Piru ku ei muista

Oiskohan se kakstappinen tullu paaneelin toiseen päähän. Naaras kappale on sama kuin ykstappisessakin, mutta naaras on sen verran sivussa, että se osuu kakstappisen toiseen piikkiin. Näin ollen se sama palikka käy molemmille puolille. Tällöin siis ykstappinen ei käy, kun se menee ohi. Mallaileppas vähän pitäis kyllä huomata.
Olikos sulla muutes alkuperäiset paneelit, vai tarvike mallit?

Naaras kappaleet tulee alaosaan paneelia. Paneelissa pitäis olla vaakatasossa muovisoiro jossa on pieniä reikiä joihin kilikkeet tulevat. Uroskappaleet painetaan oveen pyöreisiin reikiin.
Tiiviste kannattaa laittaa paneelin reunaan. Minulla ei kyllä ollut mitään vikaa saumakohdassa.
Kun mulla oli noi helmat irti pari vuotta sitte. Autosta oli purettu kaikki muovi hilut ympäriltä ja ovet oli purettu. Kaikista kiinnitysreijistä hiekkapuhallettiin ruosteen alut pois. Sitten auto meni ammattimiehelle suojattavaksi. Auto oli kaksi päivää sotkettavana. Eli auto pestiin huolella ja se kuivui yön yli. Sitten se vasta mälvättiin sörsseleillä. Ovet ruiskutettiin sisältä ja paneelien kohdalta ulkopuolelta. Kun auto oli yltäpäältä kurassa laitettiin kaikki muovi hilut paikalleen.
Minä ainakin laittaisin kotelosuojaa koko alueelle, mihin paneeli tulee.