Alkaa olla jo niin tähtitieteellisiä lukemia, että täytyis jo päästä omin silmin näkemään. Missäs (ja milloin) niitä kiihdytyskisoja on, missä vois käydä savuja haistelemassa ja dieselin menoa ihailemassa?
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
Voipi olla, että joutuu paikan päällä käymään. Toivottavasti pojat pistään parastaan, niin saa kunnolla savuja haistella . Luultavasti ilmassa on silloin suuren urheilujuhlan tuntua...
Hmm, tuollahan alkaa jo pikkuhiljaa kerkeämään A paikasta B:n .... Veti kyllä hymyyn ku katteli tota dynolappua tosta autosta, ulkonäköki on aika hillityllä linjalla , pakoputki on kyl aika hillitön
Kesäauto: Mercedes Benz w123 300DA -77
Ikuisuus projekti: Mercedes Benz w123 200D -77
Talvipiiska: Mazda 323 -97
Ex: Mercedes Benz w201 2.5D -87
Ex: Mercedes Benz w123 240TD -79
Ex: Mercedes Benz w123 240D -84
Sääli toisaalta että ulkonäkö on noinkin "sporttinen", Tuo tekniikka yhdistettynä vanhaan 123 tai 124 (valkoinen tai kermanvärinen ruosteläiskillä ja ruostuneilla peltivanteilla) Siinä olis kaikenmaailman Porsche ja BMW M3/M5 miehet ihmeissään.
Meesu kirjoitti:Sääli toisaalta että ulkonäkö on noinkin "sporttinen", Tuo tekniikka yhdistettynä vanhaan 123 tai 124 (valkoinen tai kermanvärinen ruosteläiskillä ja ruostuneilla peltivanteilla) Siinä olis kaikenmaailman Porsche ja BMW M3/M5 miehet ihmeissään.
Saahan mosseenkin porschen koneen jos välttämättä haluaa, mutta mikä idea siinä on.
Ei tuo nyt mitenkään sporttinen ole, ihan normimersu ulospäin (pl. spoileri). Siinä on sleeperiä ihan tarpeeksi.
Meesu kirjoitti:Sääli toisaalta että ulkonäkö on noinkin "sporttinen", Tuo tekniikka yhdistettynä vanhaan 123 tai 124 (valkoinen tai kermanvärinen ruosteläiskillä ja ruostuneilla peltivanteilla) Siinä olis kaikenmaailman Porsche ja BMW M3/M5 miehet ihmeissään.
Rehtijiillähän tollanen on,123 kopassa. Ei tosin ruosteinen ja rähjäinen mutta poistuu paikalta paremmin kuin mikään tehdastekoinen 123
Kun nollasta sataan alkaa olla talvinakeilla ja talvikeleillä kuuden sekunnin molemmin puolin,voi puhua jo poistumisesta,diesel röntällä
Petehri kirjoitti:Siiis 16v:n oma getrac vai olenko täysin hakoteillä? Kertokaas viisaammat miten tuo 2 levyinen kytkin käytännössä toimii / parantaa kytkimen pitoa!
Kitka jakautuu neljälle pinnalle kahden sijasta, eli kestää periaatteessa tuplasti kovemmat tehot kun yhdellä levyllä. Tuo välilaippahan noissa kuvissa 'lukittuu' vauhtipyörään, eli siitä tulee ne kaksi pitopintaa lisää.
Terve vaan!
Jokos 24valve on konehuoneessa?
Kyllä nyt vaihdelaatikko paukahtaa
Kiitokset vain testilenkistä 190:llä.
En oo ikinä ollu noin tehokkaan vehkeen kyydissä, ei minkäänlaista pitoa
Jos lähtis välilaippaa hitsailemaan sille hx:lle...
vexu524tdic kirjoitti:Terve vaan!
Jokos 24valve on konehuoneessa?
Kyllä nyt vaihdelaatikko paukahtaa
Kiitokset vain testilenkistä 190:llä.
En oo ikinä ollu noin tehokkaan vehkeen kyydissä, ei minkäänlaista pitoa
Jos lähtis välilaippaa hitsailemaan sille hx:lle...
kyllä on moottori ja laatikko laitettu paikalleen,kytkinki irrottaa!
pumppua vaan odotellaan.pakoputkia tehään tällä hetkellä ja myös kuulerinputket täytyy tehä!sitten muutako kovaa ajoa!!
markox kirjoitti:
Kitka jakautuu neljälle pinnalle kahden sijasta, eli kestää periaatteessa tuplasti kovemmat tehot kun yhdellä levyllä. Tuo välilaippahan noissa kuvissa 'lukittuu' vauhtipyörään, eli siitä tulee ne kaksi pitopintaa lisää.
Mites tuossa kuvan kytkimessä sitten kytkinakseli? Miten riittää sen pituus ja mun silmä ei erota levyn keskiöstä edes pooreja?
jorma kirjoitti:tuli yks päivä härnättyä kapia kantista 100-160 km/h. ja aikaa meni 4,3 sek
Jormalle etukäteen anteeks pyyntö ja ei tänne edes kuulu mut:
Tiedän yhen Opelin ( valitettavasti bensa ku omistaja ei innostu diiseleistä ja pitävä asfaltti lue liima ) 0-200 km/h 4,4 sek ja 0-100 1,4 sek PS oli rekisterissä viel v 2001 tai 2002 käyttömaksujen ym. takia poistettu.
jorma kirjoitti:tuli yks päivä härnättyä kapia kantista 100-160 km/h. ja aikaa meni 4,3 sek
Jormalle etukäteen anteeks pyyntö ja ei tänne edes kuulu mut:
Tiedän yhen Opelin ( valitettavasti bensa ku omistaja ei innostu diiseleistä ja pitävä asfaltti lue liima ) 0-200 km/h 4,4 sek ja 0-100 1,4 sek PS oli rekisterissä viel v 2001 tai 2002 käyttömaksujen ym. takia poistettu.
No aina löytyy tehokkaampi ja nopeampi auto, mutta tuskin helposti kovin montaa jokapäiväisessä ajossa olevaa, ja vieläpä dieseliä.
jorma kirjoitti:tuli yks päivä härnättyä kapia kantista 100-160 km/h. ja aikaa meni 4,3 sek
Jormalle etukäteen anteeks pyyntö ja ei tänne edes kuulu mut:
Tiedän yhen Opelin ( valitettavasti bensa ku omistaja ei innostu diiseleistä ja pitävä asfaltti lue liima ) 0-200 km/h 4,4 sek ja 0-100 1,4 sek PS oli rekisterissä viel v 2001 tai 2002 käyttömaksujen ym. takia poistettu.