Että miten tommosen härvelin sais tuommoseen koneeseen asennettua..
Semmosta ehdotettu että pitäis rupee porailee reikiä turbon jälkeiseen valuun.. ei onnistuis vaa tollasella perusasennuksella että T-liitin vaa johonki letkuun ja siitä mittariin?
Imusarjan kuskinpuolelta lähtee musta kumiletku magneettiventtiilille (sulakerasiakotelon edessä pellissä kiinni) ja siitä letku jatkaa pumpulle. Haarauta siitä imusarjan karasta mittarille.
No omassa -89 300TDT:ssä on imusarjassa valmis, tulpattu reikä jonka ajattelin valjastaa hyötykäyttöön.
Katteleppa se imusarja vielä läpi.
Silimällä mitattuna reiän koko 3/8" ja ahtomittarin mukana tuli sopeva adapteri.
Kattelin tuota konetta tossa ja.. Eli imusarjasta lähtee letku.. ja sen "alapuolelta" tulee myös joku letku ja ne yhtyvät T-haaralla ja siitä näyttäis lähtevän letku auton sisälle.. tiedä sitten.. uskaltaako siihen tuon ahtomittarin sitte tyrkätä ja mihin se letkukin on menevinään..? ja by the way mistä ootte tunkassu tuon mittarin letkun sitte tonne hytin puolelle?
Ribbe kirjoitti:... ja by the way mistä ootte tunkassu tuon mittarin letkun sitte tonne hytin puolelle?
Sulakerasian alta ja kaiuttimen ritilän läpi kabiiniin. Ja jos aikomuksena laittaa joskus esim. sähköinen ohjaus morkoolille niin kannattaa vetää muutama ylimääräinen kaapeli samalla.