http://powerset.fi/audio/kg/hr-05/hr5-jn2.jpg
No etkö tykkää? Ei toi ny nii hirveen hieno oo mut vois kai tolla ajella._Antti kirjoitti:Järkyttävää![]()
Hienomman värin olisi MINUN mielestäni saanut kyllä.. Maski on MINUN mielestäni aivan mielettömän ruma, samaten etupuskuri ja peilit. Levityksissä on kyllä munaa, mutta kyllä tosta MINUN MIELESTÄNI komeemmankin sais. Ja uudistusta tohon on kyllä tulossa. Villi huhu.Erkki.K kirjoitti:Jee, siellä on lintulauta.![]()
Kaamea. Kaikki tuossa on kauheaa paitsi väri ja vanteet.
Jokseenkin samaa mieltä.Generig kirjoitti:En ole oikein sisäistänyt sitä, että toisten työllä tekemät vehkeet pitää lyttyyn haukkua. Vaikka lopputulos ei nyt ihan paras olisikkaan OMASTA MIELESTÄ niin kyllä pointsit pitää rakentamisesta antaa. Eipä taida olla montaa joka samaan pystyy. Kukin tehköön tyylillää, eivät ne mersut mitään pyhiä lehmiä ole.
Mikä tuossa on järkyttävää? se että itsekin tajusit ajavasi vanhalla romulla?...tervetuloa joukkoon meitä on jo monia....ei siitä kyllä tosiasiassa kauheasti näyttävämpää taida saada kuin tuo on .
Onhan se toisaalta niinkin, että rakentaja ei edes välttämättä yritä tehdä autosta tyylikästä vaan mahdollisimman huomiota / tunteita herättävän. Jää ainakin mainosauto mieleen!Generig kirjoitti:En ole oikein sisäistänyt sitä, että toisten työllä tekemät vehkeet pitää lyttyyn haukkua. Vaikka lopputulos ei nyt ihan paras olisikkaan OMASTA MIELESTÄ niin kyllä pointsit pitää rakentamisesta antaa. Eipä taida olla montaa joka samaan pystyy. Kukin tehköön tyylillää, eivät ne mersut mitään pyhiä lehmiä ole.
Ylöjärvellä olen kyseisen mersun nähny. Oli se aika ilmestysJani kirjoitti:Jokseenkin samaa mieltä.Generig kirjoitti:En ole oikein sisäistänyt sitä, että toisten työllä tekemät vehkeet pitää lyttyyn haukkua. Vaikka lopputulos ei nyt ihan paras olisikkaan OMASTA MIELESTÄ niin kyllä pointsit pitää rakentamisesta antaa. Eipä taida olla montaa joka samaan pystyy. Kukin tehköön tyylillää, eivät ne mersut mitään pyhiä lehmiä ole.
Tuokin auto muuttuu koko ajan, melkein joka kerta kun sen näkee liikenteessä on jotain muutoksia tehty.
Livenä paremman näköinen kuin kuvissa.
Ylöjärvellä olen kyseisen mersun nähny. Oli se aika ilmestys . Mainos branderin pihassa sen näin ja kun siellä kävin kyselemässä pari päivää sitten kalvoja omaan autooni niin kysäsin vähän että mikä se oranssi mersu oli oikeen miehiään.
Äijä vastas et rakentamiseen olis kulunu 5000 tuntia Kuka semmosta jaksaa Ja sitten se kerto myös että alustaan on käytetty semmosia metalleja joita Suomen maassa ei ole ikinä nähtykään. Metalli seokset kuulemma tilattu NASALTA Kaikki levikkeet ja puskurin on myös väännetty hiilikuidusta.
Kyllä sitä hienoo jälkee saa kun vaan jaksaa tehdä. Rahaakin varmaan kulunu.
Livenä auto on näkemisen arvoinen. Hieno se minunmielestäni oli.
Aika läppä...Näin ko. mesen Tampereen näyttelyssä. Tyylikkyydestä en sano mitään, kun tuon kaltaiset laitteet eivät paljon kosketa. Työnjälki onkin sitten toinen juttu. Sadekelillä ei kannata paljon ajella, kun helmat ovat vaneria ja lokasuojanlevikkeet uretaanivaahtoa. Uretaani oli siis näkyvissä levikkeen alapuolelta. Se siitä laadusta.
Matti Äyräväinen
PS. Autohan oli siis yleisön arvosteltavana ko. näyttelyssä