Tuossa kun tulin kotio niin naapurin pihaa koristamassa ollutta siipimersua oltiin viemässä parempaan talteen..

Jutusteltiin siinä omistajan kanssa ja rupespa sitten kuume nousemaan josko tollasen hommais itelle, kyllähän se ehotti että vaihtaisin tuon W124:n mikä minulla on niin tuohon. Kone pyöri mutta ei lähtenyt käyntiin, bensa vain haisi

Onhan auto seisonut pihalla jo 1,5V mutta onneksi ilkivallalta aikahyvin säilynyt. toinen peili ja tähti olivat vain kateissa.
Ruostettakin oli paaljon vähemmän kuin mun satakaksnelkussa:
hui, paljonkohan tämmösen laitoksen käypä arvo on?
Kyseessähän on mekaanisella ruiskulla oleva kuutoskone, pellin alla oli vaihtokone mutta alkuperänenkin kone on tallessa. harmi kun en sisustasta ottanut kuvia mutta todella ehyt ja täydellinen se on..
onkos näissä peltiset lokarit vai lasikuitua? ihmetytti suursti kun päätäni tungin pyöränkoteloon niin omistaja sanoi "Turhaa sieltä ruostetta haet, neon lasikuitua." Saatto kyllä heittää vitsilläkin.
no, minä meen potemaan tätä kuumetta, kommentoikaa hyvät ihmiset.

Harmi kun on vielä opiskeluja jäljellä, sillä tunnetusti näihin projekteihin sijoittaminen vaatii rahaa mutta kun sitä ei liikaa opiskelijalla ole

Sais tuo eukko äkkiä valmistua ja mennä töihin

Kommentoikaa hyvät ihmiset

-risto
Edit: niin saatto olla vielä rekisterissäkin sillä mustat rekkarit oli takana, en tiiä sit onko tuo eturekkari pöllitty vai muuten vain irrotettu.