70 -luvun bensakoneissa, kuten 350 / 450 SLC?
Jos toimii, niin mitkä on mahd. hyödyt (ao. tulpat kalliimmat kuin tavalliset)?

Niin ja Caddyn v6:n joutuu vuorovälein nostaa ylös että saa nivelletyn tulpanavaimen jostain pakosarjan välistä paikoilleen...Henri Junkkala kirjoitti:En tiedä miten Mersun kasissa mutta bemukan V-12 tulpat olivat niin hankalassa paikkaa että niitä ei vapaaehtoisesti kymppitonnin välein vaihdella... Jossakin jaguareissa joutuu kuulemma irroittamaan imusarjan että saa tulpat vaihdettua!![]()
H
Kuin myös Fordin V6:ssa.Henri Junkkala kirjoitti:Jossakin jaguareissa joutuu kuulemma irroittamaan imusarjan että saa tulpat vaihdettua!![]()
No, eikös näillä uusilla jaggeilla ja Fordilla olekin melkoisesti yhteisiä palikoita...kilpivar kirjoitti:Kuin myös Fordin V6:ssa.Henri Junkkala kirjoitti:Jossakin jaguareissa joutuu kuulemma irroittamaan imusarjan että saa tulpat vaihdettua!![]()
Sepsa kirjoitti:Osaako joku sanoa, että toimiiko nykyaikaiset monikärkitulpat myös
70 -luvun bensakoneissa, kuten 350 / 450 SLC?
Jos toimii, niin mitkä on mahd. hyödyt (ao. tulpat kalliimmat kuin tavalliset)?
Kyllähän bensa-auto käy talvellakin aivan sopuisasti. Moottorin pitää olla vaan sopivan kokoinen, joku parilitrainen nelikko ajaa (jopa liiankin hyvin) tavallisen kaupunkiajelun tarpeet, vaikka kasimoottorin äänet puuttuisikin.Perttu K kirjoitti: Sen jälkeen en ole omistanut bensa-autoa talvella.