Heti ensimmäisessä kirjoituksessasi jolla aloitit tämän keskustelun.Harrastelija kirjoitti:Jaa-a. Missäköhän vaiheessa mä oon kyseenalaistanut forumin asiantuntemusta ???
Katso edellinen vastaus.Harrastelija kirjoitti:Ja missäköhän vaiheessa mä oon itkenyt täällä ettei löydy sopivaa ???
Harrastelija kirjoitti:Ja jos jotkut ovat niin herkkänahkaisia etteivät kestä sitä niin olisi parempi olla kommentoimatta.
Minäkin olen pitkään jo seurannut tätä keskustelua ja pitänyt suuni kiinni, mutta nyt tuo tekstisi menee minustakin jo yli äyräiden kun rupeat arvostelemaan toisia ihmisiä jotka kirjoittelee tänne huomattavasti suuremmalla kokemuksella kun sinä.
Sitä minäkin kohdallasi mietin...Harrastelija kirjoitti:Välillä en ollut varma kaikista edellä mainituista jutuista niitä lukiessani että olenko nyt keskustelemassa raavaiden miesten vai pikkupoikien kanssa.
Kukahan tämänkin aiheen aloitti.......?Harrastelija kirjoitti:...alkaa muistuttaa suomi24 kirjoituksia mutta huolestuttavaa asiassa on se että sen saa aikaan forumin vakio kirjoittajat joilla on käsittääkseni jonkinlainen maine täällä.
Ja sitten minä ostan ison hatun ja lusikan....Harrastelija kirjoitti:PS. minä tulen löytämään sen 5000e ruosteettoman 300D automaatin tänä kesänä ja lupaan myös mainita asiasta täällä kun niin tapahtuu.
Mercedeksen arvo ei tipu, sen jokaisen mallisarjan hintakehitykseen kuuluu ensimmäisen 15-25 vuoden aikana notkahtaakin alas pohjalukemiin ja senjälkeen se rupeaa taas keräämään markkina-arvoansa klassikkostatuksellaHarrastelija kirjoitti: Voisikohan olla niin että pahiten minua arvostelevat ovat sittenkin ihmisiä jotka ovat tyhmyyttään maksaneet reippaasti yli hintaa autoistaan ja nyt v....... kun kysyntä lopahtanut ja arvo tippunut. Mene ja tiedä.
Seitsemänkymmentäluvulla olisi saanut 170S / SV:tä viidelläkymmenellä senaikaisella markalla pihaansa vaikka rekkakuormallisen, mutta koetappas nykyiselläkään valuutalla suhteutettuna senaikaiseen rahaan. Ei tipu varmasti.
Pitäisi vähän ymmärtää markkinoitten toimintaakin autojen elinkaareen suhteutettuna ennenkuin rupeaa päätään aukomaan, muista että nyt puhut Mercedeksistä, et mistään himpulavimpula-autoista.