Eli pitikö siitä irrotaa ekaks se sisusta ja sitten loput vai pitikö vaan asentaa sisuskalut lopuksi. Mun korjaus opaassa (joku alafameerin) kielettiin purkamasta kirstintä, mutta eiks se oo hankala laittaa takaisin jos ei pura??
Ei jakoketjunkiristintä saa purkaa dieselissä, ei tahdo toimia sen jälkeen. Irrota 27mm avaimella kiristin ja ota tiivisterengas talteen. Kiinnilaitossakaan ei ole mitään ihmeitä. Tiivisterengas vaan paikoilleen ja pyörittää pötkylän paikoilleen. Kiristinjousi painuu kasaan ja esikiristää ketjun, varsinainen ketjunkiristys tapahtuu öljynpaineella.
zahmuli kirjoitti:Eli pitikö siitä irrotaa ekaks se sisusta ja sitten loput vai pitikö vaan asentaa sisuskalut lopuksi. Mun korjaus opaassa (joku alafameerin) kielettiin purkamasta kirstintä, mutta eiks se oo hankala laittaa takaisin jos ei pura??
Ei siinä ainakaan vm 89 mallissa ole ongelmia purkaa. Ainakin markka-aikaan Veholta sai sisälle kaluja (jousia ja venttiilejä) irrallaan.