viton 110d
viton 110d
Moi!
onkohan kellään vinkkejä miksi mun vito 110d -96
ei nosta ahtoja kuin 0.35 kulkee yhtä huonosti kuin
toi mun kaksatanen farkku
onkohan kellään vinkkejä miksi mun vito 110d -96
ei nosta ahtoja kuin 0.35 kulkee yhtä huonosti kuin
toi mun kaksatanen farkku
Edellä olevien lisäksi 'morkoolille' menevä letku ? Ei Tuossa moottorissa montaa vikapaikkaa ole. Se morkoolille menevä letku saattaa olla sähköisesti ohjattuna tukossa, mutta suoralla letkulla sekin ongelma poistuu.
Polttoainesuodatin, tai siis onhan autosi huollettu säännöllisesti ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
mun käsityksen mukaan tuossa pumpussa ei ole mitään sähköhommeleita,veskola kirjoitti:Edellä olevien lisäksi 'morkoolille' menevä letku ? Ei Tuossa moottorissa montaa vikapaikkaa ole. Se morkoolille menevä letku saattaa olla sähköisesti ohjattuna tukossa, mutta suoralla letkulla sekin ongelma poistuu.
mutta turbon hukkaportin kellopää näytti olevan irti joten oisko siinä
mahollinen syy. mistä kauttahan tuonne turbolle olis viisahinta "lähestyä"
on meinahan niin ahtahasa paikasa
On siinä tämä yksinkertainen sähköllä ohjattu ylipainesuoja, tässä kuva jollet usko (löytyy rintapellistä):Hannu K-K kirjoitti:mun käsityksen mukaan tuossa pumpussa ei ole mitään sähköhommeleita,
http://www.nic.fi/~danes/mersupalsta/pi ... kkulat.jpg
No siinähän se, eli jos kello on hieman irti/rikki niin porttikin on hiaman auki koko ajan, eikä ahdin herää. Ahtimen irtiottamista on käsitelty täällä, en näe muuta vaihtoehtoa kuin ottaa koko vekottimen irti, mikäli siellä jokin ruuvi on irti/pettänyt. Ei mahdoton homma mutta perin kettumainen, kokemusta onHannu K-K kirjoitti:mutta turbon hukkaportin kellopää näytti olevan irti joten oisko siinä mahollinen syy. mistä kauttahan tuonne turbolle olis viisahinta "lähestyä" on meinahan niin ahtahasa paikasa

http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/31102004.html
Pistä samantien 'uusi' sprintterin ahdin KL-varaosailta, ja mynädieseliltä 7mm elementit sinne pumppuun niin alkaa autoon löytyä luonetta
Eikös se on neliölaipalla ? Tuossa on kolmiolla, muutenhan se sopii kokonsa puolesta kyllä jollei taivas ole rajana.Hannu K-K kirjoitti:mulla sattuis olehen uus KKK 24 turbo, oiskohan se soppelin
kokonen tuohon vai käyköhän pieneksi jos laittais ne 7 mm elementit
pumppuun