http://powerset.fi/audio/kg/hr-05/hr5-jn2.jpg
"Powerset" Mersu
"Powerset" Mersu
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
Re: "Powerset" Mersu
No etkö tykkää? Ei toi ny nii hirveen hieno oo mut vois kai tolla ajella._Antti kirjoitti:Järkyttävää![]()
X204 220CDI
ex.
S204 200CDI A
S203 200CDI A
S211 320CDI 4Matic
W164 280CDI
S204 200CDI A
W211 200CDI A
W210 200CDI
W124 200D
ex.
S204 200CDI A
S203 200CDI A
S211 320CDI 4Matic
W164 280CDI
S204 200CDI A
W211 200CDI A
W210 200CDI
W124 200D
Hienomman värin olisi MINUN mielestäni saanut kyllä.. Maski on MINUN mielestäni aivan mielettömän ruma, samaten etupuskuri ja peilit. Levityksissä on kyllä munaa, mutta kyllä tosta MINUN MIELESTÄNI komeemmankin sais. Ja uudistusta tohon on kyllä tulossa. Villi huhu.Erkki.K kirjoitti:Jee, siellä on lintulauta.![]()
Kaamea. Kaikki tuossa on kauheaa paitsi väri ja vanteet.
Edit: Muokattu minun mielestäni muotoon. Makuasia sano koira ku muniaan nuoli.
Viimeksi muokannut Ollii, Su 29.05.2005 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB W124 E 230 1992
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
Jokseenkin samaa mieltä.Generig kirjoitti:En ole oikein sisäistänyt sitä, että toisten työllä tekemät vehkeet pitää lyttyyn haukkua. Vaikka lopputulos ei nyt ihan paras olisikkaan OMASTA MIELESTÄ niin kyllä pointsit pitää rakentamisesta antaa. Eipä taida olla montaa joka samaan pystyy. Kukin tehköön tyylillää, eivät ne mersut mitään pyhiä lehmiä ole.
Tuokin auto muuttuu koko ajan, melkein joka kerta kun sen näkee liikenteessä on jotain muutoksia tehty.
Livenä paremman näköinen kuin kuvissa.
-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
Re: "Powerset" Mersu
Mikä tuossa on järkyttävää? se että itsekin tajusit ajavasi vanhalla romulla?...tervetuloa joukkoon meitä on jo monia....ei siitä kyllä tosiasiassa kauheasti näyttävämpää taida saada kuin tuo on .
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
tuollahan kuvaa on lisää:
http://powerset.fi/audio/kg/hr-05/
ja oma mielipide on se että on aika maasturin näköinen , ei kyllä passaa korisarjan muodot muutenkaan.... pointsit kyllä rakentelulle
http://powerset.fi/audio/kg/hr-05/
ja oma mielipide on se että on aika maasturin näköinen , ei kyllä passaa korisarjan muodot muutenkaan.... pointsit kyllä rakentelulle
Onhan se toisaalta niinkin, että rakentaja ei edes välttämättä yritä tehdä autosta tyylikästä vaan mahdollisimman huomiota / tunteita herättävän. Jää ainakin mainosauto mieleen!Generig kirjoitti:En ole oikein sisäistänyt sitä, että toisten työllä tekemät vehkeet pitää lyttyyn haukkua. Vaikka lopputulos ei nyt ihan paras olisikkaan OMASTA MIELESTÄ niin kyllä pointsit pitää rakentamisesta antaa. Eipä taida olla montaa joka samaan pystyy. Kukin tehköön tyylillää, eivät ne mersut mitään pyhiä lehmiä ole.
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
Näyttävähän tuo on, siitä ei pääse mihinkään.
Ja taitoahan jampalta näyttää löytyvän, pinnat siintä.
Mutta mutta, ei vain istu ainakaan meikän silmään, ehkä johtuu siitä että itse pidän enemmän hillitymmästä ja matalammasta ulkomuodosta.
Kukin taaplaa thyyylillään..
Ja taitoahan jampalta näyttää löytyvän, pinnat siintä.
Mutta mutta, ei vain istu ainakaan meikän silmään, ehkä johtuu siitä että itse pidän enemmän hillitymmästä ja matalammasta ulkomuodosta.
Kukin taaplaa thyyylillään..
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
Ylöjärvellä olen kyseisen mersun nähny. Oli se aika ilmestysJani kirjoitti:Jokseenkin samaa mieltä.Generig kirjoitti:En ole oikein sisäistänyt sitä, että toisten työllä tekemät vehkeet pitää lyttyyn haukkua. Vaikka lopputulos ei nyt ihan paras olisikkaan OMASTA MIELESTÄ niin kyllä pointsit pitää rakentamisesta antaa. Eipä taida olla montaa joka samaan pystyy. Kukin tehköön tyylillää, eivät ne mersut mitään pyhiä lehmiä ole.
Tuokin auto muuttuu koko ajan, melkein joka kerta kun sen näkee liikenteessä on jotain muutoksia tehty.
Livenä paremman näköinen kuin kuvissa.
Äijä vastas et rakentamiseen olis kulunu 5000 tuntia
Kyllä sitä hienoo jälkee saa kun vaan jaksaa tehdä. Rahaakin varmaan kulunu.
