Tuota aihetta on hierottu jo sen verran että kokeileppa hakuaKyrsa kirjoitti:mitäs noilla rakennetuilla superturboilla on hintaa?
Jorman tallilla taas tapahtuu
Re: joko
Meinasinkin kyseisillä autoilla jos ne myyntiin ovat ehkä tulossa?
300C(E) ja 190(E)
Itseni pitäisi nimittäin auto vaihtaa ja tuollainen kyllä himottaisi aika paljon ja mistäs tiedän minkä superturbon uskaltaa ostaa ettei ihan pahasti heti leviä?
300C(E) ja 190(E)
Itseni pitäisi nimittäin auto vaihtaa ja tuollainen kyllä himottaisi aika paljon ja mistäs tiedän minkä superturbon uskaltaa ostaa ettei ihan pahasti heti leviä?
Re: joko
Kahteleppa jorman ilmoituksia ja soita hänelle, ei se täällä myyntitavaroistaan huutele, eikä nuo jorman vehkeet hajoa jollei itse niitä hajota. Tehtaan tekemän autonkin kun saa rikki huonolla käytöllä.Kyrsa kirjoitti:Meinasinkin kyseisillä autoilla jos ne myyntiin ovat ehkä tulossa?
300C(E) ja 190(E)
Itseni pitäisi nimittäin auto vaihtaa ja tuollainen kyllä himottaisi aika paljon ja mistäs tiedän minkä superturbon uskaltaa ostaa ettei ihan pahasti heti leviä?
...tai pistä ostoilmoitus, keskitytään täällä palstalla näihin teknisiin asioihin ja elvistelyyn
Ei ne mitään halpoja ole eikä helppoja rakentaakaan, mikäli sitä meinasit, että perusauto + 20% rahaa riittää.
Lisää tietoa: www.skg.fi
- Vilenin Herttua
- Vakiokalustoa

- Viestit: 62
- Liittynyt: To 27.05.2004 10:29
- Paikkakunta: Tampere / Pohjois-Suomi
Mitä nyt olen tätä touhua täällä viimeaikoina seurannut niin näiltä äijiltä on mennyt suhteellisuudentajuMJF kirjoitti:Taitaa olla Valmetti seuraavana projektina
Mikäli HX:ssä on 60 mm niin tuossa vieressä on sitten 80 mm ? siis pakosiipi.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Heh, hiukka kyl repeilin...Hirviövannemies kirjoitti:Mitä nyt olen tätä touhua täällä viimeaikoina seurannut niin näiltä äijiltä on mennyt suhteellisuudentajuMJF kirjoitti:Taitaa olla Valmetti seuraavana projektina. Ei näihin kannata vielä vakavasti suhtautua, veikkaan että vuoden sisään nähdään noita kuvassa olevia tötteröitä pareittain pellin alla. Kyllä ne paikan niille keksii, jo ei muuten niin ylöspäinhän sitä tilaa ainakin on...
![]()
. Ja kyllä ne sen katsastuksenkin jollain tapaa klaaraa, vertaavat vaikka Maseratiin...
Mut kyl nää isojen poikien leikit menee aika mielettömäks. Mikäs sen kivempaa, ainakin meillä on mukavaa katella kun mersu kulukoo niin pirusti ja voimanokee tulee peesistä
Montakohan ilmakehää ne tolla meinas tunkee tunne koneeseen. Onko toi pieni todellakin HX40?
MB Sprinter W902 208D '96 85tkm "Simons mörkö"
Mazda 323 1,5 '89 103tkm
Mazda 323 1,5 '89 103tkm
Nyt on pakko avautua, kun nuo paperit näki!! Eihän näistä bensavehkeistä ole mihinkäänMauri H. kirjoitti:Eiköhän nämä luvut puhu puolestaan:
[ http://img.photobucket.com/albums/v296/kolja1/Mersukuvat6/Dyno2.jpg ]
[ http://img.photobucket.com/albums/v296/kolja1/Mersukuvat6/Dyno.jpg ]
354.7 kW on 482 hv.
Ja muutamia kuvia kun siitä ulkonäöstä oli puhe:
Kyllä toi rööri on mieletön:
[ http://img.photobucket.com/albums/v296/kolja1/Mersukuvat6/mersurojekti004.jpg ]
[ http://img.photobucket.com/albums/v296/kolja1/Mersukuvat6/mersurojekti001.jpg ]
Olen tässä takapiruna jo hetken aikaa lukenut tätä teidän palstaa ja varmaan teidän mielestä väärien merkkien omistajana( S
Kyllä tollasella 400-500hp vehkeellä kelpais työmatkoja ajella ja kylän kaiken maailma M-bemarit ja Cossu-escortit nöyryyttää
PS. Saa poistaa jos tuntuu asiattomalta
turbo pelastaa!!!
