Miten 190E alkuperäinen sytkä (EZL) toimii ahdettuna?
Miten 190E alkuperäinen sytkä (EZL) toimii ahdettuna?
Siinähän on MAP-anturi josta boksi päättelee moottorin kuormituksen. Mitäs tuo anturi tykkää paineista eli lakkaako toimimasta kokonaan ja jos ei niin käyttääkö boksi paineen alaisena kaikista aikaisinta karttaa eli "0 bar "karttaa (täyskaasu)? Sen verran selviää WIS:stä että imuilman lämpötilasäädin kannattaa jättää kytkemättä, myöhäistää näin hieman sytytystä ja enakkosäädin kannattaa vissiin laittaa suurimpaan lukemaan eli omassa tapauksessani asento 7.
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
-
- Asiantuntija
- Viestit: 713
- Liittynyt: Ke 18.08.2004 14:30
- Paikkakunta: Se rennompi voorumi...
Luulisin että anturi kestää puolisen kiloa ylipainetta huoletta. Tosin anturin lukema ei muutu ylipainealueella ollenkaan vaan anturi näyttää maksimilukemaa jo imusarjan paineen ollessa sama kuin ulkoilman paine.
Kun taisit olla myymässä noita KE-jetin kilkkeitä niin ilmeisesti sähköruisku tulossa? MegaSquirt'n'Spark osaa hoitaa sytkänkin ihan hyvin, vakiojakajan käyttö onnistuu.
Kun taisit olla myymässä noita KE-jetin kilkkeitä niin ilmeisesti sähköruisku tulossa? MegaSquirt'n'Spark osaa hoitaa sytkänkin ihan hyvin, vakiojakajan käyttö onnistuu.
So long, and thanks for all the fish
Meqasquirt on tulossa juu, mutta en ole tuohon sparkiin tutustunut koska ajattelin ensiksi koittaa toimiiko EZL mitenkään.
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/