Livenä auto on näkemisen arvoinen. Hieno se minunmielestäni oli.
-
teinitähti
- Mersumies

- Viestit: 596
- Liittynyt: Ke 21.07.2004 17:38
Kyllä sevaan aika hulppea on. Sisustus varsinkin. Jonkinverran dtm henkinen kori. Peilit ei kyllä munkaan mielestä sovi kokonaisuteen. Joku ei näemmä tykännyt mersun maskista, Ihme autoilija se semmonen on joka ei mecen merkistä pidä.. Hieno peli kaikkiaan ja omistajan ylpeyden aihe. Itse pidän enemmän Hillityistä linjoista omassa autossa. Käyn kuitenkin aina tuning showssa ihastelemassa muiden luomuksia..
Tasta tuli mieleen taannoinen kokemus duniin tietsikkakoteloita tilatessa. Katselin spekseja vahan laiskasti, ja niinpa yhtena paivana pihassa oli odottamassa tyylikkaita sahkonsinisia torneja vilkkuvalla etulohikaarmeella...
Voihan rahma, ajattelin, ja nain seuraavana yona painajaisia noista. No sitten pari kolleegaa naki ne ja olisivat olleet heti valmiit vaihtamaan omat tylsanharmaat kotelonsa noihin... Sellaista se vain on. Toiset taas sitten olivat aivan hiljaa ja puistelivat paitaan ja laukoivat tympeita vitseja noista.
Siella ne vaan edelleen vilkkuvat labrassa.
Onhan tuo hieman enemmankin yliampuva tuo Mese mutta kylla tyonjalkea ja huomioarvoa voi vain ihailla.
Voihan rahma, ajattelin, ja nain seuraavana yona painajaisia noista. No sitten pari kolleegaa naki ne ja olisivat olleet heti valmiit vaihtamaan omat tylsanharmaat kotelonsa noihin... Sellaista se vain on. Toiset taas sitten olivat aivan hiljaa ja puistelivat paitaan ja laukoivat tympeita vitseja noista.
Siella ne vaan edelleen vilkkuvat labrassa.
Onhan tuo hieman enemmankin yliampuva tuo Mese mutta kylla tyonjalkea ja huomioarvoa voi vain ihailla.
S124 E220 -93
Suzuki DL1000 V-Strom K3
Suzuki DL1000 V-Strom K3
-
Matti Äyräväinen
- Vakiokalustoa

- Viestit: 151
- Liittynyt: Ma 24.11.2003 14:47
Onhan tuo hieman enemmankin yliampuva tuo Mese mutta kylla tyonjalkea ja huomioarvoa voi vain ihailla.[/quote]
Näin ko. mesen Tampereen näyttelyssä. Tyylikkyydestä en sano mitään, kun tuon kaltaiset laitteet eivät paljon kosketa. Työnjälki onkin sitten toinen juttu. Sadekelillä ei kannata paljon ajella, kun helmat ovat vaneria ja lokasuojanlevikkeet uretaanivaahtoa. Uretaani oli siis näkyvissä levikkeen alapuolelta. Se siitä laadusta.
Matti Äyräväinen
PS. Autohan oli siis yleisön arvosteltavana ko. näyttelyssä
Näin ko. mesen Tampereen näyttelyssä. Tyylikkyydestä en sano mitään, kun tuon kaltaiset laitteet eivät paljon kosketa. Työnjälki onkin sitten toinen juttu. Sadekelillä ei kannata paljon ajella, kun helmat ovat vaneria ja lokasuojanlevikkeet uretaanivaahtoa. Uretaani oli siis näkyvissä levikkeen alapuolelta. Se siitä laadusta.
Matti Äyräväinen
PS. Autohan oli siis yleisön arvosteltavana ko. näyttelyssä
Ylöjärvellä olen kyseisen mersun nähny. Oli se aika ilmestys . Mainos branderin pihassa sen näin ja kun siellä kävin kyselemässä pari päivää sitten kalvoja omaan autooni niin kysäsin vähän että mikä se oranssi mersu oli oikeen miehiään.
Äijä vastas et rakentamiseen olis kulunu 5000 tuntia Kuka semmosta jaksaa Ja sitten se kerto myös että alustaan on käytetty semmosia metalleja joita Suomen maassa ei ole ikinä nähtykään. Metalli seokset kuulemma tilattu NASALTA Kaikki levikkeet ja puskurin on myös väännetty hiilikuidusta.
Kyllä sitä hienoo jälkee saa kun vaan jaksaa tehdä. Rahaakin varmaan kulunu.
Livenä auto on näkemisen arvoinen. Hieno se minunmielestäni oli.
Aika läppä...Näin ko. mesen Tampereen näyttelyssä. Tyylikkyydestä en sano mitään, kun tuon kaltaiset laitteet eivät paljon kosketa. Työnjälki onkin sitten toinen juttu. Sadekelillä ei kannata paljon ajella, kun helmat ovat vaneria ja lokasuojanlevikkeet uretaanivaahtoa. Uretaani oli siis näkyvissä levikkeen alapuolelta. Se siitä laadusta.
Matti Äyräväinen
PS. Autohan oli siis yleisön arvosteltavana ko. näyttelyssä
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...



