124 300td superturbon katsastus???
124 300td superturbon katsastus???
elikkä kiinnostaa kokemukset ko. vehkeitten leimalla käyttämisestä? onko ollu jupinaa jätti hyrristä tai keittiönpöydän kokosist coolereist tai mistään vastaavasta mikä ois tehnyt mutkia matkaan. jos kaikki menee putkeen ni ens viikol on etlä karjalassakin yks super turbo +400hv 

tuli vaan mielee et eiks noi alunperin oo ilman coolerii?? ja saattaa inssi ihmetellä et kuorma autoako tällä hinataan ku on "ämpäri"puhallin pellin alla.Aki P kirjoitti:Eikös nuo kaikki ole katsastettuja? Ihmisiä ne on inssitki. Eiköhän nekin puolla asiallista harrastamista. Luulen että syyni tulee tiukentumaan jos joku hölmöilee noitten vehkeitten kans tai joltain lähtee henki pelkän "mopetin karkaamisen" takia.
Ne pitää katsastaa sillä varustuksella, joka on kyseiselle autolle laillinen. Ei se sen kummempaa ole.
Lisää tietoa: www.skg.fi
No ei tosiaanXUX63 kirjoitti:OT: Onko Veskolalla tulossa kuvan mukaiset Viton perssieseen ?

joo se yksi lähtö näytti niin yksinäiseltä siinä kun tuo signature pitää olla leeeveä mutta matala.
Viimeksi muokannut veskola, Pe 22.04.2005 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin mites muuten noista jarrujen päivityksistä, minkä kommentin AKE ottaa niihin , eli ymmärtävätkö he kun asennus on suoritettu "ammattitaidolla", vai alkaako he vaatimaan TUV / muuta hyväksyntää. Oli vaan joskus ennen kovinkin tarkkaa, ettei kelvannut juuri kuin omat, vaikka inssi hyvinkin totesi päivitettyjen olevan vähintään tuplat orkkiksiin.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
-Jope Ruonansuu-
Ainakin mun rek. otteessa lukee, että ahdettu+ välijäähdyttimellä. Alunperin ei edes syönyt tiisseliä. Tämä ei olekaan superturbo, mutta samanlaisia osakokonaisuuksia löytyy pellin alta.sbc355 kirjoitti: tuli vaan mielee et eiks noi alunperin oo ilman coolerii?? ja saattaa inssi ihmetellä et kuorma autoako tällä hinataan ku on "ämpäri"puhallin pellin alla.
Sitäpaitsi eihän tuommonen ämpäri edes herää henkilöautossa

Joku mersupurkaamo??
Eikös siihen vielä kannattaisi laittaa Viton 108 teksti, sillä senhän vielä joku tunnistais, mitä se tarkoittaaveskola kirjoitti:No ei tosiaanmutta yksi tuollainen 3 tuumainen ja sekin tulee silleen piiloon, ettei näy kuin paha musta henkäys sieltä. Minä en arvosta noita "10 tuumaa lähtöä" putkistoja..

SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
-Jope Ruonansuu-
Vito 108 on köykäsempi kuin tuo, joku vielä pelästyy, jotta moinen saattaa jopa kiihtyä.Antti V kirjoitti:Eikös siihen vielä kannattaisi laittaa Viton 108 teksti, sillä senhän vielä joku tunnistais, mitä se tarkoittaa![]()

On ollut harkinnassa shavata kaikki tekstit pois takaluukusta, mutta toisaalta originaali ulkonäkökin on ihan jees. Nythän se lepää vain hieman matalemmalla ja sit on se puskemisrauta edessä, muuten mennään ihan lähes tehdas asetuksilla

mutta jos palataan topicciin niin katsastuksen suhteen minä pääsen helpolla, mullahan ei ole muutettu kuin ilmanpuhdistinta

Pitäisi, eikö sulla ole jo ?jiipee kirjoitti:Mulla on ollut semmoinen ajatus mielessä, että pitäsköhän korolla-poikien iloksi pistää takaluukkuun 200D teksti? Mitäpä mieltä ootte siitä?
Viimeksi muokannut veskola, La 23.04.2005 00:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä menin samaiseen testiin ihan painojakauman mittauksen vuoksi kun kuulin että tuo olisi varsin luotettava - mulla tuli 46/54 mikä oli kyllä melko yllättävä??? Maurilla on 50/50 mutta pelkkä ilmastointi ja sähköhilut erona ei riitä selittämään tuota.veskola kirjoitti:piti mennä tuonne mainostettuun ilmaiseen iskaristestiin ihan huvikseen (no kun sieltä sai ilmaisen spraypullon),
Minäkin sain tuon spraypullon ja jos joku haluaa, voin lahjoittaa

T. nimim. alanko keventämään perää vai hankkimaan painavampaa turboa keulalle ???
Mitäs jos laventaa sitä originaaliputkea suhteessa 1/2 ja teeskentelee, että ihan originaali se on. Sen kummempaa en itse meinannut tehdä, alkuperäisiä reittejä, hieman isommalla putkella ja saman tyypinen vaimennin kuin ennenkin ja ulostulo täsmälleen samanlainen kuin ennekin, vain hieman laajempi ja enemmän maahan suuntautunut. Tietysti se tulee pirun kalliiksi jos on 3 vaimenninta ja kaikki kahdentaa.XUX63 kirjoitti:Niin, tuosta putkesta: haluaisin sekä ääneltään että ulkonäöltään mahd orggis putken kun persiessäkään ei oo mitään merkkejä ja auto on muutenkin oikea mannelavetin peruskuva.
No lisää spekulaatiota vasta sitten kun tämäkin läpätys konkretisoituu minulta teoiksi.
Viimeksi muokannut veskola, La 23.04.2005 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikäli tämä oli minulle niin juuri noin se on ajateltu tulevan, vaimennin siirtyy putkiston puolesta välistä sinne vararenkaan paikalle. V-mallissa kun ei ole vararengasta tilaa viemässä.Mauri H. kirjoitti:Ihan sillä kolmituumaisella vedä loppuun asti, ja vaimentimen jälkeen käännä hiukan alaspäin sitä päätä, ei näytä edes isolta.
Mutkia tulee kyllä ihan riittävästi, kun ei maavaraa voi uhrata putkiston edessä, uskon silti, että 3" on suhteessa käytettyyn tehoon niin levea, ettei virtausvastus ole ongelma. 90 asteen mutkia tuli ostettua 7 kpl, mutta ei ne ihan tollasenaan sinne putkistoon joudu. Viton putkisto alkaa tiukalla 90 asteen mutkalla, ja sen kanssa on vain elettävä, eli akselistorakenne on siinä heti ahtimen lähdön edessä. Muutoin koitan vähän oikeista niitä mukia, mutta kyllä esimerkiksi taka-alatukivarren joutuu kiertamään.