöitä

Suomihan on täynnä niitä kunhan vaan viittii hakea ( autokuume on pahasta ). :lol:
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti

Viesti Kirjoittaja Petri K »

dealer kirjoitti:Piti ihan kokeilla tuota huohotusta omasta 300 D -88. :shock:

Ajettu 560000 km.

Kokeileppa niin että avaat kuuman koneen käydessä korkin pois lukituksesta ja päästät sen hyppimään paikallaan. Pysyykö korkki reiässä vai lentääkö pois. Testi tyhjäkäyntinopeudella tietenkin.
Omassa saa oikein painaa että pysyy korkki paikallaan 922K ajettu 200D
Kuitenkin moottorin veto on vielä täysin tallessa ja öljynpaineet ok.

Tällä esimerkillä tahdon vain sanoa ettei tuohon dieselin huohotukseen kannata niin kovin suurta painoa laittaa, jollei se sitten ole epätasaisesti sykkivää.
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Mitäs tuommosista täällä kitisee :lol: Tehdään taas tikusta asiaa...

Täällä ois tulossa myyntiin -86 300D. Hyvä ku mikä ja hinta tulee olemaan n. 6000€. On automaatti, pumppu säädetty, hopea, vetokoukku, LÄHES ruosteeton. Ei vingu eikä kolise. Ei Jobbarilla, uudemman tieltä. Mutta ei tuommosille viitti edes myydä!!
Se on vaan totuus näistä mersuista kun vähän aattelee: Vanhat on loppuja linttoja ja uudet on jo valmiiksi paskoja. Mutta mersu pitää olla!!

Aivan selvää Tojotamies ainesta :wink:
Joku mersupurkaamo??
veskola
Valvoja
Valvoja
Viesti:

Petri K kirjoitti:Kokeileppa niin että avaat kuuman koneen käydessä korkin pois lukituksesta ja ...
Offtopiccia, mutta selittäkääpäs viisaat miehet minulle miten sinne koteloon syntyy painetta jos se huohotusputki on auki ?
Mauri H.
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

veskola kirjoitti:
Petri K kirjoitti:Kokeileppa niin että avaat kuuman koneen käydessä korkin pois lukituksesta ja ...
Offtopiccia, mutta selittäkääpäs viisaat miehet minulle miten sinne koteloon syntyy painetta jos se huohotusputki on auki ?
Ei kerkeä kaikki paine tulemaan ulos siitä pienestä putkesta.
Harrastelija
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Harrastelija »

Siis nettiauto.com ?????? Takuu varmasti antaa enemmän osumia. Sä oot ollu jollain ihan muilla sivuilla koska ei siellä haussa voi eritellä esim 200 tai 300. Se tuntee vain esim. 124 tai 123. Eikä siellä haussa voi eritellä manuaalia tai automaattia. Koitahan uudelleen. Mä luulen että moni on kattonu ja menny hiljaiseksi kun ei ole tullut mitään kommenttia.
Jani Anttila
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Jani Anttila »

Harrastelija kirjoitti:Siis nettiauto.com ?????? Takuu varmasti antaa enemmän osumia. Sä oot ollu jollain ihan muilla sivuilla koska ei siellä haussa voi eritellä esim 200 tai 300. Se tuntee vain esim. 124 tai 123. Eikä siellä haussa voi eritellä manuaalia tai automaattia. Koitahan uudelleen. Mä luulen että moni on kattonu ja menny hiljaiseksi kun ei ole tullut mitään kommenttia.
Et ole tarkennettua hakua koittanut? Lisävarustelistasta voi valkata vaikka sen automaatin....
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kokeillaan kun muistetaan, Petri !

Tästä
"Tällä esimerkillä tahdon vain sanoa ettei tuohon dieselin huohotukseen kannata niin kovin suurta painoa laittaa, jollei se sitten ole epätasaisesti sykkivää."
olen ihan samaa mieltä vaikka ilmaisin ajatuksiani vähän huonosti tuolla edellisessä viestissä.
wiimax.fi
veskola
Valvoja
Valvoja
Viesti:

Mauri H. kirjoitti:Ei kerkeä kaikki paine tulemaan ulos siitä pienestä putkesta.
No niin tietty juu, sitten ei muuta kun kairaamaan toiselle letkulle, HK:n sinisen paksuiselle, reikä koppaan ja taas on myynnissä uutta vastaava mylly.

Tuon ongelman huomaa siis samalla siitä, että irti otetusta huohotusletkunpäästä puhaltaa reilusti kaasua... Eipä sitten juuri huohota tuo viton kone.
RH
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja RH »

JTG kirjoitti:
Hirviövannemies kirjoitti:Tuo on viimeaikoina käynyt kummastuttamaan kun arvostellaan asiantuntemusta täällä joka käänteessä :shock:
Itse olen ihmetellyt ihan samaa.. Harrastelijoitahan täällä on kaikki, enemmän tai vähemmän. Aika naurettavaa odottaa tarkkaa vika-analyysiä, ja jos sitä ei tule niin aloitetaan avautuminen.. (viitaten erääseen toiseen topikkiin..)

