Siis pieni korjaus, Lustighan käyttää SunGard-kalvoja, mikä on huippulaatuista, SunGuard-kalvohan on ilmeisesti jotain "Biltema-tavara", tästä pienestä yhden kirjaimen tuote-nimen erosta oli jollain muullakin foorumilla puhetta. Mutta tuota SunGardiahan Lindroos varmastikin tarkoitti. Mut eihän tuo hinta kyllä sinäänsä päätä huimaa, mutta siivous, purku, siivous, leikkaaminen, lämmittäminen, kalvon irrotus, liimaus ja viimeistely ovat kyllä hommia joita harva ilmaiseksi tekee, jos homaa ei lasketa harrastustoiminnaksi...Lindroos kirjoitti:Lunttilalla ei autot muutenkaan aina ole ihan tieliikenne kelpoisiaMonesti näkyy äijä vasta messuilla vaihtavan vanteet alle. Esim siihen 190 mersuun vaihto vanteet vasta hallissa kun ei voinu 18" edes autoa liikuttaa kun otti niin paljon kiinni lokareihin. Mutta Suprassa on kyllä ollu kalvot jo hetken aikaa. Pyörii joskus Äänekoskellakin sillä. Tulee kuulemma pää aika helposti kipeeksi kun tolla ajelee. Ja liikennevalot näyttää aika villeiltä johtuen kalvon värityksestä, tollanen kalvo vääristää aika lailla luonnollisia värejä.
Jos itsellä ei riitä taitoa kalvojen asennukseen niin kannattaa suosiolla kääntyä ammattilaisen puoleen. Lusting on yksi hyvä vaihtoehto ja antaa takuun työllekkin. 50% etulaseihin ja voi saada jopa katsestettuakin. Lusting käyttää SunGuardin kalvoa jota saa ostaa kyllä tarravirmoistakin. Itse hain takalasiin 20% ja makso n.20€. Sivulaseihin on odottamassa 50% kalvoa mutta laitan vasta ens kuun jälkeen kun saa viedä auton leimalle.

Nimim. mm. W124 takalasin kalvottanut.
