Joo vähän kun säädät niin pysyy bensankin perässä...lollotilolnokileka kirjoitti: kilon jälkeen hiirimoottori vetää jotenkin, mutta mitenkään ihmeellisesti.
Kuva G-Tech tuloksesta
W201 Miniturbotus
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
no ei tässä sentään bensojen kanssa aleta kisaamaanPetri M. kirjoitti:Joo vähän kun säädät niin pysyy bensankin perässä...lollotilol

laskin ahtamatonta syöttöä Mauri H:n ohjeistamiin arvoihin eli kierros takaisin. samalla pienensin kokonaissyöttöä. persdynon mukaan auto vetää yhtä hyvin, mutta alkupolkaisusta ei taivas mustene, eikä myöskään silloin kun morkooli alkaa rikastamaan.
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Kyllä on hyvin pelannu,vaikka välillä on kohdeltu vähä kaltoinkin
Syötöt on kokoajan ollu tapissa ja ahtoja pari kiloa (sen verran että savutus lakkaa), että kyllä niillä myrkyillä ny AINAKIN yli 100hv, vaikka en itekkään oo vielä käyny penkissä


Syötöt on kokoajan ollu tapissa ja ahtoja pari kiloa (sen verran että savutus lakkaa), että kyllä niillä myrkyillä ny AINAKIN yli 100hv, vaikka en itekkään oo vielä käyny penkissä



MB C30 /////AMG Facelift -04
MB W210 E300 Turbodiesel Avantgarde -98
Buick Super 2Door Sedanette -49
Buick Skylark 2D HT -64
Buick Skylark Custom Convertible -72
Chevrolet K-5 Blazer -85
MB W210 E300 Turbodiesel Avantgarde -98
Buick Super 2Door Sedanette -49
Buick Skylark 2D HT -64
Buick Skylark Custom Convertible -72
Chevrolet K-5 Blazer -85
Joo.. Ei sitä paljo huvita hiirimoottoreilla meuhkata isojenpoikien keskellä
Kuis XUX63:lla on verrarintappajamotti skulannu?
Sillon ku mä olin sun mersun kyytis, antoi laatikko myöten sen verran, ettei saanu oikein käsitystä miten farkku ampuu

Kuis XUX63:lla on verrarintappajamotti skulannu?
Sillon ku mä olin sun mersun kyytis, antoi laatikko myöten sen verran, ettei saanu oikein käsitystä miten farkku ampuu

MB C30 /////AMG Facelift -04
MB W210 E300 Turbodiesel Avantgarde -98
Buick Super 2Door Sedanette -49
Buick Skylark 2D HT -64
Buick Skylark Custom Convertible -72
Chevrolet K-5 Blazer -85
MB W210 E300 Turbodiesel Avantgarde -98
Buick Super 2Door Sedanette -49
Buick Skylark 2D HT -64
Buick Skylark Custom Convertible -72
Chevrolet K-5 Blazer -85
Laatikko herkes antamasta periksi raakoilla työpaineen nostoilla ja alipaineohjauksen käytöstä poistamisella. Verrarintappajamotti tykkää kun sille annetaan ronttosta mutta karkas vähän paineet käsistä niin nyt vaihdellaan sitten auton ainoota laattasulakettaKirves kirjoitti:Kuis XUX63:lla on verrarintappajamotti skulannu?
Sillon ku mä olin sun mersun kyytis, antoi laatikko myöten sen verran, ettei saanu oikein käsitystä miten farkku ampuu

- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
laattasulake
hiukan ohi aiheen, mutta kestäiskö kuparinen sulake paremmin paineen pompsahtelut??XUX63 kirjoitti:Laatikko herkes antamasta periksi raakoilla työpaineen nostoilla ja alipaineohjauksen käytöstä poistamisella. Verrarintappajamotti tykkää kun sille annetaan ronttosta mutta karkas vähän paineet käsistä niin nyt vaihdellaan sitten auton ainoota laattasulakettaKirves kirjoitti:Kuis XUX63:lla on verrarintappajamotti skulannu?
Sillon ku mä olin sun mersun kyytis, antoi laatikko myöten sen verran, ettei saanu oikein käsitystä miten farkku ampuu

Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Se oli siis ihan vitsiksi tarkoitettu mitä kirjoitinnokileka kirjoitti:no ei tässä sentään bensojen kanssa aleta kisaamaandiesel on kuitenkin vaan diesel.


