Jorman tallilla taas tapahtuu

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Re: joko

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Kyrsa kirjoitti:mitäs noilla rakennetuilla superturboilla on hintaa?
Tuota aihetta on hierottu jo sen verran että kokeileppa hakua :wink:
Kyrsa
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Ti 23.11.2004 19:59
Paikkakunta: Omicron Persei 9
Viesti:

Re: joko

Viesti Kirjoittaja Kyrsa »

Meinasinkin kyseisillä autoilla jos ne myyntiin ovat ehkä tulossa?
300C(E) ja 190(E)
Itseni pitäisi nimittäin auto vaihtaa ja tuollainen kyllä himottaisi aika paljon ja mistäs tiedän minkä superturbon uskaltaa ostaa ettei ihan pahasti heti leviä?
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: joko

Viesti Kirjoittaja veskola »

Kyrsa kirjoitti:Meinasinkin kyseisillä autoilla jos ne myyntiin ovat ehkä tulossa?
300C(E) ja 190(E)
Itseni pitäisi nimittäin auto vaihtaa ja tuollainen kyllä himottaisi aika paljon ja mistäs tiedän minkä superturbon uskaltaa ostaa ettei ihan pahasti heti leviä?
Kahteleppa jorman ilmoituksia ja soita hänelle, ei se täällä myyntitavaroistaan huutele, eikä nuo jorman vehkeet hajoa jollei itse niitä hajota. Tehtaan tekemän autonkin kun saa rikki huonolla käytöllä.

...tai pistä ostoilmoitus, keskitytään täällä palstalla näihin teknisiin asioihin ja elvistelyyn :oops:

Ei ne mitään halpoja ole eikä helppoja rakentaakaan, mikäli sitä meinasit, että perusauto + 20% rahaa riittää.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Wili02
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: To 28.04.2005 15:10
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wili02 »

Jokos tuo cupee on iskussa?
Volvo V70 D5 +140kW
Nissan KC D22 2.5Di
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

Wili02 kirjoitti:Jokos tuo cupee on iskussa?
ei ole vielä,mutta eiköhän se tästä :wink:
Billett
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Coupesta parit kuvat:

Kuva
Kuva

Ja sitten seuraavan projektin ilmansaannin turvaa:

Kuva
Kuva
Kuva

Referenssinä vieressä on HX40. Siipien kokoluokasta arvatenkin syntyy keskustelua.
Avatar
MJF
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ma 08.12.2003 17:57
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja MJF »

Taitaa olla Valmetti seuraavana projektina :shock:
Avatar
Tore
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 143
Liittynyt: Ma 21.03.2005 08:13

Viesti Kirjoittaja Tore »

Tai sitten HORNETTI :D :D
MB 300 TDT -87 A
Avatar
Vilenin Herttua
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 62
Liittynyt: To 27.05.2004 10:29
Paikkakunta: Tampere / Pohjois-Suomi

Viesti Kirjoittaja Vilenin Herttua »

Mauri H. kirjoitti: Ja sitten seuraavan projektin ilmansaannin turvaa:
Aattelin ensin että molemmat sarjassa. Sepä oiski ollu juhlava kytkentä ;)
Avatar
HVM
Hupimestari
Hupimestari
Viestit: 3410
Liittynyt: Ma 20.09.2004 23:05
Paikkakunta: Tajunkangas

Viesti Kirjoittaja HVM »

MJF kirjoitti:Taitaa olla Valmetti seuraavana projektina :shock:
Mitä nyt olen tätä touhua täällä viimeaikoina seurannut niin näiltä äijiltä on mennyt suhteellisuudentaju :shock: . Ei näihin kannata vielä vakavasti suhtautua, veikkaan että vuoden sisään nähdään noita kuvassa olevia tötteröitä pareittain pellin alla. Kyllä ne paikan niille keksii, jo ei muuten niin ylöspäinhän sitä tilaa ainakin on... :shock: :D . Ja kyllä ne sen katsastuksenkin jollain tapaa klaaraa, vertaavat vaikka Maseratiin... :lol:
jpk
Mersumies
Mersumies
Viestit: 720
Liittynyt: Ma 21.07.2003 15:39

Viesti Kirjoittaja jpk »

MJF kirjoitti:Taitaa olla Valmetti seuraavana projektina :shock:
Eikös se oo toisinpäin,autot traktoreiden jälkeen :wink: Ja sieltä lienee vielä otettavissa vinkkiä mikäli ihan kaiken haluaa hetkellisesti irti,esim. vetokisoissa...

