automaatti+voimaa
- peteracing
- Vakiokalustoa
automaatti+voimaa
elikkäs millanen automaatilaatikko mun pitäs hommata toho w124 250deehen ett se kestäs pikkuahdot...tuo on siis nyt jo automaatti mut eikös noissa oo se pikkuloota....ja manuaalia en ees harkitse. meniskö 300 vaparin loota?? vai turbon?? tehoa ois tarkotus ottaa joku 150+ heppaa...
power is nothing without control...
- konjamiini
- Turbospesialisti
- peteracing
- Vakiokalustoa
niin...
mistä mallista tommonen pitäs löytyy tai miten mä tunnistan sen??
- konjamiini
- Turbospesialisti
Re: niin...
300dt :sa on ainaki tuommonen ja on jonki verran suurempi kooltaan ku mitä tuo pikkuloota, joka ei tosiaankaan kestä tuota tehonlisäystä oikeestaan minkään vertaapeteracing kirjoitti:mistä mallista tommonen pitäs löytyy tai miten mä tunnistan sen??

- peteracing
- Vakiokalustoa
juu..
kiitos jo näistä mut....mitä tommosesta yleensä joutuu maksaan...noin?? entä käykö tuo mun turbiini siihe??
entä onko jotain muuta mitä mun pitää tietää ennenku alan töihin...kiinnikkeet tms...ko tota autoo ei vois oikeen kauan seisottaa
entä onko jotain muuta mitä mun pitää tietää ennenku alan töihin...kiinnikkeet tms...ko tota autoo ei vois oikeen kauan seisottaa
- konjamiini
- Turbospesialisti
Re: juu..
Hinnathan riippuu pyytäjästäpeteracing kirjoitti:kiitos jo näistä mut....mitä tommosesta yleensä joutuu maksaan...noin?? entä käykö tuo mun turbiini siihe??

- japi.
- Yhteistyökumppani
- Viesti:
Ei käy pikkulaatikon turbiiini tohon 722.3 laatikkoon eipä siinä sen kummepia joudu tekee sopii suoraan samoihin kiinnikkeisiin toi laatikko.
Ainut minkä joutuu vaihtaa on ton johdon mikä lähetee laatikolta pikku laatikossa on sellainen suorakaiteen muotoinen ja isossa pyöree. Niin vielä yksi juttu noi lauhdutin putken lähdöt ei ole samat 722.4 on pienemmät.
Muut lisätköön mitä lisää tulee mieleen.
Itse tuli tehtyä toi operaatio tossa alkukesästä.
Niin ja 300e löytyy kanssa toi laatikko mut kyllä kannataa hommata 300turbon laatikko et ei joudu noita kieroksia vinuttaa tappiin asti siinä taitaa olla ero bensan ja diiselin laatikoissa.
Ainut minkä joutuu vaihtaa on ton johdon mikä lähetee laatikolta pikku laatikossa on sellainen suorakaiteen muotoinen ja isossa pyöree. Niin vielä yksi juttu noi lauhdutin putken lähdöt ei ole samat 722.4 on pienemmät.
Muut lisätköön mitä lisää tulee mieleen.
Itse tuli tehtyä toi operaatio tossa alkukesästä.
Niin ja 300e löytyy kanssa toi laatikko mut kyllä kannataa hommata 300turbon laatikko et ei joudu noita kieroksia vinuttaa tappiin asti siinä taitaa olla ero bensan ja diiselin laatikoissa.
Viimeksi muokannut japi., Ti 09.08.2005 23:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minuu rupee vituttamaan !!!
Meinaan noi teidän lootien hinnat, tässä vertailupohjaa omaan laatikkoon:
...ja tuo on ainoa laatikko suomessa tällä hetkellä, ruostissa: 2 laatikkoa saatavilla, toinen jotain ~1600€ ja toinen vain olikos se nyt 900€ mutta millä pirulla hurrien sopimuksista ja takuista saa selvää.