2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
yrität vihjailla että 190D ei ole urheiluauto?!XUX63 kirjoitti:Nuo on tehty tuohon tarkoitukseen - kyllä lähteenokileka kirjoitti:kokeiltiin G-Tech:iä kaverin Porsche 911:ssa. 3.0 vapari veti 0-60mph 6.10 sekuntiin kytkin käryten. auto on alkuperäinen ja vain 204hv.Perhe- ja urheiluautot erikseen

1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Anteeksi vastaaminen asianomaisen puolesta mutta tää viimeinen on kyllä täys mysteeri, edelliset on olleet ahtojen karkailusta johtuvia.TDIfreak kirjoitti:Sen verran monta sulaketta palanut, että olisiko syytä kokeilla puristusten laskemista. Meinaan vaan kun uusissa henkilöautodieseleissä on menty parhaimmillaan jo alle 16:n. Vai seuraako siitä vaan pelkkää 'kammiovärinää' mersussa eikä lähde käyntiin?
nyt pelaa kuin enkeli. lämmöt ei nouse sitten millään. jokohan hiirimoottori nousi kuningasmoottoreiden sarjaan, kun laahaimen tappi on OM606:sta ja kansipahvi OM605:sta
morkooliletku oli irti ensimmäiset 15min, sitten se jotenkin vaan sujahti takaisin paikoilleen.
tietopläjäys 20-tappisen eli C250TD:n kannentiivisteen laitosta kapeakantiseen
- peltinen tiiviste on OM605 moottorin kansitiiviste
- tiiviste painaa yli 700g
- tiiviste on hieman paksumpi kuin alkuperäinen -> puristussuhde laskee
- tiiviste koostuu kolmesta kerroksesta, kaikki kerrokset on jotain peltiä
- reikiä pitää porata 3kpl lisää
Kuva OM602:ssa tarvittavista reijistä

morkooliletku oli irti ensimmäiset 15min, sitten se jotenkin vaan sujahti takaisin paikoilleen.
tietopläjäys 20-tappisen eli C250TD:n kannentiivisteen laitosta kapeakantiseen
- peltinen tiiviste on OM605 moottorin kansitiiviste
- tiiviste painaa yli 700g
- tiiviste on hieman paksumpi kuin alkuperäinen -> puristussuhde laskee
- tiiviste koostuu kolmesta kerroksesta, kaikki kerrokset on jotain peltiä
- reikiä pitää porata 3kpl lisää
Kuva OM602:ssa tarvittavista reijistä
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
ei se mitään damagea ottanut - kai 
viimeisten pari pahvin jälkeen se on huohottanut kuin ryhävalas, se huolettaa. samoin savujen katoaminen morkooli päällä
alkukiihdytyksessä savua tuli sopivasti, mutta kolmosella ja nelosella ei oikeastaan yhtään. kattelin juuri videolta ja eihän sitä dieseliksi tunnista
nyt on morkooliletku taas irti, pitäis saada paketti toimimaan edes päiväksi.
EDIT: kuvia lauantailta
http://www.pbase.com/camerafin/image/46937377/original
http://www.pbase.com/camerafin/image/46937378/original
http://www.pbase.com/camerafin/image/46937379/original

viimeisten pari pahvin jälkeen se on huohottanut kuin ryhävalas, se huolettaa. samoin savujen katoaminen morkooli päällä

alkukiihdytyksessä savua tuli sopivasti, mutta kolmosella ja nelosella ei oikeastaan yhtään. kattelin juuri videolta ja eihän sitä dieseliksi tunnista

nyt on morkooliletku taas irti, pitäis saada paketti toimimaan edes päiväksi.
EDIT: kuvia lauantailta
http://www.pbase.com/camerafin/image/46937377/original
http://www.pbase.com/camerafin/image/46937378/original
http://www.pbase.com/camerafin/image/46937379/original
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Kohtuullisen hyvältä näytti aikakin minun mielestä tuo savun määrä
Samaa luokkaa taitaa olla kuin Maurillakin oli isommilla vaihteilla. Jormallahan työntää sitten astetta raakemmin. Tietenkin paksumpi patsas ei olisi antanut aihetta aprikoida käytettävää polttoainetta 
Eli alasyöttö sopivan isolla että vääntöä riittää alarekisteriin ja kierroksilla seos aika passeli


Eli alasyöttö sopivan isolla että vääntöä riittää alarekisteriin ja kierroksilla seos aika passeli

kisa meni ihan penkin alle. mersu kulki samaa vauhtia kuin corvette -91 tai audi s4.Julli kirjoitti:Paljonko tuli lentokentällä huippuja? Taisi tulla luokkavoitto?
Harmi kun ei itse päässyt katsomaan.
ensi vuonna pitää saada kamppeet kuntoon hyvissä ajoin ettei tarvi lähteä nöyryyttämään itseä muiden silmien alla. nyt ongelmia piisasi, mutta turha on alkaa selitteleen, lopputulos oli mitä oli.
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]