miten tuo alkuperäisen kiakkarin kuuluu kytkeä, että toimii. mittarin takana on liitinkohta johon johdot tulevat, kaksi nastaa. toisessa + ja toisessa PD(tai jotai)?
vedin + nastaan virran ja toiseen sytytyspuolalta piuhan, mutta ei toimi.
sytytyspuolalta tuleva johto oli sama joka meni entiseen tarvike kiakkariin, joka toimi.
Samaten tässä mittaristossa on myös economy mittari. Mistäs tähän mittariin kuuluu ottaa alipaine?
w123 kiakkari+ ongelma
w123 kiakkari+ ongelma
w202 c180 esprit 97- (käyttis)
W116 280S 79-
w123 200D 81-
EX .230E 82-
W116 280S 79-
w123 200D 81-
EX .230E 82-
Toiseen liittimeen (td) kaapeli td-anturilta vas. lokarin päältä ja toiseen virta sulakeboksilta, hataran muistini mukaan sulakkeelta nro 12 direktiivin mukaisesti.
Economy-mittarille alipaine imusarjalta.
Economy-mittarille alipaine imusarjalta.
Noniin, nyt toimii molemmat. Tosin ihmettelen tota eco-mittaria, kun se on koko ajan punaisella ja ainoastaan tyhjäkäynnillä tippuu alas..
Ja kuinka paljon tälläisen(230E) kuuluisi kiertää, ittellä ottaa rajoittimelle n.5700rpm, ainakin kiakkarin mukaan. Tarvike kiakkarilla otti vasta 6300rpm
Ja kiitokset vielä vinkeistä!
Ja kuinka paljon tälläisen(230E) kuuluisi kiertää, ittellä ottaa rajoittimelle n.5700rpm, ainakin kiakkarin mukaan. Tarvike kiakkarilla otti vasta 6300rpm
Ja kiitokset vielä vinkeistä!
w202 c180 esprit 97- (käyttis)
W116 280S 79-
w123 200D 81-
EX .230E 82-
W116 280S 79-
w123 200D 81-
EX .230E 82-