Itse olen erittäin tyytyväinen foorumin tietotasoon, apua olen aina saanut kun sitä on tarvinnut, ja oma Mersutietämys on laajentunut huimasti!
Niin, kuten elämässä yleensä. Tieto lisää tuskaa.... :wink: :lol: 8)
pappi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja pappi »

Harrastelija kirjoitti:Siis nettiauto.com ?????? Takuu varmasti antaa enemmän osumia. Sä oot ollu jollain ihan muilla sivuilla koska ei siellä haussa voi eritellä esim 200 tai 300.
Opettele sinä käyttämään hakua. Jos koneen iskutilavuudeksi laitetaan tasan 3 litraa, niin diesel, automaatteja max 5000€ ei tullut kuin kolme kappaletta. Hakuni koski koko maata.

Lapsellinen tyyppi...
Mersu myyty...
e320
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja e320 »

Olihan siellä useita 1€ hintaisiakin w124 mesejä. Ja sitten kehtaa vielä valittaa luulisi että siinä on jo hinta kohdallaan. :roll:
dieselflosse
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Harrastelija kirjoitti:Kylläpä siellä nyt mersumiehet käy kuumana kun yksi noviisi tulee kirjoittelemaan totuuksia. Heh heh, ei voi kun nauraa.
Eipä tällä kovin kuumana käydä. Ja ilmeisesti naureskelemme yhdessä, sillä niin minäkin teen täällä päässä.

Lainaan hieman mukaillen erään entisen työkaverini lausahdusta kaupankäynnin aloituksesta:

"Sano sinä ensin tarjoiksesi sitten minä sanon hintani. Sen päälle nauramme räkäisesti ja siitä selvittyämme alamme oikeasti neuvotella."
Terveisin
Tero
Joni Y
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Joni Y »

Joo kyllähän tää topikki on ollu aika surkuhupaisaa vänkäämistä :)

Ei halpaa ja hyvää ole olemassakaan.. Täytyy hankkia molemmat.
[url=http://i2.photobucket.com/albums/y11/JoniYlilammi/190D/Kylki2.jpg]W201 190D 2,5 vm. -90[/url]
[img]http://www.emedco.com/emed2/Gifs_sp/40363.gif[/img]

Ja sitten: 190E 2.0 vm -89
pappi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Minun puolesta tämän kaltaiset topicit voi lyödä suoraan lukkoon. Menee suoli24:sen tasolle ilman eri pyytämistä.
Mersu myyty...
Harrastelija
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Harrastelija »

Jaa-a. Missäköhän vaiheessa mä oon kyseenalaistanut forumin asiantuntemusta ??? Ja missäköhän vaiheessa mä oon itkenyt täällä ettei löydy sopivaa ??? Mä en ole tehnyt mitään muuta kuin KERTONUT OMAN MIELIPITEEN ja kokemukset mersun etsimisestä. Ja jos jotkut ovat niin herkkänahkaisia etteivät kestä sitä niin olisi parempi olla kommentoimatta. Välillä en ollut varma kaikista edellä mainituista jutuista niitä lukiessani että olenko nyt keskustelemassa raavaiden miesten vai pikkupoikien kanssa. Taitaa olla niin että useimmat tähän aiheeseen kijoittaneet jotka ovat vetäneet herneen nenään ovat niitä pahimpia jobbareita. Kaikki asiat mitä olen edellä kertonut on TOTTA. Ei niitä ole keksitty. Mielestäni hiukan aikaisemmin kirjoittanut on oikeassa että topic pitäisi laittaa kiinni koska se alkaa muistuttaa suomi24 kirjoituksia mutta huolestuttavaa asiassa on se että sen saa aikaan forumin vakio kirjoittajat joilla on käsittääkseni jonkinlainen maine täällä. PS. minä tulen löytämään sen 5000e ruosteettoman 300D automaatin tänä kesänä ja lupaan myös mainita asiasta täällä kun niin tapahtuu. Ps. Tämän aiheen johdosta olen saanut muutaman mielenkiintoisen yhteydenoton auton johdosta ja kaksi ihmistä on sanonut suoraan että ovat yrittäneet KUUKAUSIA myydä " oikeilla" hinnoilla ilman tulosta. Voisikohan olla niin että pahiten minua arvostelevat ovat sittenkin ihmisiä jotka ovat tyhmyyttään maksaneet reippaasti yli hintaa autoistaan ja nyt v....... kun kysyntä lopahtanut ja arvo tippunut. Mene ja tiedä.
epk
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja epk »

juuri näin :)

tule ihmeessä kertomaan kun löydät etsimäsi ! (tämä on kirjoitettu fuck freenä )
pappi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Ja kun kirjoitat kuvien kera niin kaikki ovat tyytyväisiä... Onnea auton etsintään.
Mersu myyty...
Joni Y
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Joni Y »

Vaikee uskoo, et noin viiden tonnin budjetilla voi oikeesti löytää isolla diesel-koneella varustetun ruosteettoman W124:n ja vielä tomaattilootalla!

On ne nyt sentään sen verran haluttuja menopelejä :?

Toki eri ihmisillä on eri käsitykset "ruosteettomasta" autosta.. Mutta luulenpa, että täysin ruosteetonta yli 15v vanhaa suomiautoa ei ole olemassakaan. On vain enemmän ja vähemmän hyväkuntoisia.

Autokuume on paha sairaus, varsinkin jos ei siihen meinaa löytyä oikeanlaisia lääkkeitä.. :roll:
[url=http://i2.photobucket.com/albums/y11/JoniYlilammi/190D/Kylki2.jpg]W201 190D 2,5 vm. -90[/url]
[img]http://www.emedco.com/emed2/Gifs_sp/40363.gif[/img]

Ja sitten: 190E 2.0 vm -89
Vastaa Viestiin