aivan erinlaiselta kuin ennen pumpun modifiointia.. jotenkin tuntui menevän syvempään kuin ennen, ja tosi kumisen tuntuinen.
noh. ajelin rauhallisesti hesaan, ja illalla sitten kun lähdin uudestaan liikkelle, niin yht.äkkiä koko poljin painu pohjaan, ja ei mitään eloa enää.
pellin alle tutkiskelun jälkeen huomasin että oli menny poikki semmoinen hassun näköinen muovinen n.10cm leveä 2cm korkee, sentin paksu tukitanko joka on kiinni imusarjassa, ja siinä keinuu/roikkuu koko kaasu tankojen järjestelmä?? tosi urposti sanottu..

noh veholta haettuani uuden tukitangon, (5.60.- kpl, ei paha) niin huomasin että koko kaasutankojen liikematka on puolet pienempi kuin kaasu pedaalin?
eli kaasupedaali puolessa välissä niin, kaikki tangot jo tapissa konehuoneessa!! miten voi olla mahdollista, muuttuuko niitten tankojen liikematka mynä-pumpun rakennuksen jälkeen?
sit kun säädin kaasuvaijerin kiristysrullasta niin, että kaasupedaali pohjassa on kaikki tangot tapissa, niin sit on kaasupedaalissa puolet ensi väljää, ja sit kun ottaa kiinni, niin kaikki kamat lentää autossa

onko ideoita? ai niin, auto on 124 300TDT