Tuollaiseen koneeseen voisi laittaa kesäksi vähän paksumpaa öljyä. Ei kannata kiusata väljää konetta käyttämällä ohuita litkuja. 10-40 on minusta vähimmäis vaatimus kesällä. Itse käytän joskus 15w40 tai XXw50 öljyjä, ne ovat hyviä kesäöljyjä. Yleensä niillä saa mukavammat paineet ja väljäkin moottori käy vähän vähemmilla kolinoilla.
Nuo nollaluokan öljyt tuntuu olevan aika ohuita litkuja kuumana, vaikka kuumaviskositeetti olisikin 40.
Nuo paineet kertovat osaltaan, että autolla on jo ehditty ajamaan. Ei sille taida kannattaa sen kummenpaa tehdä kuin ajaa kone loppuun. Voi ihan hyvin kestää vielä muutaman sata tuhatta tai ei. Stressia ei kannata siitä ottaa, uuden koneen saa tilalle muutamalla satasella, (200D motin hinta on yhtä päätä huimaava kuin suorituskykykin

) ja vaihtaa päivässä. Remonttia siihen ei siis kannata tehdä. Eli kun se päivä joskus koittaa, että tuo pata alkaa kolista, niin uutta vain tilalle.
Eikä tuo 0.7 kovan ajon jälkeen niin hirveän hälyttävää ole. Arvatenkin ne paineet on normaali ajon jälkeen puolessatoista?? Mitään toiminallista haittaa siitä ei kuitenkaan ole.