Miten 190E alkuperäinen sytkä (EZL) toimii ahdettuna?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
jesse
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 478
Liittynyt: Ke 24.03.2004 17:54
Paikkakunta: Tampere

Miten 190E alkuperäinen sytkä (EZL) toimii ahdettuna?

Viesti Kirjoittaja jesse »

Siinähän on MAP-anturi josta boksi päättelee moottorin kuormituksen. Mitäs tuo anturi tykkää paineista eli lakkaako toimimasta kokonaan ja jos ei niin käyttääkö boksi paineen alaisena kaikista aikaisinta karttaa eli "0 bar "karttaa (täyskaasu)? Sen verran selviää WIS:stä että imuilman lämpötilasäädin kannattaa jättää kytkemättä, myöhäistää näin hieman sytytystä ja enakkosäädin kannattaa vissiin laittaa suurimpaan lukemaan eli omassa tapauksessani asento 7.
Melitos
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 713
Liittynyt: Ke 18.08.2004 14:30
Paikkakunta: Se rennompi voorumi...

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Luulisin että anturi kestää puolisen kiloa ylipainetta huoletta. Tosin anturin lukema ei muutu ylipainealueella ollenkaan vaan anturi näyttää maksimilukemaa jo imusarjan paineen ollessa sama kuin ulkoilman paine.

Kun taisit olla myymässä noita KE-jetin kilkkeitä niin ilmeisesti sähköruisku tulossa? MegaSquirt'n'Spark osaa hoitaa sytkänkin ihan hyvin, vakiojakajan käyttö onnistuu.
So long, and thanks for all the fish
Avatar
jesse
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 478
Liittynyt: Ke 24.03.2004 17:54
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jesse »

Meqasquirt on tulossa juu, mutta en ole tuohon sparkiin tutustunut koska ajattelin ensiksi koittaa toimiiko EZL mitenkään.
Vastaa Viestiin