Niin,onpas tuo HX40 pieni ahdin,autoonkin :lol: :lol:
VMG
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: To 13.01.2005 00:10
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja VMG »

Referenssinä vieressä on HX40. Siipien kokoluokasta arvatenkin syntyy keskustelua.[/quote]No kyllä varmaan!!Olisitte pudottanu BATTERY-tölkin reikiin,olis mihin verrata,pakopuolen "trimmi"on ainakin kohillaan.Tuleeko vielä 3.0D24V-moottoriin,vai joko on muut mielessä? :roll:
Autosporting
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Mikäli HX:ssä on 60 mm niin tuossa vieressä on sitten 80 mm ? siis pakosiipi.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Taitaa teho tavote olla muutamia tuhansia hepoja hetkellisesti :wink:
Noita varmaan tulee kolme kappaletta?
Joku mersupurkaamo??
VMG
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: To 13.01.2005 00:10
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja VMG »

Aki P kirjoitti:Taitaa teho tavote olla muutamia tuhansia hepoja hetkellisesti :wink:
Noita varmaan tulee kolme kappaletta?
Juu ropellitkin näyttäs olevan aika lujasti kiinni,on varmaan kolmiomalliset akselitkin ettei pyörähdä :?: 8)
Autosporting
Avatar
Dodii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 288
Liittynyt: Ma 21.02.2005 09:50
Paikkakunta: Anjanlankoski

Viesti Kirjoittaja Dodii »

Hirviövannemies kirjoitti:
MJF kirjoitti:Taitaa olla Valmetti seuraavana projektina :shock:
Mitä nyt olen tätä touhua täällä viimeaikoina seurannut niin näiltä äijiltä on mennyt suhteellisuudentaju :shock: . Ei näihin kannata vielä vakavasti suhtautua, veikkaan että vuoden sisään nähdään noita kuvassa olevia tötteröitä pareittain pellin alla. Kyllä ne paikan niille keksii, jo ei muuten niin ylöspäinhän sitä tilaa ainakin on... :shock: :D . Ja kyllä ne sen katsastuksenkin jollain tapaa klaaraa, vertaavat vaikka Maseratiin... :lol:
Heh, hiukka kyl repeilin... :D

Mut kyl nää isojen poikien leikit menee aika mielettömäks. Mikäs sen kivempaa, ainakin meillä on mukavaa katella kun mersu kulukoo niin pirusti ja voimanokee tulee peesistä :lol:

Montakohan ilmakehää ne tolla meinas tunkee tunne koneeseen. Onko toi pieni todellakin HX40? :shock: On se vaan tosi pieni :lol:
MB Sprinter W902 208D '96 85tkm "Simons mörkö"
Mazda 323 1,5 '89 103tkm
jpk
Mersumies
Mersumies
Viestit: 720
Liittynyt: Ma 21.07.2003 15:39

Viesti Kirjoittaja jpk »

jorma kirjoitti:
Wili02 kirjoitti:Jokos tuo cupee on iskussa?
ei ole vielä,mutta eiköhän se tästä :wink:
Oliko tämä suuri ahdin "syynä" riittävän mataliin vääntöihin vai onko uusia kikkoja pumpulla?

Paljonko vauhtia rullilla? :shock:
VMG
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: To 13.01.2005 00:10
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja VMG »

VMG kirjoitti:
Aki P kirjoitti:Taitaa teho tavote olla muutamia tuhansia hepoja hetkellisesti :wink:
Noita varmaan tulee kolme kappaletta?
Juu ropellitkin näyttäs olevan aika lujasti kiinni,on varmaan kolmiomalliset akselitkin ettei pyörähdä :?: 8)
No,mihinkäs toi nelikakonen sitten tuli,kaaniaan vai? :wink:
Autosporting
frostgrey
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Su 22.05.2005 03:05

Viesti Kirjoittaja frostgrey »

Nyt on pakko avautua, kun nuo paperit näki!! Eihän näistä bensavehkeistä ole mihinkään :lol:

Olen tässä takapiruna jo hetken aikaa lukenut tätä teidän palstaa ja varmaan teidän mielestä väärien merkkien omistajana( S :D :D B) , olen pitänut diisseliä ainoastaan isojen kilometrien takia "järkevänä" vaihtoehtona, mutta rupee poijaat olevaan sellaisia teholukemia teijän diisseleissä, että alkaa tässä pikku hiljaa houkuttamaan tollanen 300D kakkosautona/rakennusprojektina, että huhuhuh :D

Kyllä tollasella 400-500hp vehkeellä kelpais työmatkoja ajella ja kylän kaiken maailma M-bemarit ja Cossu-escortit nöyryyttää :lol:


PS. Saa poistaa jos tuntuu asiattomalta :oops:
turbo pelastaa!!!
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

frostgrey kirjoitti:Kyllä tollasella 400-500hp vehkeellä kelpais työmatkoja ajella ja kylän kaiken maailma M-bemarit ja Cossu-escortit nöyryyttää :lol:
Kyllä voimasauhua tyrkkäävälle lavetille löytyy haasteellisempiakin nöyryytettäviä :twisted: Ferraria, Corvettea, yms... :twisted: :twisted:
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

pitää sitten ajaa kyllä aikas kovia aikoja vartilla noilla superturboilla että pärjää ferrareille ja corveteille...ei millään pahalla mutta sellaseen noin 11 sekan pintaan pitää ajaa ni rupee ajat oleen kohillaan...kuplillakin ajetaan sellasta vähän yli 11 sekkaa...
Avatar
pate
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 36
Liittynyt: Ti 06.01.2004 00:15

Viesti Kirjoittaja pate »

liekö ollu sytty pielessä vai onko jotain muuta teoriaa bensan paremmuudesta mutta kyllä corvette jäi Jorman meselle mikäli en sokea ole. Videollahan tuo näkyy toisessa topickissa.. :roll:
mullaki on mese
Ville S.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 256
Liittynyt: Su 05.10.2003 19:35
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Ville S. »

Mikä verrari tai vette menee 11 sekunnin pintaan? Onhan Pohjanmaalla verrarin päänahkoja jo otettu...
E 290TDT Avantgarde
Avatar
MJF
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ma 08.12.2003 17:57
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja MJF »

pate kirjoitti:liekö ollu sytty pielessä vai onko jotain muuta teoriaa bensan paremmuudesta mutta kyllä corvette jäi Jorman meselle mikäli en sokea ole. Videollahan tuo näkyy toisessa topickissa.. :roll:
Kyllähän nuo 80-luvun Corvettet on niin mopoja että niille pärjää jo pikkudieselilläkin. Se harmaa taisi olla nopeampi nistä kahdesta ja ajoi 15,0 aikoja...
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Tästä tämä taas alkaa...

Jos hieman sekoitetaan soppaa, niin saadaanpa taas kaikenlaista keskustelua aikaiseksi.

Tuossa eräs "lähes" vakio STi kellotti varttimailia 12,3sek, eli vakio turbo ym, sen minkä sillä saa niin sillä menee. Joten eipä aleta taas liiaksi yleistämään. Ja teho erot ovat aika isot. Tottakai neliveto, kevyempi ja hyvä kuski, mutta eikös puhe ollut olla vaan nopeampi.. Vai onko mitä noi viralliset tulokset olleet?

Liikennevalolähdöt ovat aina asia erikseen. Toinen ei välttämättä niin olekkaan lähdössä mukana taikka ei ole yksinkertaisesti "rattimies". Siis ei osaa paikaltaan lähtä. Mutka-ajo onkin taas asia erikseen..

Kuski ratkaisee aina paljon, sama auto, eri kuski, ihan eri ajat..

Pitkälle on menty jo lähtökohtien kiihtyvyyksistä(dieseleissä), joten kehitys on ollut aika nousujohteista, eikä viellä varmasti olla lopussa virityksissä.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Avatar
nokileka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 515
Liittynyt: La 17.04.2004 00:19

Viesti Kirjoittaja nokileka »

pelkkää ajatusleikkiä:
jututin C4 corvette miestä, sen ajatus oli että RENKAAT pitää pyöräyttää lämpimäksi lammikossa. kun on lukoton perä - kavereita painaan että saa pyörimään tasaisesti. pieni kiihdytys rattaat savuten ja renkaat on valmiit. valoille ahdot kaakossa - kyllä lähtee!

tämä C4 menee matalia 11-aikoja huonona päivänä. odotan mersulla 13+ aikoja.
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

:lol: :lol: :lol: jopas sohaisin muurahaispesää niinkuin kyllä arvelinkin :lol: :lol: :lol:
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

XUX63 kirjoitti::lol: :lol: :lol: jopas sohaisin muurahaispesää niinkuin kyllä arvelinkin :lol: :lol: :lol:
Tää on aina varma konsti :wink:

Siksi pitää ajaa hitailla ekoautoilla, niin ei tule tarvetta kehuskella vauhdeilla.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

PT kirjoitti:hitailla ekoautoilla
:P :P :P
Avatar
Rässi66
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 341
Liittynyt: Su 12.09.2004 22:21
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

nokileka kirjoitti:pelkkää ajatusleikkiä:
jututin C4 corvette miestä, sen ajatus oli että RENKAAT pitää pyöräyttää lämpimäksi lammikossa. kun on lukoton perä - kavereita painaan että saa pyörimään tasaisesti. pieni kiihdytys rattaat savuten ja renkaat on valmiit. valoille ahdot kaakossa - kyllä lähtee!.
IMHO:
Ööh, taitaapa olla tuo lämmitys katurenkailla turhaa hommaa :roll:
(paitti kivan näköstä)
Kun ei se siviilikumi lämmityksestä kai tykkää, päinvastoin.
Noilla kisaslicseillä tilanne on toinen. 8)
Vastaa Viestiin