Samaa kautta se tulee pois kuin menikindealer kirjoitti:Tietojen panttaamista ?![]()
Mikäs pakko täällä on kenenkään kaikkea kertoa, en minä ainakaan kaikkea tietotaitoani julkituo forumilla, älkää kuvitelkokaan.
Jos jollekulle vastaan YV:llä niin vastaan YV:llä eikä siinä pitäisi olla kellään nokan koputtamista.
Se on sitten itsekunkin oma asia haluaako kertoa kaikille mistä vika löytyi, sitä en ole kieltänyt.
Vastedes täytynee kieltää kun noin hyökkäätte Lucky-Dogin, E300TD:n ja AKK:n kimppuun kun he eivät hetijustiin kerro täällä mikä oli vikana.
Jos joku kysyy YV:llä niin en minä vastaustani tänne julkisesti kirjoita.
Arvatkaa vaan monestiko on pitänyt tulevan postin "laatikko" tyhjentää reilun vuoden aikana, ja kaikille olen vastannut.
Kysymykset joita henkilökohtaisesti on minulle tullut, ovat olleet asiallisia ja niistä huomaa että tietoa on ensin yritetty etsiä hakutoiminnolla kuten pitääkin.
Sanoisin että enemmän kannattaa olla kiitollisia neuvoista mitä täällä ilmaiseksi jaetaan kuin että aloittaa itkemisen jostain itselleen hyödyttömästä tiedosta jota ei heti saa.
Herne meni nenään, kiitos vaan.

Eihän kukaan vaadi tänne kaikkia ammattiinsa liittyviä kikkoja paljastamaan, siinä nyt ei mitään järkeä olisikaan. Koko vaan topic menettää merkityksen jos siitä ei selviä missä oli vika vaikka vika on selvinnyt

Tällasista kirjotteluista ei pitäs olla syytä vetää kissaa kitusiin, täällähän vaan kirjotellaan mielipiteitä. **ttuiluksi se muuttuu vasta omassa päässä jos niin haluaa, lukemaansa tekstiin meistä jokainen kuvittelee äänensävyt itse!!!