No, onneksi mulla on laatikko, eikä 'uutta' tarvii ostaa
Maurilla on näköjään vaihtunut turbon kompressorin väri, hmmm, mitähän tuleman pitää...
Siis tavallaan 'paskana' oleva laatikko 2200 euroa, voi kettu ! Enkä edes viitsi sanoa missä, katsoo haulla ketä kiinnostaa.ZF GETRIEBE MB 6 382.Huom.2: PÄÄTY-KORVA LOHJENNUT.
2200 Euro !!!!![]()
![]()
!!!
...ja tuo on ainoa laatikko suomessa tällä hetkellä, ruostissa: 2 laatikkoa saatavilla, toinen jotain ~1600€ ja toinen vain olikos se nyt 900€ mutta millä pirulla hurrien sopimuksista ja takuista saa selvää.
No, onneksi mulla on laatikko, eikä 'uutta' tarvii ostaa

Maurilla on näköjään vaihtunut turbon kompressorin väri, hmmm, mitähän tuleman pitää...
Viimeksi muokannut veskola, Ke 10.08.2005 11:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on rempattu, vahvistettu, ja sen jälkeen ajamaton 722.3 myynnissä, laatikko on 300 turbodieselistä, samoin turbiini joka on muokattu suuremmalle stall speedille. Bensakoneen laatikko ei ole oikein hyvä, kun sen venttiilikoneisto ei ole ihan optimi dieselille.
Koko satsin öljylähtöineen jne. saa 2000 € hinnalla.
Koko satsin öljylähtöineen jne. saa 2000 € hinnalla.
Re: automaatti+voimaa
Vapari 300D:n laatikko on sama ku 250D:ssä. 300TurboD:ssä on tuo isompi 722.3.peteracing kirjoitti: meniskö 300 vaparin loota?? vai turbon?? tehoa ois tarkotus ottaa joku 150+ heppaa...
- peteracing
- Vakiokalustoa
turbiini
onko tossa 300 bensan ja td:n laatikoissa muuta eroo ku turbiini??
- Jani Anttila
- Mersumies
Pakko heittää tähän vastine. Mua alkaa vituttamaan sitten kun laatikko leviää...veskola kirjoitti:Minuu rupee vituttamaan !!!
Siis tavallaan 'paskana' oleva laatikko 2200 euroa, voi kettu ! Enkä edes viitsi sanoa missä, katsoo haulla ketä kiinnostaa.ZF GETRIEBE MB 6 382.Huom.2: PÄÄTY-KORVA LOHJENNUT.
2200 Euro !!!!![]()
![]()
!!!
Tuo toki on kutosbensan laatikko, mutta eiköhän nuo dieselien laatikot maksa ihan yhtälailla. Vanha vaihdossa!Varaosahaku kirjoitti: Lisätieto: 2.4 i V-6 1 TKM
Huom.1: 722 696 VANHA VAIHDOSSA
Laatuluokka: A1
Vuosimalli: 2003
Mittari/tkm: 1
Varastonumero: 15960
Käytetyn osan hinta: 4000 Euro
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
peteracing osta suoraa maurilta toi laatikko niin pääset kaikista helpoimmalla....ja tulee maksaan kuitenkin sen pari tonnia kun ostaa ensin ja vahvistaa sitten.... ja kuitenkin joutuu vahvistaan....jos voimaa on... ja onhan siinä muokattu turbiinikin.... jokos jarkko on sen maurin lootan ehtinyt tarkistaa....
Itse tein ja säästin
vaihtaako isompaa kaasu pohjassa vai pitääkö löysätä kaasua?japi kirjoitti:pensan laatikon voi unohtaa heti suosiolla???
Jaa miksikö muka noin kyllä mulla ainakin toimii ihan hyvin toi yhdistelmä bensan 722. 3 laatikko ja 250 turbo kone.
