Paljonko ko. autoissa lienee ahtopaineet? Ilmeisesti tehoa tulisi lisää korkeammilla paineilla?Mauri H. kirjoitti:Hyvä hyvä, kauniisti vinkuivat Holsetit![]()
Vielä olisi palamatontakin soppaa jäljellä.
MB W201 300 24v turpodiesel
niin mää mietin kans että paljos on paineet?mun mielestä ei paljon vinku,oma viheltää 2.5 niin että korvia huumaa.
W124 300td 24v -ST
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e
EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.
[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e
EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.
[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
Perskules...mulla näyttää videota vaan n. 25s ajan, pysähtyy siihen mustan perän kohdalle? Missäs vika?
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Kodekki voi puuttua tms... Milläs koitit katsoa? Windowssin playerilla?
Haeppa Zoom player ja koita sillä. http://www.inmatrix.com/download/zp403std.exe
Edit: Koita ladata filu uudestaan? Jos ei tullu kaikki?
Haeppa Zoom player ja koita sillä. http://www.inmatrix.com/download/zp403std.exe
Edit: Koita ladata filu uudestaan? Jos ei tullu kaikki?
Viimeksi muokannut Rässi66, Ti 07.06.2005 23:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ihan hyvin näkyy polttelevan ajelin silloin kerran muinoin kasitiellä mopolla perässä ja kattelin... ei se nyt niin kauheesti savunnut... ja eiköhän tuossa tehoja ole kun näkyi lauantainakin liukasta olevan vaikka oli kuiva asfaltti...joku jenkki härveli muuten lähti sun perään perään....
Itse tein ja säästin
Mustassa lienee ASD? Mahtaako ASD:kään pitää noilla tehoilla/väännöillä?luuucas kirjoitti:Maltetaan ny mieli vielä,ihan mukava ajella tämmösenään..Joo lukot ei oikeen meinaa pitää.
nimim. Cossuun koneremontti vai dieselöinti?

MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Mustan tehot: http://www.teamrwd.com/dieselboost/merssu1.jpgPasi H. kirjoitti:Kuinkas paljon noissa vehkeissä nyt sitten on tehoa/vääntöä? Punaisessa ja mustassa pikkumesessä. Hienosti kyllä pyörivät.
Ihan kiva...

Punasessa hieman vähemmä? Ei varmaan paljoo..
Sen verran oli sit pakko kommentoida vaikka ihan vaan yleisen tiedonjakamisen nimissä, et ne moottorit tehdään kyllä Linnavuoressa, mutta traktorit kootaan Keski-Suomessa Suolahdessa. Ja kyllä, myös MF-merkkisinä Valtran ohella.kimmo l kirjoitti:No mään on luullut ,että ne valmistetaan keski-suomessa?
Vähänhän tää meni "Off topic" -osastolle, mutta kuitenkin...
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
tehoista
mitenkäs noissa supereissa nuo tehot yleensä tulee, siis millä kierroksilla parhaat tehot?Rässi66 kirjoitti:Mustan tehot: http://www.teamrwd.com/dieselboost/merssu1.jpgPasi H. kirjoitti:Kuinkas paljon noissa vehkeissä nyt sitten on tehoa/vääntöä? Punaisessa ja mustassa pikkumesessä. Hienosti kyllä pyörivät.
Ihan kiva...
Punasessa hieman vähemmä? Ei varmaan paljoo..
tuossa näkyi olevan 4300rpm, mutta eikös joillakin vedä 6600 asti?
millä kierrosluvulla 6600 asti vetävä antaa parhaat lukemat?

Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Mulla ei ole oikein hallussa toi "moottorioppi", mut miten on jos nokka-akseli olis sen mallinen että se toimis paremmin kierroksilla.Petri K kirjoitti:Oma 2,5 anto parhaan lukeman 5013 rpm mutta tippu vain jonkun 20 hv tuonne 6000 asti
6000rpm tulis parenmat hv tehot.
Alakierrosten väännön kustannuksella.
Nythän tossa mustan megen käppyrässä väännöt lähtee laskeen 3900rpm
jospa se vääntö pysyis samana 6000rpm asti. (650hv)

Pysyiskö kone sit enään nipussa?
kyllä mersumies pitää olla, vaikkei olis mersuakaan.
****Käppyrässä näkyy mitä tulee kun syöttöä pitää rajoittaarilpo kirjoitti:Petri K kirjoitti:Oma 2,5 anto parhaan lukeman 5013 rpm mutta tippu vain jonkun 20 hv tuonne 6000 asti
Nythän tossa mustan megen käppyrässä väännöt lähtee laskeen 3900rpm
jospa se vääntö pysyis samana 6000rpm asti. (650hv)![]()
Pysyiskö kone sit enään nipussa?


Vaatimaton omistaja ei vain ole turhaan tätä huudellut tyyliin OLISI enemmän jos kytkin kestäisi

Eiköhän talvi tuo muutoksen tuohon kytkin ongelmaan,jos sitä sellaiseksi voi sanoa. Aihio on ollut jo kauan pajan nurkassa,ja sitten pitää ihan takuu varmasti ja sulakkeena ihan muut paikat. Kytkin onkin kätevä sulake näissä manuaalilaatikolla olevissa. Toki täytyy ymmärtää mitkä voimat nykyiselläänkin jyllää,rajoitettunakin.
Oikeessa oot tuossa väännön/kierrosten yhtälössä, ne näyttää olevan helpompi ratkaista 12 tappisella kuin 24 tappisella moottorilla. .
Nimim. jorman videoillakin nähty auto kuvaamasi kaltainen, väännöt pysyy jotenkuten kurissa ja voimaakin löytyy

Maanantaina ajetaan tuo 606 turbo HX50:llä penkissä. Saa nähdä mihkä ne väännot jää.rilpo kirjoitti:Mulla ei ole oikein hallussa toi "moottorioppi", mut miten on jos nokka-akseli olis sen mallinen että se toimis paremmin kierroksilla.Petri K kirjoitti:Oma 2,5 anto parhaan lukeman 5013 rpm mutta tippu vain jonkun 20 hv tuonne 6000 asti
6000rpm tulis parenmat hv tehot.
Alakierrosten väännön kustannuksella.
Nythän tossa mustan megen käppyrässä väännöt lähtee laskeen 3900rpm
jospa se vääntö pysyis samana 6000rpm asti. (650hv)![]()
Pysyiskö kone sit enään nipussa?
- konjamiini
- Turbospesialisti
- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 378
- Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
- Paikkakunta: Kangasala
- Viesti:
- konjamiini
- Turbospesialisti
- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa
Hmm, niin ja kierroksia oli tuossa mittausvaiheessa 1775Petri K kirjoitti:Ite asiassa meni aika oikeaan tuo Maurin arvaus183 hv väännöt 370 Nm Eli viritys onnistui kun ei tehot laskenu yli 15% ite asiassa nous pari %


SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-