g-tech
Tarkoitat ettet saa tarkalleen nollattua sitä säätämällä vaakatasoon ? Vaikka siihen jää pieni virhe, niin ei se ihan hirveitä vaikuta, vehje ottaa sen lähtöpaikan tason referenssiksi. Kyllä minä olen sen saanut alle 0,1:n tarkkuudella kohdalleen, ja loppu heiluntahan on sitten autokohtaista. Tuommonen Vito ei paljoa heilu, mulla on usein aamuisin kahvikupillinen kuumaa kojetaululla eikä mitään ongelmaa.
Vai onko sulla se kiinnitys (nivel) liian löysä jotenkin ? Vai eikö imukuppi pidä ?
Ai niin kun auto niiaa hieman kiihdytyksessä, se kannattaa laittaa hieman etunojaan siten että tuo niiaus huomioidaan. Se edestakaisin tärinä ei kauheita vaikuta kun se kumoutuu itsestään (heiluu nollan molemmin puolin).
Vai onko sulla se kiinnitys (nivel) liian löysä jotenkin ? Vai eikö imukuppi pidä ?
Ai niin kun auto niiaa hieman kiihdytyksessä, se kannattaa laittaa hieman etunojaan siten että tuo niiaus huomioidaan. Se edestakaisin tärinä ei kauheita vaikuta kun se kumoutuu itsestään (heiluu nollan molemmin puolin).
Lisää tietoa: www.skg.fi
Mulla on pysynyt kanssa tuulilasissa hyvin, varsinkin kun kostuttaa imukupin ennen käyttöä.
Mittaustulokset ovat ehkäpä aavistuksen optimistisia, johtuen, että mittausnopeushan on n.0- 96 km/h, ei 0-100 km / h.
Joitain 0 - noin100 aikoja, joita olen ollut mittaamassa:
190 D turbo 7.0s
300 D TURBO 6.1s
300 SE 7.8s
Oma 190D sutii nastarenkailla aika voimakkaasti ykkösellä ja kakkosella, mutta tuskin kesärenkailla paljon paremmin menisi.
300D TURBO pudottaisi mitattua aikaa selvästi, jos turbiini ottaisi myöhemmin kiinni. Vakioturbiini aiheuttaa miettimistä alussa, sitten kyllä lähtee!!!
Tuo 300Se w126 kiihtyi yllättävän hyvin niin painavaksi autoksi.´Turbiini antaa kierrosten nousta lähdössä tarpeeksi ja kumi palaa kakkosellakin vaihdossa.
Mittaustulokset ovat ehkäpä aavistuksen optimistisia, johtuen, että mittausnopeushan on n.0- 96 km/h, ei 0-100 km / h.
Joitain 0 - noin100 aikoja, joita olen ollut mittaamassa:
190 D turbo 7.0s
300 D TURBO 6.1s
300 SE 7.8s
Oma 190D sutii nastarenkailla aika voimakkaasti ykkösellä ja kakkosella, mutta tuskin kesärenkailla paljon paremmin menisi.
300D TURBO pudottaisi mitattua aikaa selvästi, jos turbiini ottaisi myöhemmin kiinni. Vakioturbiini aiheuttaa miettimistä alussa, sitten kyllä lähtee!!!
Tuo 300Se w126 kiihtyi yllättävän hyvin niin painavaksi autoksi.´Turbiini antaa kierrosten nousta lähdössä tarpeeksi ja kumi palaa kakkosellakin vaihdossa.
Jotain 0,3 sekuntia lisää niin ei kauhean kauaksi meneJP74 kirjoitti:Mittaustulokset ovat ehkäpä aavistuksen optimistisia, johtuen, että mittausnopeushan on n.0- 96 km/h, ei 0-100 km / h.
Koodi: Valitse kaikki
t = tm + (tm * (100 - 96,56)) / 96,56
Paino vaikuttaa suoraan siihen HP laskukaavaan, ja sillähän ei tee mitään. Aikoihin se paino ei tietenkään vaikuta mitään. Se laskee siis ajasta HP:n ihan fysiikan lakien mukaan ja käyttää jotain tyypillistä ilmanvastuksen arvoa.petska kirjoitti:kuinkas tarkka se on siitä mitä laittaa asetuksiin auton painoksi...???
Siis suunnilleen näin:
a = F * m
s / (t * t) = F * m
P = (m * s * s) / (t * t* t)
a = kiihtyvyys [m/s*s]
F = voima [N]
s = matka [m]
t = aika
m = massa [kg]
P = teho [W]
ja tuohon F lukemaan lasketaan auton ilmanvastuksen mukaan sopiva voima, joka riippuu loppunopeudesta. Tuon saman voi ohjemoida exceliin, niin sillä voi kokeilla millainen teho autossa on kun siihen syöttää varttimailin aikoja. Helpompaa kuin sen g-techin avulla laskea niitä.
Olisko kellään kokemuksia GReddy Full Auto Timerista ? Ihan hyvät ominaisuudet + jälkikäyttömahdollisuus, joka olisi iso plussa ainakin minulle kun olen sellaista muutenkin hankkimassa.
http://driftstyle.fi/shop/products.php?p=718edf ja ulkoa tilattuna halvimmillaan alle 90€.
Hevosvoimia tuo ei osaa laskea niinkuin G-Techin ainakin pitäisi osata
http://driftstyle.fi/shop/products.php?p=718edf ja ulkoa tilattuna halvimmillaan alle 90€.
Hevosvoimia tuo ei osaa laskea niinkuin G-Techin ainakin pitäisi osata