Laatikko on kyllä Jarkon käsittelämä, ja vielä vetolevy on bensan tossa vehkeessä.
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
- japi.
- Yhteistyökumppani
- Viesti:
Kyllä vaihtaa ihan hyvin kun haki säädöt kohdalleen.
Niin kyllä se on tiedossa et pitemmälle saa venyttää bensan laatikolla kuin tolla diiselin omalla 722.3 laatikolla mut kyllähän toi kone kiertää ihan hyvin tonne vaihto pisteeseen.
Mulla on ainut miinus et ei ole turbiinii vielä muokattu mut se tapahtuu syksyn aikana.Mut kyllä yhdyn siihen et oma diiselin laatikko olis aina paras vaihtoehto, mut noita ei oikein vaan ollut tarjolla kun itselle etsin laatikkoa.
Niin kyllä se on tiedossa et pitemmälle saa venyttää bensan laatikolla kuin tolla diiselin omalla 722.3 laatikolla mut kyllähän toi kone kiertää ihan hyvin tonne vaihto pisteeseen.
Mulla on ainut miinus et ei ole turbiinii vielä muokattu mut se tapahtuu syksyn aikana.Mut kyllä yhdyn siihen et oma diiselin laatikko olis aina paras vaihtoehto, mut noita ei oikein vaan ollut tarjolla kun itselle etsin laatikkoa.
- Rammstein69
- Mersumies
laatikko
mun TDT:ssä on ainakin se kuusipulttisella öljypohjalla oleva jykevämpi malli.Escobar kirjoitti:mikäs laatikko 123 korisessa 300Td:ssä on?
oliko se nyt sit 722.3

Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
laatikoista
Käykös tuo Maurin laatikko esim. 16 venaseen 2,3 seen heittämällä kiinni ja miten nuo välitykset menee tuossa. Jos laittaa 300 12 venasen perään tuo dieselin niin meneekö välitykset ihan poskelleen.
t. petri
t. petri
Re: laatikoista
Ei mene, about samat välitykset, mutta D:llä taitaa tuo dieselin tomaatti vaihtaa jo 5000 kierroksella hana pohjassa.Petri A kirjoitti:Käykös tuo Maurin laatikko esim. 16 venaseen 2,3 seen heittämällä kiinni ja miten nuo välitykset menee tuossa. Jos laittaa 300 12 venasen perään tuo dieselin niin meneekö välitykset ihan poskelleen.
t. petri
Dieselissä toi on hyvä, kun jos haluaa konetta hiukan säästää kierroksilla, niin saa hanapohjassa suurempaa jo 5 tonnissa, veto ei hyydy yhtään. Ja jos on pakko ottaa viimeiset pinnistykset, niin sitten käsipelillä vaihtaa 6000 kierroksella.
Bensavehkeessä voi olla huonompi juttu jos tarvii koko ajan käsin hämmentää kun sitä vääntöä ei ole samallalailla.
meniskö 300 vaparin loota?? vai turbon?? tehoa ois tarkotus ottaa joku 150+ heppaa...[/quote] Entäs 250 turbo ,onko niitä manuaalina ja automaattina
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Tuossakin on se 722.4, eli heikompi loota, 722.3 on ollut kuutosen turbiinikopalla vain 300 turbodieselissä, 300 E:ssä ja vissiin 320 E:ssä muutamissa malleissa.sunbeam kirjoitti:Entäs 250 turbo ,onko niitä manuaalina ja automaattina
Nii ja miulla on 4maticci ilman turboa,722.3 lodjulla.Mauri H. kirjoitti:Tuossakin on se 722.4, eli heikompi loota, 722.3 on ollut kuutosen turbiinikopalla vain 300 turbodieselissä, 300 E:ssä ja vissiin 320 E:ssä muutamissa malleissa.sunbeam kirjoitti:Entäs 250 turbo ,onko niitä manuaalina ja automaattina
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12