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Kyllähän nuo 80-luvun Corvettet on niin mopoja että niille pärjää jo pikkudieselilläkin. Se harmaa taisi olla nopeampi nistä kahdesta ja ajoi 15,0 aikoja...pate kirjoitti:liekö ollu sytty pielessä vai onko jotain muuta teoriaa bensan paremmuudesta mutta kyllä corvette jäi Jorman meselle mikäli en sokea ole. Videollahan tuo näkyy toisessa topickissa..
Tästä tämä taas alkaa...
Jos hieman sekoitetaan soppaa, niin saadaanpa taas kaikenlaista keskustelua aikaiseksi.
Tuossa eräs "lähes" vakio STi kellotti varttimailia 12,3sek, eli vakio turbo ym, sen minkä sillä saa niin sillä menee. Joten eipä aleta taas liiaksi yleistämään. Ja teho erot ovat aika isot. Tottakai neliveto, kevyempi ja hyvä kuski, mutta eikös puhe ollut olla vaan nopeampi.. Vai onko mitä noi viralliset tulokset olleet?
Liikennevalolähdöt ovat aina asia erikseen. Toinen ei välttämättä niin olekkaan lähdössä mukana taikka ei ole yksinkertaisesti "rattimies". Siis ei osaa paikaltaan lähtä. Mutka-ajo onkin taas asia erikseen..
Kuski ratkaisee aina paljon, sama auto, eri kuski, ihan eri ajat..
Pitkälle on menty jo lähtökohtien kiihtyvyyksistä(dieseleissä), joten kehitys on ollut aika nousujohteista, eikä viellä varmasti olla lopussa virityksissä.
Jos hieman sekoitetaan soppaa, niin saadaanpa taas kaikenlaista keskustelua aikaiseksi.
Tuossa eräs "lähes" vakio STi kellotti varttimailia 12,3sek, eli vakio turbo ym, sen minkä sillä saa niin sillä menee. Joten eipä aleta taas liiaksi yleistämään. Ja teho erot ovat aika isot. Tottakai neliveto, kevyempi ja hyvä kuski, mutta eikös puhe ollut olla vaan nopeampi.. Vai onko mitä noi viralliset tulokset olleet?
Liikennevalolähdöt ovat aina asia erikseen. Toinen ei välttämättä niin olekkaan lähdössä mukana taikka ei ole yksinkertaisesti "rattimies". Siis ei osaa paikaltaan lähtä. Mutka-ajo onkin taas asia erikseen..
Kuski ratkaisee aina paljon, sama auto, eri kuski, ihan eri ajat..
Pitkälle on menty jo lähtökohtien kiihtyvyyksistä(dieseleissä), joten kehitys on ollut aika nousujohteista, eikä viellä varmasti olla lopussa virityksissä.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
pelkkää ajatusleikkiä:
jututin C4 corvette miestä, sen ajatus oli että RENKAAT pitää pyöräyttää lämpimäksi lammikossa. kun on lukoton perä - kavereita painaan että saa pyörimään tasaisesti. pieni kiihdytys rattaat savuten ja renkaat on valmiit. valoille ahdot kaakossa - kyllä lähtee!
tämä C4 menee matalia 11-aikoja huonona päivänä. odotan mersulla 13+ aikoja.
jututin C4 corvette miestä, sen ajatus oli että RENKAAT pitää pyöräyttää lämpimäksi lammikossa. kun on lukoton perä - kavereita painaan että saa pyörimään tasaisesti. pieni kiihdytys rattaat savuten ja renkaat on valmiit. valoille ahdot kaakossa - kyllä lähtee!
tämä C4 menee matalia 11-aikoja huonona päivänä. odotan mersulla 13+ aikoja.
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
IMHO:nokileka kirjoitti:pelkkää ajatusleikkiä:
jututin C4 corvette miestä, sen ajatus oli että RENKAAT pitää pyöräyttää lämpimäksi lammikossa. kun on lukoton perä - kavereita painaan että saa pyörimään tasaisesti. pieni kiihdytys rattaat savuten ja renkaat on valmiit. valoille ahdot kaakossa - kyllä lähtee!.
Ööh, taitaapa olla tuo lämmitys katurenkailla turhaa hommaa
(paitti kivan näköstä)
Kun ei se siviilikumi lämmityksestä kai tykkää, päinvastoin.
Noilla kisaslicseillä tilanne on toinen.










